آپدیت جدید اکسپریا Z منتشر شد.

6
۷,۹۱۷

wpid-Screenshot_2013-06-06-14-00-57
یک فریمور جدید برای اکسپریا Z منتشر شده است. این آپدیت از هم اکنون قابل دریافت بر روی دستگاههای اکسپریا Z میباشد. این به روزرسانی با کد 10.1.1.A.1.307 مشخص شده است. البته هنوز تغییرات این نسخه با نسخه قبل مشخص نیست. در حال حاضر این آپدیت در کشورهای هنگ کنگ و بلژیک دریافت شده است . تاریخ دقیق دریافت این آپدیت در ایران مشخص نیست . در صورتی که مایل به دریافت این آپدیت هستید میتوانید نسخه آفلاین این رام را از انجمن دریافت کرده و با فلش تولز آن را نصب کنید.
xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. من هم این مشکلو دارم.دلیلش هم بالا رفتن نسبی کیفیت صفحه نمایش و استفاده بیشتر از CPU و GPU و RAM برای بالا بردن سرعت گوشی و روانی در محیط کاربری هست که در برنامه update center در هنگام ظاهر شدن آپدیت به این مورد(بالا رفتن سرعت گوشی)اشاره شده است.

    پاسخ

  2. من سوال دارم.اگه اینجا جاش نیست لطفا راهنمایی کنید کجا بپرسم. ممنون.
    سوال_من آپدیت قبلی یعنی A.1.253 …. را از طریق آپدیت سنتره موبایل نصب کردم و مجددا ریست هم کردم.تغییراتی که گفته شده اعمال شد ولی مصرف باطریم خ بیشتر شده.به محضه روشن کردن بعداز یک شارژ خوب و100درصد بعد از حدود یکدقیقه 1% کم میکنه همینجور خلاصش زود شارژ کم میکنه. آیا این طبیعی و درسته واگه نه چه باید بکنم؟؟؟ ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here