آیا امکان معرفی هدست واقعیت مجازی اکسپریا در نمایشگاه MWC امسال وجود دارد ؟

7
۴,۴۳۷

Sony-Mobile-VR-Patent-640x326

بنظر میرسد که گجت های واقعیت مجازی از امسال روانه بازار بشوند و سونی نیز با عرضه گجت واقعیت مجازی خود موسوم به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن ( PlayStation VR ) در این زمینه سرمایه گذاری کلانی کرده است. سونی به تازگی پتنتی را ثبت کرده که میتوان آن را رقیبی جدّی برای گجت واقعیت مجازی سامسونگ ( GEAR VR ) در نظر گرفت. گجتی که میتوان آن را واقعیت مجازی اکسپریا ( Xperia VR ) نامید و انظار میرود این گجت در طول هفته آینده و در جریان کنگره جهانی موبایل معرفی بشود.

سونی روز گذشته آپدیت جدیدی برای برنامه Privilege Plus منتشر کرده است، که در آن از سرویسی جدید در زمینه تئاتر واقعیت مجازی ( VR Theater ) رونمایی شده است. متأسفانه این برنامه از سرویس واقعیت مجازی گوگل موسوم به گوگل کاردبرد ( Google Cardboard ) پشتیبانی نمیکند و ظاهراً به زودی نیز این قابلیت به این برنامه اضافه نخواهد شد، که همین میتواند دلیلی برای بالا رفتن احتمال معرفی یک گجت واقعیت مجازی از سوی سونی باشد.

سونی با اضافه کردن فیلم The Walk به این برنامه، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند این فیلم را با هدست واقعیت مجازی و یا نمایی 360 درجه بصورت واقعیت مجازی تماشا کرده و از آن لذت ببرند. همچنین سونی اذعان داشته است که گوشی هایِ Xperia E3, Xperia M2, Xperia T2 Ultra, Xperia C3, Xperia E1, Xperia C3, Xperia L, Xperia M, Xperia ZR, Xperia Z, Xperia E4G, Xperia M4 Aqua, Xperia C4, Xperia C5 Ultra, and Xperia M5 با قابلیت واقعیت مجازی سازگار نیستند.

Privelege-Plus_3-640x360

Privelege-Plus_4-640x360

Privelege-Plus_5-640x360

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

7 دیدگاه ها

  1. یه سوال دارم دوستان، برای عکس برداری با موبایل (Z5) کیفیت عکس در ابعاد ۴٫۳ بالاتر هست یا ۱۶٫۹؟

    پاسخ

    faramarz گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۴۱

    سلام
    در تنظیمات روی ۲۰ مگاپیکسل که بزارید ۱۶/۹ میگیره و روی ۲۳ مگاپیکسل ۴/۳

    پاسخ

  2. مطمئن هستم محصولات خوبی رو معرفی می کنه

    این فیلم هم من FullHD شو گرفتم دیدم مو به تنم سیخ شد واقعا قشنگه فیلمش مخصوصا تیکه آخر فیلم با واقعیت مجازی واقعا حس جالبی رو باید بده

    پاسخ

  3. سالار سونی XPERIA Z2 🙂

    پاسخ

    فرود اشرفی گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۰۸

    شنیده شده میخواد ps4 betaمعرفی کنه چند امکان میخواد به ps4اضافه کنه اگه استقبال شد از اونا سال ۲۰۱۸ ps5بیاد با لون امکانات

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here