آیا بدنه اکسپریا Z3 با مشکل خم شدن و یا شکستن رو به رو است؟

137
۲۲,۳۷۴

T-Mobile-Xperi-Z3-bent
پس از معرفی رسمی آیفون 6 و ماجرای جالب خم شدن این دستگاه، صحبت های زیادی در مورد مقاومت این دستگاه و سایر گوشی های هوشمند در برابر خم شدن مطرح شد. در تست های مختلف بسیاری اقدام به خم کردن گوشی های اکسپریا از جمله اکسپریا Z2 و اکسپریا Z3 کامپکت کردند که در تمام ویدئو ها گوشی های اکسپریا بودند که سربلند بیرون آمدند.

حال یکی از صاحبان اکسپریا Z3 که از مشتریان T-mobile نیز بوده با انتشار تصاویری از خم شدن گوشی خود ما را از این بابت نگران کرده است. این کاربر میگوید که بدنه اکسپریا Z3 بدون وارد آمدن فشار زیاد اندکی خم شده است. نمونه همین مشکل را سال گذشته نیز ما در اکسپریا Z1 مشاهده کرده بودیم. به طوری که برخی کاربران مدعی خم شدن دستگاه شده بودند که البته بعدها مشخص شد به علت قرار گیری در جیب پشت شلوار و فشار آمدن به دستگاه در حین نشستن بدنه دستگاه خم شده بود.

Xperia-Z3-Bent-Issue

Xperia-Z3-Frame-Bent

Xperia-Z3-BendGate

T-Mobile-Xperi-Z3-bent

اما مشکل خم شدن این دستگاه تنها مورد گزارش شده برای اکسپریا Z3 نیست. یکی دیگر از کاربران اکسپریا Z3 که اتفاقا آن هم از مشتریان T-mobile بوده گزارش داده که بدنه اکسپریا Z3 بدون وارد آمدن ضربه دچار شکستگی شده است. البته با توجه به شیشه ای بودن بدنه اکسپریا Z3 احتمالا شکسته شدن پشت آن غیر ممکن نیست اما این که آیا واقعا بدنه دستگاه بدون ضربه دچار شکستگی شده یا خیر جای سوال دارد! یک شکستگی که پیش از این نیز در مورد اکسپریا Z1 و Z2 نیز گزارش شده بود اما هیچگاه به جواب قطعی در مورد آن نرسیدیم.

Xperia-Z3-Screen-Cracks

Xperia-Z3-Hairline-crack-on-back-panel

Xperia-Z3-Self-cracking-screen-issue

حال مشخص نیست که این خم شدگی یا شکستگی واقعا بدون برخورد ضربه یا فشار بوده یا با وارد آمدن فشار و ضربه این مشکل بوجود آمده است! با این وجود به نظر نمیرسد این مشکل آنچنان نگران کننده باشد. چرا که گزارش انگشت شماری از این مشکل به دست رسیده و شکستگی و خم شدگی در این دستگاه یک مشکل شایع محسوب نمیشود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

137 دیدگاه ها

  1. متاسفانه به علت رعایت نکردن قوانین سایت توسط برخی دوستان و توهین و بی احترامی نسبت به دیگران و ادامه دادن آن،نظرات این مطلب غیرفعال شد.
    عزیزان،یادتون باشه حفظ ارزش و شخصیت فرد بالاتر از هرچیزی هست،لطفا در ارسال نظر و پاسخ به دیگران همیشه احترام یکدیگر رو حفظ کنید.
    باتشکر

  2. دوستان عکس دوم را دانلود کنید و عکس را زوم کنید، ببینید که گوشیو یا ماکت گوشی را از گوشه پایین شکاف دادند و یا پاره کردند.. خودتان قضاوت کنید

    behrad گفته:
    ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۱۱

    ههه واقعا اینجوری فکرمیکنی؟

  3. اون عکس ها هم ساختگی هستند به احتمال زیاد ماکت اکسپریا Z2 هست نه خودش… در ضمن سر پلاستیک های آشغال الجی و سامسونگ این بلا را بیارند گوشی صد تکه میشود… واقعا حسادت طرفداران کمپانی های عقب مانده و کم فروش پلاستیکی که میان اینجا عقده های خودشان را خالی می کنند کاملاً معلوم هست

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۳۶

    حسادت بیشتر از نظرات و کامنت های شما معلوم است!!

  4. جناب هادی معراجی. چرا اجازه میدی یک نفر با چند اسم کاربری بیاد اینجا و فکر کنه ما هم مثل خودش هستیم!!!!؟؟؟؟

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۳۷

    جناب معراجی همین الان اگه این نظر رو میخونین خواهش میکنم آی پی بنده رو چک کنین در ضورت تکراری بودن فول بن کنین!
    و اینکه آی پی این جناب man و Rad007 هم یه چک کنین…
    ضرر که نداره تهش اشتباه میکنم دیگه!

  5. سلام به همگی. دوست عزیزی که گوشیت خم شده آلومنیوم انعطاف پذیره همون طوری که خم شده میشه صافش کنی در جهت مخالفش فشارش بده در ضمن اگهچسب زیر درش خراب شده احتمالا تو بازار تهران گیر بیاد ولی اگه گیر نیومدم شیشه پشتشو کامل عوض کنی چسب دارن.
    اگه چسبش سالمه با سشوار داغش کن بعد بذار روش و یه وسیله سنگینی یا چند تا کتاب بذار روش تا یکی دوساعت تا بچسبه برای اینکه مطمئن شی ضد آبه یکی از درپوشارو باز کن با دهان فوت کن اگه جایی باد نده ینی ضد آبه . همین.

    behrad گفته:
    ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۰۹

    داداش نه سعی کردم اونجور درستش کنم ولی باعث شد کنار میکرو اس دیش ترک کوچولو برداره ترسیدم دیگه دست نزدم!نه داداش در پشتش با سشوار زیاد باش ور رفتم نچسپید بردم تعمیرگاه با یه سری برچسپ چسپوندنش بازم کنده شده زیاد محکم نشد.والا داداش نمیتونم برم تهران فعلا منتظرم قطعاتش بیاد هیچیش پیدانمیشه!!!

