آپدیت جدید برای برنامه Motiongraph for Xperia از سری افزونه های دوربین اکسپریا منتشر شد.

9
۹,۸۱۹

maxresdefault
این روزها تعداد برنامه های اختصاصی سونی که به روزرسانی های جدیدی را تجربه میکند بسیار زیاد است. سونی که از طرفی در حال آماده سازی اندروید 5 لالی پاپ برای دستگاه های خود است، برنامه های خصوصی خود را نیز فراموش نکرده و یک به یک آنها را به نسخه های جدیدتر به روز میکند. در آخرین به روزرسانی سونی افزونه کاربردی دوربین اکسپریا با نام Motiongraph for Xperia به نسخه ای جدید به روز شده است.

در این به روزرسانی برنامه Motiongraph for Xperia به شماره ساخت 1.0.13 آپدیت شده است. این آپدیت برخلاف سایر برنامه های سونی که این روزها لباس متریال را به تن میکنند، تنها به رفع برخی ایرادات و بهبود عملکرد کلی محدود شده و تغییرات دیگری در آن به چشم نمیخورد.

برنامه Motiongraph for Xperia یکی از افزونه های جالب و کاربردی دوربین اکسپریا است که به کاربر اجازه میدهد تصاویر متحرک ایجاد کند. به این صورت که کاربر از یک تصویر میتواند قسمتی را به صورت ثابت و قسمتی را به طور متحرک بسازد.

نسخه جدید این برنامه که به تازگی در گوگل پلی انتشار یافته، همزمان در پلی استور سایت تخصصی اکسپریا نیز قابل دریافت است. شما میتوانید از لینک زیر همواره آخرین نسخه این برنامه را به طور مستقیم از پلی استور سایت تخصصی اکسپریا دریافت کنید.

با تشکر از: Erfan Naderkhani

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

9 دیدگاه ها

  1. من اینو از گوگل پلی اپدیت کردم، اتفاقا عکس آیکنش تو گوگل پلی متریال بود.، ولی خود برنامه همینطور ک گفتید، نه….

    [url=http://up.xperian.ir/do.php?imgf=primary-3AAutodesk-2FPixlr-2FScreenshot-2015-02-24-07-43-17.jpg][img]http://up.xperian.ir/do.php?thmbf=primary-3AAutodesk-2FPixlr-2FScreenshot-2015-02-24-07-43-17.jpg[/img][/url]

    پاسخ

  2. با اینکه این افزونه خیلی کاربردی نیست ولی مثل ar effect یا back background defocus یا time shift جزء قابلیت هایی هستش که شرکت های دیگه هیچوقت نمیتونن برنامه ای به اون شکل بسازن و در واقع این قابلیت ها فقط در گوشی های سونی هست و انحصار سونی

    پاسخ

  3. با درز اسکرین شات ها خیالمون واسه آپدیت لالیپاپ راحت شد. باید ببینیم کی آپدیت ها ارائه میشن ولی نظر من اینه با توجه به تغییرات گسترده سونی و به ویژه تخت شدن رابط کاربری بازم باید صبر کنیم. فکر کنم از Z3 تا Z تا 6 ماه آینده همه آپدیت بشن.
    امیدوارم که سونی با آپدیت مناسب و دست پر بیاد تا همه لذت ببریم.

    پاسخ

  4. عجب کاریه ها، یعنی چی اخه، هی برا اپ ها آپدیت میده این سونی، بابا ول کن توروخداااااااااا ، یهویی آپدیت لالی پاپ رو بده دیگه…

    پاسخ

    پویا گفته:
    ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۶:۵۸

    :/
    اندروید 5 بده هیچ کدوم از اپ هاش روش نصب نشه خوبه؟ :\

    پاسخ

  5. من فقط منتظر رونق گرفتن بخش tv وموبایل سونی هستم همین! m a k e.b e l i e v e همیشه سونی فقط سونی…. SONY SAMURAI

    پاسخ

    سجاد عاطفی گفته:
    ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۳۴

    سلام دوستان کسی علاوه بر افزونه های موجود در پلی استور سایت افزونه دیگه ای داره لینک بزارید؟ ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here