آنر از گوشی جدید خود با نام Honor 9 Lite رونمایی کرد.

3
۶,۳۵۱

کمپانی آنر یکی از برندهایی است که فعالیت خود را تحت نظر کمپانی مطرح تولیدکننده ی گوشی های هوشمند در چین، هواوی، دنبال می کند. در سال های گذشته شاهد عرضه ی محصولات با کیفیتی از این برند بوده ایم که توانایی رقابت با پرچمداران کمپانی های بزرگ و محصولات گران قیمت آن ها را داشته است. این کمپانی هرزگاهی با عرضه ی محصولات جذاب تلاش می کند تا نام خود را بیش از پیش بر سر زبان ها بیندازد و درآمد بیشتری را برای خود رقم بزند.

در جدیدترین مورد، این کمپانی امروز از گوشی جدید خود با نام Honor 9 Lite رونمایی کرد که در حقیقت این گوشی نسخه ی لایت و ارزان قیمت تر از گوشی آنر 9 می باشد. تمرکز اصلی عرضه ی این محصول هم بر بازار فروش آن در کشورهای اروپایی بوده است حالا باید دید که در سایر کشورها نیز شاهد عرضه ی این گوشی خواهیم بود یا خیر.

ظاهر این گوشی شباهت بسیار زیادی به گوشی های جدید و رده بالای آنر دارد که در آن ها از حاشیه ی اندکی در اطراف صفحه ی نمایش دستگاه استفاده شده است. پنل جلویی این گوشی میزبان یک صفحه ی نمایش بزرگ 5.65 اینچی است و در اطراف آن از هیچ دکمه ی فیزیکی استفاده نشده است. بنابراین، شاهد وجود حاشیه ای اندک در قسمت های بالایی، پایینی و لبه های عمودی این دستگاه هستیم. تنها اندکی در قسمت پایینی پنل جلویی حاشیه وجود دارد که از این قسمت برای درج برند آنر استفاده شده است.

در این نمایشگر از نسبت تصویر 18:9 استفاده شده است که از نوع FullView display می باشد. این نسبت طراحی را امسال در بسیاری از گوشی های هوشمند رده بالا شاهد بودیم که با استفاده از آن، دستگاه نسبت ابعاد بهتری را به خود می گرفت و باعث می شد تا در هنگام در دست گیری آن، کاربر احساس آزادی عمل بیشتری را داشته باشد.

قاب پشتی این گوشی هم همانند پنل جلویی دستگاه از طراحی جذابی بهره مند شده است. در قسمت بالایی این قاب از یک پکیج دوربین دوگانه استفاده شده است که ظاهری بسیار زیاد به دوربین های دوگانه ی استفاده شده در آیفون های سری 7 و 8 دارد. اندکی پایین تر هم محلی است که از سنسور اثر انگشت دستگاه بکارگیری شده است.

یکی از موارد بسیار جذاب که در این گوشی وجود دارد، استفاده از چهار دوربین می باشد. دو دوربین بروی پنل جلویی دستگاه و برای ثبت عکس های سلفی و دو دوربین بروی قاب پشتی دستگاه برای ثبت عکس های اصلی می باشند. هر دو دوربین از سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی استفاده می کنند که وظیفه ی سنسور با رزولوشن کمتر، ایجاد عمق در عکس ها و ثبت عکس های پرتره می باشد.

گوشی آنر 9 لایت به چیپ کایرین 659 مجهز شده است که یک چیپ میان رده ی ساخت کمپانی هواوی می باشد و پیشتر نیز شاهد استفاده از آن در گوشی آنر 7 ایکس بودیم. همچنین، این گوشی به صورت پیش فرض به اندروید اوریو مجهز خواهد شد و کاربران آن می توانند از قابلیت های این سیستم عامل بهره مند شوند.

گوشی آنر 9 لایت به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی هم مجهز خواهد شد که شاید برای یک گوشی عرضه شده در سال 2018 مقادیری کمتر از حد انتظار به نظر برسند. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول هم 229 یورو می باشد و در رنگ های Midnight Black, Sapphire Blue و Glacier Grey شاهد عرضه ی آن خواهیم بود.

کمپانی آنر در نظر دارد تا با استفاده از فناوری های جدید و جذاب در گوشی های خود، تا سال 2020 به یکی از پنج تولیدکننده ی بزرگ اسمارت فون در دنیا تبدیل شود.

 

[تعداد: 1    میانگین: 1/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here