  6. سلام
    اگه یه کم دقت کنید کنار شیار ورودی رم و سیم کارت بدنه آلومینیومی آسیب دیده به طور حتم یک وسیله مثل تایر یه وسیله نقلیه از روش رد شده تحت فشار بار زیاد شکسته

  7. سلام
    اگه یه کم دقت کنید کنار شیار ورودی رم و سیم کارت بدنه آلومینیومی آسیب دیده به طور حتم یک وسیله مسل تایر یه وسله نقلیه از روش رد شده تحت فشار بار زیاد شکسته

  8. اصلا معلومه به ضوووووووور خمش کرده
    میگه بدون وارد شدن ضربه گوشی شیشه پشتش شکسته
    خو نیگا بغل گوشی کن معلومه که ضربه شدید خورده
    زخمی شده فریم دور گوشی
    نگاه کنید …

  9. سلام، آقایان مسولین سایت ضمن خسته نباشید باید بگم لطفا هر مطلب بی ارزشیو نذارید تو سایت، مثلا همین خم شدن، حالا بین 1000 تا ممکنه یکیم ایراد پیدا کنه دلیل بر بودن این مشکل تو همه دستگاه های z3 که نیست، برای z2 هم همین طور مواردو گذاشتین، مث فاصله شیش با قاب اطراف دستگاه، من خودم z2 دارم والا یکماه پیش تو شمال افتاد تو آب دریا و همچنین با صفحه نمایش خورد روی سنگ من فکر کردم ترکیده ولی ماشاءالله بیچاره اصلا آخ هم نگفت. لطفا نذارید این مطالب بی اهمیتو که باعث بد بینی میشه، ضمناً note 4 هم خم میشه جالبه که بدجور هم خم میشه به راحتی با دست خم میشه تستش هم تو آپارات هست در ادامه هم باید بگم گوشیهای سامی و ال جی به داشتن باگهای فراوان شهرت دارن فقط و فقط به درد فروشنده‌ها میخوره که به خاطر فروش ازش تبلیغ بیخودی میکنن
    Just Sony

    LG4EVER گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۰۲

    اصولا مردم دنیا دو دستن.کسایی که سونی میخرن کسایی که سونی نمیخرن.اونایی که نمیخرن گول تبلیغات سامسونگ رو خوردن.اونایی که سونی میخرن اینها همان رستگارانند.فروشنده ها دو دستن.اونایی که سونی میفروشن اونایی که سونی نمیفروشن.اونایی که سونی نمیفروشن سودجو هستن اما اونایی که سونی میفروشن اینها هم جزو اون رستگارانند که از راه راست منحرف نشدند

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۵

    خخخخخ
    کاری با محتوای حرفت ندارم که دعوا نشه ولی کلا جوابت خیلی جالب بود :d

    man گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۴۷

    از اسم کاربری تو هم بدم میاد.. لطفاً عوضش کن

  10. بدون ضربه؟!
    لولللل!
    این عکسو ببینید :
    http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2014/11/Xperia-Z3-Hairline-crack-on-back-panel1.jpg

    حدددداقل دوازده تا سیزده تا نقطه ضربه داره.اینو بخوای تو Persiantools بفروشی بالای پونصد تومن ازت نمیخرن 😐 بعد میگه بدون ضربه وارده شکسته شده…بگیری این کاربرای T-Mobile رو..

  11. خودم اکسپریا دارم اما آیفون یه چیز دیگست
    نظر شخصیم اینه توهین به هیچ برندی نمیکنم

  12. دوستان ببخشید که سوالمو اینجا مطرح میکنم اما اگه میشه جواب بدید
    چه برنامه ای هست که بدون نیاز به روت کردن بشه فونت گوشیو تغییر داد؟
    یا داخل خود ستینگ همچنین قابلیتی داره؟

  13. یک نفر با چند اسم کاربری که خودش هم نوچه کمپانی های بی عرضه سامسونگ و الجی هست به خیال خودش میخاد این سایت رو به حاشیه ببره، در حالی که اصلاً در آن حد نیست که این کار را بکنه و سنش و تجربه ای اجازه اینکار را بهش نمیده
    اون دروغ گویی که میگه Z2 دارم و این بلا سرش اومده عرضه داری یه دونه عکس بذار از گوشیت با اسم خودت در کنارش… البته میدونم که بعد از شنیدن این حرف از این جا فرار خواهی کرد

    behrad گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۵۶

    میخوای عکس بزارم؟صبرکن فقط تا عصر یه دوربین دیگه گیر بیارم ازش عکس بگیرم!شیشه که خم نمیشه دوستان ولی حاضرم قسم بخورم ی دونه ازینایی که میان میگن فلان نمیشه و فلان تا حالا داخل این گوشیا رو ندیدن! عکس میزارم از خودگوشی که پشتشو بازکردم از فریمش که خم شده! ولی دیگه نبینم توهین کنی بچه جان

    man گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۰۵

    من به تو توهین نمی کنم ولی همین جا به همه میگم که با دلیل و مدرک حرف بزنید چونکه اگه همینطوری حرف بزنید هیچکس باور نمیکنه در ضمن من اندازه بابای تو سنم هست بچه جون

    behrad گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۰۱

    اینم خدمت شما دوستان!چیزی صاف تر از آینه به ذهنم نرسید! بفرمایید اینم چهارتا عکس!امیدوارم دست بردارید ازین توهینا و تعصبا! منم مثل همتون تو این گرونی و اوضاع کشور با بدبختی این گوشیو خریدم ولی چیکارکنم قسمت همین بوده بفرمایین اینم لینک عکسا:
    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=DSC-0671.jpg
    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=DSC-0672.jpg
    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=WP-20141103-003.jpg
    http://up.xperian.ir/do.php?imgf=DSC-0522.jpg
    نمیدونم خوب مشخصه یا نه
    ممنون

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۱۷

    خوبه…
    الان بیشتر آدم میتونه باور کنه…
    خب اینم مدرکی بر اینکه هیچ گوشی بی نقص نیست هست…
    علی رغم جنس بدنه ی عالی و زیبایی خاص از قسمت دکمه پاور مشکلاتی داره مثینکه از نظر مقاومت….
    فقط دقیقا چی شد که اینجوری خم شد؟!
    آخه به زد3 نمیخوره به این راحتیا خم بشه…

    به هر حال گوشی رو از کجا تهیه کردین؟؟
    فکر نکنم بشه راهی واسه تعویضش پیدا کرد … ازین به بعد سعی کنین بیشتر مراقب گوشی باشید چون الان که خم شده امکانش هست صدمه های بیشتری بهش وارد شه…
    یه سوال دیگه …
    تو صفحه نمایش مشکلی پیش نیومده؟؟
    هنگام شارژ اون قسمت بیش از حد داغ نمیکنه به دلیل نزدیک شدن سطح باتری به بدنه؟
    و اینکه مواظب باشید تو اون قوس قسمتی نباشه که باعث کم شدن خاصیت ضد آب بودن گوشی بشه…

    من هم میخواستم بین نکسوس 6 و زد3 یکی رو بخرم با این اوصاف ازونجا که نکسوس زیادی کلفت و بزرگه و زد 3 هم اینطور هست باید تا زد4 و نکسوس 7 صبر کنم…

    behrad گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۴۰

    دوست من افتاد از دست پدرم رو سنگ
    عزیزم نه هیچ مشکلی درگوشی پیدانشده مثل قبله
    تنها پشتش باز شده و دیگه ضدآب نیست! باتسکر از همه

    LG4EVER گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۵۸

    آقا بهراد کاش عکسو نمیذاشتی.الان یکی میاد میگه چاخان کردی سامی پرستی برای اثبات باید از لحظه زمین خوردن گوشی فیلم ۴k فریم بالا داشته با صحنه آهسته ببینن تا آخرش به این نتیجه برسن گوشی شما تقلبی بوده و این اتفاقات برای سونی نمیفته

    behrad گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۶

    والا داداش یه سری بودن میومدن حرف میزدن عجیبه هیچکدومشون دیگه حتی نظر نمیذارن!

