آخرین آپدیت برنامه AirDroid رسماً مشکل امنیتی 7 ماهه موجود در این اپ را رفع می کند.

0
۳,۶۳۳

airdroid-delight-your-multi-screen-life-840x492
چند روز پیش شرکت امنیتی Zimperium مشکل امنیتی جدی ای در اپلیکیشن معروف کنترل از راه دور AirDroid را به طور عمومی افشا کرد. امروز، نویسنده این اپلیکیشن نسخه ی آزمایشی جدیدی را برای آن منتشر کرده است که امیدوار است این مشکل امنیتی را حل کند.

شرکت Zimperium اظهار داشته که بر اساس یافته هایشان مشکلی اساسی در اپلیکیشن AirDroid باعث می شده که فرد مهاجم در صورت بودن در شبکه مشابه بتواند کنترل کامل دستگاه را از طریق این اپ بدست بگیرد.

در حقیقت Zimperium این مشکل را چند ماه پیش پیدا کرده و به تیم نویسنده برنامه اطلاع داده است تا مشکل را حل کند اما به دلایلی نامعلوم تیم AirDroid کاری انجام نداده است، تا این که Zimperium تصمیم گرفته تا این مشکل را به طور عمومی افشا کند. اکنون تیم AirDroid به سرعت آپدیت آزمایشی نسخه 4.0.0.2 را منتشر کرده است که این مشکل امنیتی را رفع خواهد کرد. Zimperium این نسخه از اپلیکیشن را تست خواهد کرد تا پیش از انتشار نسخه غیر آزمایشی در Play Store مطمئن شود تمام حفره های امینتی بسته شده اند.

آپدیت: نشخه آزمایشی ذکر شده اکنون به طور رسمی در Play Store منتشر شده و قابل استفاده است. همچنین برای اطمینان از امنیت کامل نسخه PC این اپ را نیز به نسخه 3.3.5.3 آپدیت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here