آیا اندروید کیت کت ۴.۴ قابلیت تعویض تم خواهد داشت؟

0
۵,۶۴۹

android-kitkat
اغلب کسانی که سراغ سیستم عامل اندروید و دستگاه های اندرویدی می روند تنوع و امکان تغییر تا حد دگرگونیِ شکل و شمایل را از جمله ویژگی های آن می دانند. عوض کردن تِم سیستم عامل هم از مواردی است که همیشه مورد خواست کاربران بوده ولی تا کنون در اندروید خالص شاهدش نبوده ایم.

در این مدتِ کوتاه، چندین بار اسکرین شات هایی از سیستم عامل جدید اندروید، کیت کت، دیده ایم که در آنها رنگ و شکل آیکون های نوار وضعیت فرق می کرده. همین موضوع باعث شده عده ای پیش بینی کنند که سر انجام قابلیت تعویض تم به اندروید خالص اضافه خواهد شد.

عکس پایین که چند روز پیش لو رفت نشان می دهد که امکان دارد این قابلیت هنوز در دست توسعه بوده باشد ولی تا حضور نسخه ۵ اندروید باید منتظر «تعویض تِم» بمانیم.
Android-4-narenji-20131001

اسکرین شات بالا خبر از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ می دهد و البته با آیکون های آبی رنگ. با توجه به اینکه تنها تلفن شناخته شده با این رزولوشن نکسوس ۴ است به احتمال زیاد سیستم عامل جدید روی آن آزمایش شده. وجود آیکون KLP debugging در این تصویر باعث شده برخی در اصالت آن تردید کنند ولی با توجه به اینکه تا لحظه معرفی نسخه بعدی اندروید کسی نمی دانست به جای پای لیمو ترش (۵)، قرار است کیت کت (۴.۴) به خورد مردم داده شود نمی توان همه چیز را به کل مردود دانست.

امکان عوض کردن تم خیلی خوب است و بهتر هم می شود اگر گوگل تصمیم به آزاد گذاشتن دست توسعه دهندگان مستقل بگیرد تا بتوانند کل سیستم عامل و نه فقط آیکون ها و عکس پس زمینه را تغییر شکل دهند. این طور نیست؟
Androidheadlines
به نقل از نارنجی

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here