    Sony گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۳۰

    حالا خوبه فریم نشکسته آیفون6 رو به بچه بدی از وسط نصفش میکنه.تست مقاومت تو YouTube هست.

    behrad گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۰۷

    خیلی جالبه کجان این دوستانی که بنده رو سامی پرست و دروغگو خطاب میکردند؟
    اگر سامسونگو دوس داشتم s5 میخریدم!
    خلاصه من ازگوشیم هیچم پشیمون نیستم فقط این چندتا عکسو گذاشتم این آقایون بنده رو دروغگو خطاب نکنن!
    دیگه فکرکنم کافی باشه چیزایی که لازم بود گفته شد و حرفای دوطرفوشنیدین.
    وقت همگی بخیر

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۲

    بهراد عزیز بعضی از دوستانی که اسم خودشون رو هوادار گذاشتن بجای پاسخ دادن و راهنمایی کردنتون میان :
    اون عکس ها هم ساختگی هستند به احتمال زیاد ماکت اکسپریا Z2 هست نه خودش… در ضمن سر پلاستیک های آشغال الجی و سامسونگ این بلا را بیارند گوشی صد تکه میشود… واقعا حسادت طرفداران کمپانی های عقب مانده و کم فروش پلاستیکی که میان اینجا عقده های خودشان را خالی می کنند کاملاً معلوم هست

    این رو میگن !
    بعد هم ادعای حمایت دارن…
    من حرفی ندارم…

    behrad گفته:
    ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۰۴

    درست میگی داداش والا نمیدونم چرا اینجا اینطوری شده! آقا هادی هم هیچ دخالتی نمیکنه!معمولا حرف مدیر بروی زیادی داره و مثل رهبر میمونه! ممنون میشم هادی جان نظری بدن درمورد تعصبات بی جا که داره باعث کوری میشه! خواهشمندم دوستان عزیز اینجا رو با این تعصبات به گند نکشین!

    CrytrOn گفته:
    ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۰۹

    بهراد جان به هر حال گفتم الان که گوشی از نظر قاب آسیب دیده ممکنه آسیب پذیر تر شده باشه…
    مراقب باشید و امیدوارم در نهایت واسه فروشش به مشکلی برنخورید…

  14. عاقا خداییش بیاید رو راست و واقع بین باشیم
    من نیم ساعت پیش زد1 م توی جیب شلوار راحتیم بود از ارتفاع 85سانتی از جیبم با صفحه افتاد زمین خداییش عین خیالمم نبود چون میدونم خیلی کیفیتش بالاس. گوشیمم گارد داره . هیچیش نشد .
    چند وقت پیش از دستم افتاد گارد نداشت فریم آلومنیومیش یکم خش برداشت که با سمباده و پلیش کاری کردم که مثل روز اولش شده.
    حالا جالب اینجاست یکی از دوستام اس4 سامپلاست داشت نشسته بودیم کنار خیابون از 30سانتی افتاد و ال سی دیش خرد شد .
    این سامسونگ که این همه پز باتری میده باتری اس 5 یکی از فامیلامون بعد از سه هفته که خریدش باتریش ورم کرده بود مجبور شد عوضش کنه.
    خداییش سونی خیلی کیفیت داره از هر نظری.

    lovewarring گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۲۰

    من زد دارم نا حالا دوبار رو آسفالت افتاد یکم خراش برداشت همین من راضیم…..

  15. آقا آرش در این که سامسونگ و اپل از لنز سونی استفاده میکنن بحثی نیست.کسی چیزی نگفته یا انکار نکرده.مهم کیفیته که باز هم اپل تو دوربین از همه بالاتره.سایت های بی طرف که مقایسه ها رو بیرون میدن همیشه تو نتیجه هاشون اثل یا بهترین دوربینو داشته یا جزو بهترین ها بوده.دیدم بعضیا میگن که سونی رو باید دستی تنظیم کرد که کاملا الکی میگن.قرار باشه دوربینو دستی تنظیم کنم میرم دوربین دیجیتال میگیرم.آدم با گوشیش میخواد تا دکمه رو زد فورا عکس بگیره نه دوساعت تنظیمش کنه.بحث ضد آب بودن هم بگم که فک نکن بقیه نمیتونن گوشی ضداب بزنن.میتونن خوبش هم میتونن.بحث تکنولوژیه که باز اپل اوله.شما اگه الان گوشیت لمسیه و سیستم عامل داره اول مدیون اپلی بعد نوکیا.اپل نبود کی جرات داشت گوشی لمسی بزنه اون زمان؟تنها برندی که سر اکثر حرفاش مونده اپله.صفحش رو حتی فول اچ دی نکرد چون مطمئنه که لازم نیست.درحالی که سونی اولش گفت qhd الکیه دوساعت بعد خبرش رسید زد۴ احتمالا صفحه qhd داره.تمام اینا به فکر سودجویی هستن قبول اما لااقل اگه میخوای واقعا اسمارت فون داشته باشی برو اپل بگیر.از اندروید هم الجی چون مث بقیه ادعای الکی نمیکنه و وعده دروغین نمیده.دیدم اینجا بعضبا به آپديت های زیاد آلبوم و واکمن و… افتخار میکنن.خداییش خودشون بیان یک تغییر مهم از اولین آپديت تا الانو بگن.اون یکی میگه زد تا حالا چهارتا آپديت گرفته پنجمیش هم سونی میده.خب هنوز دقت نکرده زد از اون چهارتا اپدیتش یکیش سالم بود و شک نکنه که یا سونی مث اس پی برای زد میزنه تحت بررسی و میپیچونه یا چنان آپديت پرباگی میده که طرف کلا پشیمون میشه.حرف آخرم اینه ضداب بودن و کیفیتی که خودتم قبولش نداری کشکه(کیفیت ساخت و قیافه سری زد تحسین برانگیزه اما آیا ارزش داره کلای بلا به جونت بخری برای قیافه).اون ضد آب بودنم هم اگه یادتون باشه قضیه اون زنه تو آفریقا اتفاق بود و سونی گفت گوشیهاش مقاوم در برابر ابه نه ضد آب.در کل ختم کلام اول اپل بعد الجی و اچ تی سی.سام پلاستیکی و سونی رو بندازين دور.دیر یا زود خودتون متوجه میشید فقط مهمه وقتی نباشه که چند میلیون پای گوشی سونی یا سام بدین بعد وقتی یه الجی دیدی و فهمیدی که گوشیت نصف امکانات اونم نداره اون وقت چه حسرتی میخوری که فقط بخاطر یه اسم سونی اينهمه پول ضرر کردی.از ما گفتن. به هرحال بالاخره روزی ميرسه وقتی تو جمع یکی زد۳ درآورد یکی جی۳ یکی اس۵ و بحث امکانات نرم افزاری شد میبینید سام و سونی کم میارن

    man گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۰۸

    تو در آن حدی نیستی که جواب هذیان های تو را اینجا بدیم… خیلی خوب میدونم کی هستی، به وقتش دستت را رو خواهم کرد

    Sony گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۱۰

    شما که میگید اپل به فول اچ دی احتیاج نداره حتما مخالف تکنولوژی هستید عزیز فردا پس فردا سونی صفحه نمایش qhd میزنه میفهمیی qhd اونوقت اپل داره با دوربین 8 خودش پز میده.شما بهتره به سایت اپلیان مراجعه کنید البته اگه وجود داشت.

