آخرین نسخه پیش نمایش اندروید 7.0 نوقا، قابلیتی جدید را در بخش برنامه ها به همراه دارد.

11
۷,۹۲۰

nougat
دیشب خبری برای شما منتشر کردیم که گوگل نسخه آخر پیش نمایش اندروید نوقا را در اختیار توسعه دهندگان و کاربران قرار داده است. اما در این بین یک قابلیت جدید و جالب در آپدیت مشاهده می شود که مربوط به بخش نرم افزار ها است.

این ویژگی چیزی نیست جز قابلیت نحوه نصب شدن یک برنامه (از طریق پلی استور، بصورت دستی و با فایل نصبی و یا از طریق های دیگر) که برای اولین بار در اندروید نوقا شاید شاهد حضور آن باشیم.

نحوه کار این قابلیت به این صورت است که در بخش توضیحات برنامه ها یک گزینه جدید اضافه میشود که مشخص می کند این برنامه از طریق پلی استور نصب شده است یا خیر. با این ویژگی کاربر میتواند تشخیص دهد که هر کدام از برنامه های نصبی خود را به چه صورت نصب کرده است.

gsmarena_003

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

11 دیدگاه ها

  1. بابا چه وضعشه هی نسخه نسخه میاد اونم فرق کلی نمیکنه یه سری قابلیت کوچیک new میشه هی نسخه میدن هی ما گوشی دارا باید دوما صبر کنیم تا بیاد اندروید جدید برامون بعدم میاد باید صبر کنیم اپدیت بزنه باگاش رفع بشه باز اندروید جدید میاد اه اه بسه بابا خسته شدیم بخدا !

    پاسخ

  2. بجای این که چیزای قشنگ اضافه کنه هر سری ی رقم میبره بالا ی چیز خیلی کوچیک اضافه میکنه
    یواش یواش دارم از گوشی زده میشم واقن مسخرس
    آدم ی آیفون بخره بذاره جیبش ب هیچیز دیگم فک نکنه والا

    پاسخ

  3. سلام دوستان اخرین بیلد اندروید ۵٫۱٫۱ برای Z2 چیه؟
    ممنون میشم جواب بدید. این اندروید۶ خیلی داغونه

    پاسخ

    saeidm1371 گفته:
    ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۹

    سلام
    ۲۳٫۴٫a.1.232

    پاسخ

  4. “در بخش توضیحات برنامه ها یک گزینه جدید اضافه میشود که مشخص می کند این برنامه از طریق پلی استور نصب شده است یا خیر. با این ویژگی کاربر میتواند تشخیص دهد که هر کدام از برنامه های نصبی خود را به چه صورت نصب کرده است.”
    واقعا به چه دردی میخوره همچین چیزی؟ :||

    پاسخ

    ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۲۴

    برنامه هایی که از گوگل پلی نصب میشن اصولا امن تر از برنامه هایی هستن که از منابع نامعلوم روی گوشی نصب میشن
    طبیعیه که گاهی ممکنه یکی از برنامه ها اثر تخریبی روی گوشی داشته باشه و شما میتونید خیلی راحت از بین برنامه هایی که از طریق گوگل پلی نصب نشدن برنامه مخرب رو پیدا کنین
    البته این میتونه یکی از کاربردهای این قابلیت باشه

    پاسخ

  5. قابلیت جالبیه خوشمان آمد فقط کاش گوگل یکم بیشتر تغییرات در اندروید ۷ ایجاد میکرد از دوسال پیش که لالی پاپ اومد اندروید فقط شماره اش بالا رفته و تغییرات جزئی بودن!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here