آپدیت جدید برای اکسپریا اس در راه است.

10
۸,۱۶۳

Xperia-S-update
اگر به یاد داشته باشید در ماه ژوئن بود که گزارشاتی مبنی بر ارائه آپدیت جدید سونی برای اکسپریا اس در ماه ژولای رسیده بود. که با وجود به پایان رسیدن ماه ژولای هنوز این آپدیت منتشر نشده است. اما حالا در تالار پشتیبانی سونی یکی از اعضای تیم پشتیبانی اعلام کرده که آپدیت جدیدی برای این گوشی با سری ساخت 6.2.B.1.XX در راه است.
آپدیت های قبلی جلی بین 4.1.2 برای اکسپریا اس با سری عددی B.0 منتشر میشدند اما حالا آپدیت پیش رو با سری متفاوتی قرار است عرضه شود. به همین خاطر احتمال اینکه این آپدیت برای نسخه های بالاتر از 4.1.2 باشد نیز وجود دارد.
با توجه به شباهت سخت افزاری اکسپریا اس و آکرو اس و اس ال در صورت عرضه این به روز رسانی برای اکسپریا اس دو دستگاه دیگر نیز این آپدیت را دریافت میکنند.
xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

10 دیدگاه ها

  1. عمرا اگه از 4.1 بالاتر باشه چون سونی اینقدرا هم دستو دل باز نیس بعد تو عکس پیغام طوری هستش که انگار این آپدیت برای فیکس کردنه مشکلاته قبلی هستش!
    یه شرکتی مثه سامسونگ واسه پرچمداره ساله 2012 خودش آپدیته 4.3 هم میده ولی سونی 4.1 رو به زور و با کلی مشکل میده
    من به فکره خریده نکسوس 4 افتادم از دست سونی و این کاراش خسته شدم با این که خیلی گوشی هاشو دوس دارم

    پاسخ

  2. البته بعید میدونم که ۴.۲.۲ بالاتر باشه چون تو وبلاگ sonysmartphone.blogfa.com همین متن رو گذاشته ولی گفته بعد بررسی که خود افراد وبلاگ کردن میگن که طبق سابقه ی اپدیت سونی به عدد A.0 به A.1 که مال اندروید 4 بود نه مال 4.1 بود حالا هم از B.0 به B.1 شده احتمالا خود اندروید 4.1

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here