    ADIDAS گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۵۰

    اولن اون اپل ک کلن ولش کن گوشی میده در حد 800 تومن بعد میندازه میلیون. شما هر وقت تونستی ی فیلم fhd رو درست حسابی تو اپل 6 ببینی بعد بگو اپل. الجی هم ک دیگه حرف نمیزنم چون نرم افزارش ک کپی سام هست سخت افزار ش هم جز صفحه هر جاش مال ی شرکته. از آپديت حرف زدی بگم ک اگه بخواهیم از آپديت جدیدتون حرف بزنیم شما چیزی واس گفتن نخواهید داشت

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۵۸

    هر جاش مال چه شرکتیه؟! کدوم شرکت؟!
    حداقـــــــــل پردازنده اختصاصی خودش بنام اودین رو تولید میکنه! حداقلش اینه چند سال دیگه سامی و الجی اولین برند های اندرویدی هستن که از چیپست های کوالکام بی نیاز میشن!
    نرم افزارش کپی سامسونگه؟! شما جی3 رو تاحالا باهاش کار کردی؟!
    بعدم جی 3 که زودتر معرفی شد از نوت4 !
    اس5 و جی3 هم که شباهتشون انقدرهم که میگین زیاد نیست!
    در هر حال همین دوتا برند دوتا از غنی ترین رابط هارو از نظر امکانات دارن!

    ولی بازهم واسه تنوع ترجیح میدم گوشی بعدیم سونی یا نکسوس باشن که رابط های خلوت و یکدست تر رو هم امتحان کنم…
    بنظرم کلا اینکار لازمه ! کسی که تا الان سونی داشته بد نیست بره رابط های رنگارنگ سامی و الجی هم تجربه کنه و برعکسش هم راجع به کسایی که سامی یا الجی داشتن صادقه…

    و جناب راد ببخشید جناب Man !! من انقدر بزدل نیستم که هر بار با یه اسم بیام و نظر بدم !

    ایشون هم حدس میزنم همون سامی الجی باشن…
    اگه میخواین بدین مدیر عزیز آی پی هارو چک کنه تا نادرستی تهمت شماهم رو بشه!

    LG4EVER گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۰۰

    ببین از 8000000000 نفر آدم دنیا 7999999999 نمیتونن تراکم بالای 330 رو با چشم غیر مسلح ببینن.اون یه نفر هم شمایی که میتونی تشخیص بدی.تراکم بالای 330 بیهودس به همین خاطر اپل رزولوشن رو در حدی بالا میبره که همین تراکم رو حفظ کنه.اپل رو حرفش هست و تکنولوژی رو به مسخره نمیگیره.نمیاد چهار هسته بذاره در حالی که دوهسته کافیه.نمیاد تراکم ۶۰۰ بذاره درحالی که همون ۳۳۰ کافیه.از لحاظ قیمت جهانی زد۳ و ایفون۶ تفاوت قیمت چندانی ندارن.اگه تو ایران تفاوت زیاده مشکل از اینجاس نه اپل.شما ناراحتی که اپل گوشیشو گرون میده؟خب نخر.برو زد۳ بخر.اپل نیازی به کل کل نداره مردم دنیا برای یه تجربه متفاوت از اپل به اندروید کوچ میکنن و آخرش هم متوجه اشتباهشون میشن باز همون ایفون رو میخرن.هرچی بازی و برنامه توپه یه سال بعد از ایفون برای اندروید میاد.در کلام اخرهم شما تمام تکنولوژی زندگیتو چه خوشت بیاد چه نیاد مدیون اپل سامسونگ و نوکیا هستی.مهم نیست نظر شما چيه واقعیت اینه. قبولش هم برای آدم متعصب غیر ممکنه.شما برو همون سونی رو بخر فرداش بیا کامنت بذار پس این آپديت جدید چی شد قبلی پر باگ بود.فرداش ببا کامنت بزار مگه دوربین سونی بهتر نبود پس چرا مال من جلو ایفون کم آورد.فرداش بیا کامنت بزار گوشیم جلو بقیه هنگ کرد آبروم رفت.چرا نميشه تو ایفون فیلم فول اچ دی دید؟همون بالا بهت گفتم تراکم ها تفاوتی ندارن پس کیفیت ها هم فرقی ندارن.شما برو اول به اندازه یک ثانیه ایفون بیار جلو زد۳ بعد حرفاتو اونجا پیاده کن.من خودم یکی از گوشیهام سونیه به همین خاطر میام این سایت.این سایت هرنوع خبر و نظری رو چه به ضرر یا نفع سونی تایید میکنه و جانبدار نیست.شمایین که با تعصب الکی سایتو خراب کردین.هروقت سونی تونست به ده درصد فروش اپل برسه بعد شما بیا عرض اندام کن.باید خدمتت بگم اپل هم زیاد تبلیغ نمیکنه و این مردمن که برای ایفون صف میکشن.خداروشکر مردم چشم و گوش دارن و دیدن خودشون.اگه روزی سونی موفق شد بشه برند شماره یک اسمارت فون دنیا(؟) پس GLX هم میشه دومیش.نوکیا سلطان موبایل جلو اپل و سام کم آورد سونی که عددی نیست.اینا هرچقدر هم ضرر بدن باز عرضه شو دارن دوباره خودشونو بکشن بالا.هنوز برند شماره سه اسمارت فون دنیا با این همه تلاش نزدیک فروش سام نشد چه برسه به اپل.سونی اول برسه به اون سومی حالا خدا کریمه.شما هم برو زد۳ بخر.اپل نخریا.بزار اپل ورشکست بشه.برو همون سونی رو بخر که نسخه ۳۲ گوشیهاشو برا آمریکا میزنه اما خاور میانه که یکی از پرسود ترین بازارهاشه هیچی نمیده براش البته حق هم داره.تعصب اینجا حاکمه چون اگه سونی درقابلمه هم بزنه اینجا میخرن چرا؟چون سونیه.والا ما که هرکیو دیدیم سونی خرید از جمله خودم عین چی پشیمون شدن.وفاداری به یه کمپانی هم چرته مگه مال بابامه.هرچی بهتر بود اونو میخریم.شما برو خودتو اصلاح کن.منم فایواس خودمو فروختم ۶ بخرم اکسپریا هم میخوام ردش کنم بره الجی جاش بگیرم.شماهم همون زد۳ رو بخر.حرص هم نخور واسه سلامتیت مضره.راستی سایت درباره اپل میخوای تا دلت بخوای فارسی داریم.شما اراده کن چندتا بهت معرفی کنم درحد لالیگا

