گوشی سونی اکسپریا 5 از امروز در انگلستان و به همراه هدفون یا پلی استیشن به صورت هدیه به فروش می رسد

5
۳۹,۳۰۰

شرکت سونی از گوشی جدید خود یعنی اکسپریا 5 در مراسم IFA 2019 که در ماه سپتامبر گذشته برگزار شده بود رونمایی کرد و این گوشی اکنون به صورت رسمی در کشور انگلستان به فروش می رسد. درست است که قیمت این گوشی برای نسخه آنلاک شده اش کمی گران است (699 یورو) اما این شرکت هدایایی را برای خریدارن در نظر گرفته است که ارزش خرید این گوشی را به شدت افزایش می دهند.

اگر شما گوشی خودتان از فروشگاه آمازون و یا Carphone Warehouse سفارش دهید، می توانید یک ایرباد مدل 1000xm3 را به رایگان هدیه بگیرید. اگر خریدتان را از طریق اپراتور EE انجام دهید و اشتراک 30 گیگابایتی فضای ابری این سرویس را به قیمت ماهانه 59 یورو انتخاب کنید، می توانید بین دو گزینه پلی استیشن 4 به همراه کنترلر سفارشی و اشتراک 12 ماهه پلی استیشن پلاس و یا پک اولیه پلی استیشن VR که شامل خود دستگاه واقعیت مجازی پلی استیشن و بازی های جهانی و دوربین مخصوص این وسیله است، یک کدام را انتخاب کنید. این پیشنهاد تا تاریخ چهارم ماه نوامبر در دسترس است.

اگر تصمیم بگیرید تا خریدتان را از طریق اپراتور Vodafone انجام دهید و بین اشتراک نامحدود 56 یورو ای و یا اشتراک فوق العاده 63 یورویی به ازای هر ماه یکی را انتخاب کنید، شرکت سونی یک دستگاه کنسول پلی استیشن 4 را به شما هدیه می دهد که این پیشنهاد نیز تا پایان ماه نوامبر در دسترس خواهد بود.

در نهایت، اپراتور Virgin به ازای خرید هر دستگاه موبایل اکسپریا 5، یک عدد هدفون مدل WH-H900N از نوع نویز کنسلینگ را در اختیار شما قرار می دهد. این پیشنهاد تا تاریخ 13 نوامبر در دسترس شما خواهد بود.

[تعداد: 5    میانگین: 4.4/5]

5 دیدگاه ها

  1. اکثر شرکت ها کارخونه شون تو چینه ولی سونی جدیدا تعطیل کرده و به جای دیگه برده و سامسونگ هم داره همین کارو میکنه فکر کنم و در ضمن سونی هیچ وقت جنس به کسی نمیندازه که انداخته بود الان وضعیت فروشش خیلی بهتر بود و اونا که آمار فروش دروغ منتشر میکنند که جو سازی بکنند دارند به دیگران میندازند.

    پاسخ

  2. چه فایده وقتی که هیچ سرویسی روی گوشیش نیست؟
    کم مونده دیگه سونی بیاد سیستم عامل اندروید رو هم به بهانه ی صرفه جویی در هزینه ی پشتیبانی از گوشیاش حذف کنه.
    سونی رو به خاطر سرویسای بی نظیرش می خواستن مردم که متاسفانه سونی دقیقا تو همین مورد خراب کرده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here