    Sony گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۰۵

    تا این جای کار همه چیز رو اشتباه گفتی.بزار من برات توضیح بدم:از8000000000 تو دنیا بپرسی بهت میگن تراکم پیکسلی326رو نمیتوان با چشم غیر مصلح دید نه دیگه 330 لطفا اطلاعات درست بدین این یک اشتباه……………..دومین اشتباه: اگه اپل سر حرف خودش بود چرا صفحه نمایش گوشی هاشو بزرگتر کرد………….سومین اشتباه:کجای کاری عزیز الان دوره 2هسته ای بودن هستش؟اگه زورش برسه بره فیلم 4k فیلم برداری و پخش کنه مثل z2وz3………….چهارمین اشتباه:گفته شما درباره ی قیمت دو محصول سونی و اپل کاملا غلته z3 وقتی وارد بازار ایران شد دو میلیون و سیصد ارزیابی شد در حالی که همین دیجی کالا اپل6 نسخه 16 گیگابایتی اش رو سه میلیون وپونصد داشت به مردم میفروخت…………دوست عزیز شما دارید به من اعداد و ارقام معرفی میکنید در حالی که خود اطلاعات زیادی ندارید!!!!همه ی شرکت ها به هم وابسته هستند.درباره ی صادر کردن نسخه 32 به اروپا و آمریکا این رو هم بدون اون گوشی ها برای اپراتورهای خاصی صادر میشه.من اصلا آدمی نیستم که حرص بخورم حقیقت رو میگم حقیقتی که تلخ است برای سامسونگیا و اپلیا.من هم میگم سونی برای بابام نیست که بیام طرفداری اش رو بکنم ولی چون میبینم کیفیت سونی از سایر برندها بیشتره ترجیهش میدم به سایر شرکت ها حالا سونی در هر رتبه ای قرار بگیره باز هم از همشون باکیفیت تره.درباره ی کسایی که میان این جا حتما سونی خوبی داره که طرفداران سامسونگ،اپل و الجی رو به این سایت میکشونه.آره سایت های فارسی اپل رو هم نام ببر البته سایت های معروفی مثل دیجی کالا،فون آرنا و زومیت و……خودت خوب میدونی که سامسونگ پرست هستند.just sony

    LG4EVER گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۵۵

    Cafeapple.net و i-phone.irدونمونه سایت.خب الان بین ۳۲۶ و ۳۳۰ عجب تفاوت فاحشی هست واقعا ببخشید.مورد دوم اونی که گفت ایفون نباید بزرگ بشه استیو جابز بودکه با ایپد مینی هم مخالف بود.الان استیو جابز زیر خاکه و مدیریت جدید اپل قضیش فرق داره و سر هرحرفی زده مونده.اپل زمانی ایپاد جدید میزنه که متوجه بشه ایپاد کشش سخت افزاریش ضعیف میشه.ایپاد ۴ فقط تو یه بازی لگ زد که بلافاصله اپل اومد ایپاد ۵ رو تولید کرد پس سخت افزار ایفون۶ کاملا کافیه.الان فیلم برداری ۴k شد مزیت؟تو خونتون تلویزیون 4k دارین؟اصن شما داری آیا بقیه همه دارن؟زد۳ چند دقیقه فیلم ۴k میگیره؟چقد طول میکشه بهت اخطار بده؟این باز برمیگرده به استفاده درست اپل از تکنولوژی چون هنوز تلویزیون 4k بین مردم جا نيفتاده چه برسه به دوربین های 4k و دیگه اسمارت فون رو که بیخی.د باز که گاف دادی.من اولشم گفتم قیمت های جهانی تقریبا نزدیکه گفتم تو ایران قضیه فرق داره.اون نسخه 32gig رو برای آمریکا میزنه چون مجبوره.میخواد بازار اونجا رو دست بگیره اما آیا برای شمایی که سنگشو به سینه میزنی و برای اينهمه ایرانی که طرفدارش هستن چیز خاصی زد؟حتی خیلی از سرویس های سونی تو ایران در دسترس نیست.تمام دنیا میدونن که اندروید رم بالا میخواد اما آیا سونی به خودش زحمت داد که رم گوشی های میان رده اش رو نیم گیگ اضافه بکنه؟الان سامسونگ تو همون رنج نهصد تومن رم گوشیهاش حداقل یک و نیمه.ساپورت مموری که افتضاح چون اچ تی سی تا 128 هم میره اما سونی رو 32 وايساده تکونم نميخوره.برندها همه میخوان جیب مردمو خالی کنن اما سونی از همشون بدتره.مطمئنا یادتون هست زمانی که خبر ميومد فلان اکسپریا افتاد ته دریا بعد از چهار روز درش آوردن فقط ترک خورده بود همه میگفتن ماشالله سونی امابعدش خبر رسید که تو آفریقا زنه گوشیشو گذاشته تو پارچ آب برای یک روز بعدش گوشیش سوخته وقتی برده نمایندگی بهش گفتن که گوشی سونی ضد آب نیست مقاوم در برابر ابه همه زنه رو مسخره میکردن که دلیل دیگری بر متعصب بودن کاربران هست.هردو خبر هم تو این سایت هست بگردی پیدا میکنی.تو بگو چطور یک برند انقدر راحت حرفشو عوض میکنه؟.من فقط یک چیز رو درباره سونی تحسین میکنم اونم کیفیت ساخت بینظیرشه همینو بس.فعلا هم که سونی هیچ جایی در جهان نداره و وضع مالیش هم خرابه.شماهم لب جوی بنشین وگذر زمان رو ببین که سونی بدبخت میشه یا اپل.اپل چنان اعتباری بین مردم داره که عمرا از بین بره اما برندی مثل سونی انقدر گوشیهای خراب تولید کرده که هرکی قبلا از گوشی خریده حاظر نیست باز سراغش بره مگه طرف عاشق چشم بسته ی سونی باشه.

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۳۸

    دوست عزیز
    اون قسمت فیلم برداری 4K , حافظه ی داخلی و جایی که گفتید ”سونی انقدر گوشی خراب تولید کرده” رو حذف میکردید نظرتون منطقی تر میشد…
    راجع به فیلمبرداری بگم که خب دوست محترم توجه داشته باشید دوربین های فیلمبرداری و عکسبرداری یکی از حیطه های تخصص سونی هست که در اون واقعا پیشتاز هست!
    اصولا هر کمپانی از این دست نقاط قوت داره…
    مثلا صفحه نمایش های الجی
    رم های سامسونگ
    بدنه و اسپیکر های اچ تی سی
    باتری های موتورولا
    و …
    خلاصه بگم اینکه هر اسمارتفونی معمولا به چیز خاصی معروفه و میشه گفت بارز ترین اون نقاط برای سونی که انتظارات بالایی هم در اون موارد ازش میره دوربین هست!
    این طبیعی که سونی سرمایه ای رو که برای ساخت یک گوشی میزاره رو بیشتر به سمتی که توش از بهترین برند های بازار هست معطوف کنه تا مثلا ارتقای حافظه ی داخلی که اکثر مشکلاتش با اضافه کردن حافظه ی جانبی قابل حل هست!
    برای همین سونی سعی کرده پکیج کاملی برای علاقه مندان عکاسی و فیلمبرداری در گوشی هاش قرار بده…
    درضمن اون قسمت که به خراب بودن گوشی های سونی اشاره کردید…
    نمیخوام بگم سونی تابحال گوشی کم کیفیت نداشته …
    ولی بجاش میگم که هر کمپانی از اپل و سامسونگ و الجی و سونی گرفته تا هواوی و لنوو و موتورولا و بلک بری همگی گوشی های نا موفق و ”کم کیفیت تر از استاندارد های زمان خودشون” تولید و عرضه کردن و میشه گفت این نقص چون در تمامی کمپانی هست نباید به عنوان نقص یک کمپانی شمرده بشه!
    امیدوارم متوجه شده باشید

    Sp گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۰۲

    lg4ever جوابت رو دوستمون Sony داد.از شما جناب sony تشکر میکنم.

    LG4EVER گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۲۷

    دقیقا میشه بگی حافظه داخلی رو سما چطوری حلش میکنی؟شما ظاهرا از قیمت sd کاردهای مناسب برای فیلم 4k بی خبری.یا شما دیتای بازیهارو رو اس دی میریزی؟ميدونم با روت میشه حلش کرد اما حله نمیخوان روت کنن.وقتی میگم.گوشی خراب دلیل دارم.تی تی ایکس و وی که باتری افتضاح هرکدوم چنتا پنل داشتن.اس پی یک سریش تاچش خراب بود.اکسپریا ال تاچ ضعیف.اکسپریا زد ار بدنه افتضاح.اکسپریا ضد بدنه ضعیف باتری ضعیف صفحه و دوربین ضعیف.اکسپریا زد۱ باتری متوسط صفحه ضعیف.سونی تازه بعد از زد۲ گوشی درست حسابی زد.اپل مجموعا ده تا گوشی داره به جز یکی دومورد دیگه ایرادی نداشته.البته بزرگترین ایراد سونی آپديت های پر باگشه.درباره دوربین هم باید گفت که دوذبین گوشبهای سونی فقط در زد۱،۲،۳ خوب شدن و حتی هنوز در میان رده هاش دوربینش افتضاحه.مثلا شما گرند دو رو با همردش تو سونی مقایسه کن.بله درست میگی سونی در زمینه فیلمبرداری و عکسبرداری کارش حرفه آیه و لنزهای اپل و سام رو اون درست میکنه پس از چنین برندی خیلی بیشتر از این انتظار میره که برای خودش کارای بیشتری بکنه.درنهايت سونی درحال حاظر کیفیت ساخت خوب صفحه خوب و دوربین خوب داره اما چون کسی بهش اعتماد نداره اوضاش خرابه.با وجود تمام اینها بازم الجی بهتره چون صفحه بهتر داره کیفیت ساختش و دوربینش بعد از زد۳ قرار میگیره و امکانات نرم افزاریش بینهایت بیشتره پس فروشش هم بیشتر میشه و محبوب تره.تبلیغات هم همش کشکه.تبلیغات سام رو نجات نداد.اپل و الجی هم مثل سونی تبلیغ آنچنانی ندارن اما فروش و محبوبیت زیادی دارن.

    Alireza گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۵۴

    همین که تا این حد زورت گرفته که میای همچین کامنتی میزاری واسه ما افتخاره

    چون شماها باعث پیشرفتمون میشین

    بــــــعلـه عاقـــا اینجوریاســت 😐

    ADIDAS گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۴۹

    در جواب بعضی از دوستان. 1 من هم با اپل 5sو سامسونگ اس 5 و الجی جی 2 کار کردم و میگم هیچ دروغگویی مثل الجی و هیچ گرانفروشی مثل اپل نیست من اپلو دوست دارم تا زمانی ک دروغ نگه تا زمانی ک ب فکر جیبش نباشه تا زمانی ک خلاقیت داشته باشه ک یعنی یعنی استیو جابز. دلیل فروش زیادش هم اینه ک تو این بخش اسمش خوب در رفته و همکاری با اپراتور ها. و اینم بگم نهایت عمر اپل نهایت زمانی است ک اسمارتفون محبوب باشه. سونی پدر صوتی و تصویری هست و همیشه خلاقیت رو داره و مثل سامسونگ اصطلاحا مفت خور نیست

    LG4EVER گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۵۹

    علی آقا امروز بیکار بودم اومدم اینجا.چهارتا کامنت گذاشتم با بعضیا بحث کردم نمیدونم شما چرا خودتونو میندازین وسط.شما با ۵اس کار کردی من فایواس دارم.تجربه شما بیشتره یا من.شما دنبال خلاقیتی؟الان چهارتا از خلاقیت های سونی رو بکو تا منم بگم کی قبل از سونی اون کار رو کرده.الجی دروغگوئه؟چنتا از دروغاشو رو میکنی تا همه این موجود پلیدو بشناسیم.خوشم میاد هرجا بحث میشه آخرش به اینجا میکشه طرف میگه یا من از فلان خوشم میاد و بس یا چیزایی که شما گفتی.آقا زشته اینکارو نکن.اپل همین الانشم تکه

    ADIDAS گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۰۴

    خلاقیت یعنی بدنه ای ک سونی تو اکسپریا z بکار برد. یعنی آوردن کلید های اندرویدی تو صفحه ک الان تازه الجی تو پرچمدار هاش آورده. یعنی ضد آب بودن. یعنی دوربین اکسپریا. ی ای ار افکت اکسپریا می ارزه ب صد تا رابط کاربری پر باگ سامسونگ.خلاقیت یعنی گوشی سلفی سونی با دوربین چر خان. یعنی سنسور منحنی. یعنی طراحی زد 3 یعنی واکمن. دروغی ک الجی تو حفظ باتری و لمس فوق‌العاده جی 2 گفت رو هیچ وقت یادم نمیده آپديت داده گند زده ب هیکل لمس گوشی. فیفا رو ب زور اجرا میکنه. چی الجی خوبه من نمیدونم. اون از تلویزیونش. ما 4 تومن دادیم خریدیمش گفتیم وب او اس هست. دکمه ی 3dرو میزنیم 5 ثانیه میمونه. اون از ماشین لباس شویی هاش ک از رو بوش اسکی میره.صفحه ی نمایشش تنها نقطه ی پیروزیش میتونه باشه. اپل هم آقا داره جیب مارو میزنه. تکنولوژی 50 سال پیش سونی رو یکم شسته رفته میکنه. بخدا اگه ای او اس نبود و این پولدار ها نبودن. اپل الان فقط تو حوزه ی کامپیوتر بود.

    ADIDAS گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۰۷

    خلاقیت یعنی بدنه ای ک سونی تو اکسپریا z بکار برد. یعنی آوردن کلید های اندرویدی تو صفحه ک الان تازه الجی تو پرچمدار هاش آورده. یعنی ضد آب بودن. یعنی دوربین اکسپریا. ی ای ار افکت اکسپریا می ارزه ب صد تا رابط کاربری پر باگ سامسونگ.خلاقیت یعنی گوشی سلفی سونی با دوربین چر خان. یعنی سنسور منحنی. یعنی طراحی زد 3 یعنی واکمن. دروغی ک الجی تو حفظ باتری و لمس فوق‌العاده جی 2 گفت رو هیچ وقت یادم نمیده آپديت داده گند زده ب هیکل لمس گوشی. فیفا رو ب زور اجرا میکنه. چی الجی خوبه من نمیدونم. اون از تلویزیونش. ما 4 تومن دادیم خریدیمش گفتیم وب او اس هست. دکمه ی 3dرو میزنیم 5 ثانیه میمونه. اون از ماشین لباس شویی هاش ک از رو بوش اسکی میره.صفحه ی نمایشش تنها نقطه ی پیروزیش میتونه باشه. اپل هم آقا داره جیب مارو میزنه. تکنولوژی 50 سال پیش سونی رو یکم شسته رفته میکنه. بخدا اگه ای او اس نبود و این پولدار ها نبودن. اپل الان فقط تو حوزه ی کامپیوتر بود.
    وایرایش 5 سال قبل

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۹

    واسه من کاری نداره بیام اینجا بگم زد2 عرضه ی بالا آوردن انگری بردز رو نداره هزار تا دروغ دیگه!
    ولی با اینکار حداقلش احساس میکنم به یکی از برند های معتبر دنیا بی احترامی کردم !
    ای کاش یکم بقیه هم قدرت درک این موضوع رو داشتن…

    LG4EVER گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۱

    اولین گوشی ضداب دنیارو سونی نساخت.شارپ اولیش بود.بدنه که مال هرشرکت منحصر بفرده چرا حرف ااکی میزنی.خب اچ تی سی بدنه آلومینیوم میزاره اپل هم مال خودشو میزاره.واکمن خلاقیته؟الان واکمن نسبت به موزیک پلیرهای دیگه چه چیز خاصی داره؟فقط دومورد حرفات راسته یکی دکمه های اندروید که بیشتر یه ایراده و خیلی ها دنبال راهین کوچیکشون کنن.و مورد دوم نرم افزارهای دوربین سونی که اکثرا فانتزین مثل ای ار افکت چون فقط جنبه کارتونی داره اما به هرحال چیز جالبیه.خب شما قبل ازخرید تلویریون و لباس شوییت تحقیق کن بعدا پشیمون نشی.من کی بحث لوازم خانگی کردم.درباره آپديت جی۲ باید بگم منم جی۲ آپديت شده دیدم و کوچکترین ایراده تو تاچش ندیدم دوستم هم موردی با باتربش نداشته شما کم چاخان کن به خدا زشته منم بلدم الکی بگم زد۳ فلان ایرادو داره اما چرا دروغ بگم.برو فقط یکبار تو منوی شخصی سازی جی۳ بگرد تا بفهمی خلاقیت یعنی چی.حالا خوبه هرچی چیز خوبه تو اندروید فقط سام و اچ تی سی و الجی دارن و یه شرکتتازه به دوران رسیده ای در زمینه اسمارت فون مثل سونی داره اونا رو گوشیش میذاره فقط اسمشو عوض میکنه.اپل فقط تو ایران مال پولداراس و تو کشورهای دیگه مثل آمریکا سرایدارها هم ایفون دارن.درکل این بحث به جایی نمیرسه نه تو قانع میشی نه من.میل خودته تو تا هرجا میخوای پیش برو منم جوابتو میدم

  16. من گوشیم اکسپریا T هستش قرار با جی پرو دوستم تعویض کنم. ب نظرتون به خوبیه T هست؟

  17. خب دوستان این هم از بدنه مقاومتون” چی بگم الآن متعصبا؟ دنیا فقط جی3

    Alireza گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۴۷

    G3 در حد Z1 نه در حد Z3
    Z3 واسه خودش غول آخر خدای جنگه

  18. سلام به همه دوستان عزیز شرمنده سوالم به موضوع بی ربطه ولی میخوام گوشیم رو روت کنم باید چیکار کنم مدل گوشی سونی TX ورژن اندروید 4.3 رام رسمی شرکته که با وای فای آپ زدم

  19. خب مرد حسابي شيشه اس ميشكنه خو،آهنم فشار بهش بياري خم ميشه چ برسه ب گوشي ب ضخامت ٨ ميلي متر و زد ٣ كه ٧ ميلي متره،من ايفون ٥ اس ام رو تو پنبه ميزارم قبل اونم زد و تي و آرك اس و الجي اپتيموس داشتم همرو نگه ميداشتم مثه آكبندش

    ساسی الجی گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۳۱

    آپتیموس 3D؟ خخخخخخ
    جان تو جا بچم بدترین گوشیت بوده. حتی بدتر از AX1 😀

  20. زنده باد اچ تی سی که نه خم میشود ونه میشکند. جمع کنید این سونی وسامی واپل مپلتونو.الکی خودتونو واسه این برندها میکشین. بنده تا دیروز طرفدار پروپا قرص سونی بودم.اما از امروز دیگه رفتم اچ تی سی بگیرم.بسوزین وبسازین.

    ADIDAS گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۵۹

    آقا شما ی اچ تی سی به من بدبد من اونو خم میکنم. کار ی نداره ک هر چند میدونم پشت سر این کامنت سامی بیگی هست

    Sinarsr گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۳۱

    برا چی بسوزیمو بسازیم؟؟؟ مگه تو کی هستی؟؟ اهمیتی نداری؟؟؟ گورو پدرت !! اگه یه بار دیگه ک… شر گفتی بن میشی!! یعنی بن ت میکنن

    Sony گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۵۷

    حالا که اچ تی سی خریدی حرفی ندارم ولی مواظب باش شنیدم بدنه خود به خود ترک برمیداره.htc هستش دیگه!!!!!هیچ وقت سونی نمیشه.

  21. اون گوشی که خم شده اصلا تو عکسا مشخص نیست(معلوم نیست قاب خالیه یا فیک هست اصلا حتی از آرم سونی عکس نگرفته!!!دوما شیشه که خم نمیشه اگه بشه میشکنه)

    اون گوشی دومیه خوب راست میگه فشار بهش نیومده با حرارت شکوندتش

  22. با سلام
    اون دوستی که گفته سونی نصف سامسونگم نیست حداقلش سونی بدنش پلاستیک نیست و شیشس و کیفیت و نرم افزار و سخت افزار و…. هزاران برابر سامسونگه حتی اپل هم نتونسته گوشی ضد اب بسازه و سامسونگ هم گوشی ضد ابی که داد بیرون وقتی توی اب میزاشتیش سالم در نمیومد سامسونگ و اپل فقط اسم در اوردن یا حتی سامسونگم توی یکی از گوشیاش از دوربین سونی استفاده کرد!!!!!!!!!!!!!!
    ممنون از خوندنتون

  23. بعد میگن طرفدار سونی متعصب نیست.اگه همین الان میگفتن سامسونگ خم شده همه بی چون و چرا باور میکردن.اما میگن سونی خم شده کسی باور نمیکنه چرا؟فقط چون سونیه.حالا خوبه همه ایفونای دنیا خم نشد این همه شایعه براش ساختن.البته شرکتی مثل اپل با اون عظمت اگه کوچکترین ایرادی داشته باشه خبرش همه جا پخش میشه حتی سامسونگ هم همینطوره.اما شرکتای مثل سونی که جایی در رده بندی جهانی ندارن هربلایی سرشون بیاد هم کسی اهمیت نمیده.در کل کلام آخر خود بنده طرفدار الجی و به هیچ وجه گول سام پلاستیکی و سونی که هی تریپ ضد آب برمیداره(زد۱ دوستم بدون علتی چسب اسپیکرش باز شد و زد اولترا اون یکی رفیقم تو آب سوخت)رو نمیخورم.اون عکسای کیفیت صفحه هم که زد۳ برتر شد رو من خودم از نزدیک مقایسه کردم دیدم فقط غلظت رنگ رو بالا برده و فقط یک نکته قابل تحسین داره اونم عمق رنگ مشکی و روشنایی زیاد صفحه و نهایتا کنتراست بالاست.فقط کافیه صفحه گوشیهای الجی رو ببینید.رنگهای زنده اصن با آدم حرف میزنه.شماهم برید گوشی سونی بخرید و همش ترس ترک خوردن و سوختن و باگ دار بودن آپديت آپديت بخورید.ما که الجی میگیریم اصن عشقه.یه آقایی بود اینحا میگفت سونی وضع مالیش خرابه و باید بره تو کاری وارده یعنی کنسول بازیش.والا سونی رو چه به اسمارت فون.تو هر زمینه ای بگی بقیه دخلشو آوردن غیر از کنسول.

    Dr.ZeD گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۲۱

    من بارها زد۲مو شستم تو آب انداختم ولی نسوخته کم شر بگین.
    درضمن آگه فلزی بالا پایینش شیشه مقاوم نشکن باشه امکان نداره خم شه.خم بشه شیشه راحت میشکنه ولی دیدی نشکسته و فقط شاسی کح شده

    sina 007 گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۳۰

    باریکلا دوستان یه دست برای این بزنید
    همه حرفات برعکس زدی خخخخ
    حاجی کجای کاریییی اصلا ما تئصب نداریم نه بابامون تو شرکت سونی کار می کنه نه ما سونی را ساختیم والااااااااااا
    اخه وقتی گوشی های سونی خم نمی شه چرا باید باور کنیم باور کردنش خیلی سخته وقتی که من z1 داشتم حرف حقیقت تلخ نیست ولی به قول خودت وقتی می گن (((((سامسونگ مدل فلانی خم شده یا منفجر شده )))))) بایدم طرفدارنش قبول کنن چرا چرا چرا چون (((تا حالا چندین مورد صورت گرفته با مدرک با فیلم برداری که دیگه واقعا باورمون شد)))))
    خداوکیلی توروخدا تو این ماه محرم دروغو بزاریم کنار بس دیگه بس دیگه
    ____در ضمن ماه محرم را به تمام عزاداران سیاه پوش ایران را تسلیت می گم______

    Sony گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۴۴

    من یه سوال از شما دارم: مگه شماها سایت ندارین که میاین اینجا عزیز،برادر این جا سایت تخصصی اکسپریان هستش مطمئنا اگه از سایر برندها تعریف کنید یا میریزن سرت جوابتو میدن یا دیسک لایک میگیریB-)

    Nima-Z2 گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۵۵

    خیلی طولانی بود . حسش نبود بخونم 🙂

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۰۱

    داداش تو که 100000 تا اکانت داری حداقل تو اسمت الجی نزار الان اینا فکر میکنن تو منی من توام ! -_-

    man گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۴۶

    صفحه گوشی های الجی را هم دیدیم مثل G3 و G2 که در حد گوشی هشتصد هزار تومنی سونی یعنی t2 اولترا هم نیستند.. بهتره بهت بگم که الجی مفتش هم گران هست صبح گوشی الجی بخری بخای بعد از ظهر بفروشی نصف قیمت هم بر نمیدارند
    فقط الجی را اینجا تبلیغ نکن که یک ریال هم هم حرف های تو ارزش نداره

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۳

    آخی دلم به حالت میسوزه ها …
    به چه روزی افتادین ماشاالله …
    قبلا یادمه چطور قربون صدقه جی2 میرفتین :d
    نوت3 که بماند صد جور لینک سر برتر بودن صفحه نمایشش میذاشتین :d
    حالا همگی در سطح گوشی 800 تومنی سونی هم نیستن؟!ژ
    خیلی عجیبه ها !
    تو چند ماه اینهمه تغییر کردین؟!
    یا اون موقع فیلم بازی میکردین ؟! :d
    هر چی هست چیزی نمیتونم بگم این دیگه تعصب نیست متاسفانه چیز دیگه ای هست که زیاد جالب نیست اگه بگم!

    وحید گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۱۹

    ال جی دیگه چه کوفتیه
    فک کنم یه نوع سرطان بعضی ها دارن
    سرطان سامی و اپل هم داریم اطلاع رسانی کنید مردم مبتلا نشن.
    کسایی هم که این مرض رو گرفتن تنها راهش باید سونی بزنن تو رگ خخخخخخخخ

  24. کمک کمک! یکی از طرفدارای سام پلاست خم شده 😐 تا شب عکسشو میذارم. به نظرتون سامسونگ بخاطر خم شدن طرفداراش پاسخگو هس؟ :|||

  25. کمک کمک. من الآن زد2 که داشتم رو نگاه میکنم میبینم یکم خم شده. عساشو تا شب میزارم. رفت داخل پاچم باز

    Sony گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۱۵

    نه بابا!!!!سامی بیگی که نیستی نه؟

    hamed9004 گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۱۷

    سامی پلاست بدبخت :)))))))))

    یاورتقرل گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۲:۵۹

    امیدوارم از پهنا بره تو پاچت، گلابی!

  26. بابا این سونی مثل سامسونگ نیست. اس 4 میترکه و یه خونه رو ب آتیش میزنه سامسونگ پاسخگو نیست بعد هم فکر کنم سونی گفته بود شیشه ی پشت اگه بشکنه رایگان عوضش میکنیم

  27. به نظر من z2 محکمترین بدنه اسمارت فون ها رو داره. از دستم افتاد رو سرامیک صدای بدی داد. در کمال تعجب هیچی نشده بود
    بعدش کلیپ ضربه با چکش رو z2 رو دیدم فهمیدم، سالاره

  28. دوستان اینا خالی بندی نیس زد ۲ منم توی جیب جلوی شلوار لی وقتی نشتم روی صندلی بعد گوشیم رو میخواستم دربیارم خم شده بود ، شاید باور نکنید ، الان منتظر فریمم هیچ جا ندار 🙁
    کسی سراغ داره؟
    یه مقدار باید واقع بین شد ، مگه بهتوون پول میدم که اینجوری صحبت میکنین

    Yamaha گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۴۸

    آخه دوست عزیز فشاری که شلوار جین میاره معلومه چقدره. چرا حواستون نیست که الان اومدید همچین میگید. بحث ما الان اینه که این دونفر دارن دروغ میگن،میگن هیچکار نکردیم خودبخود خم شدن یا شکستن. اینش زور داره. اگه مثل شما بیان بگن تو جیبم بهش فشار اومده که حرفی توش نیست.

  29. دوستان. برای جبران باید بریم چند تا سامسونگ رو خم کنیم بذاریم تو کل سایتها خخخخخخ

    ali.96 گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۵۷

    خودش خم میشه نیازی نیس 😀

  30. من یه Z2 دارم همش تو جیبمه خدایی کارمم طوریه که همش به جیبم فشار میاد حتی آخخخخ هم نگفته 😐
    اگه بجاش apple 6plus تو جیبم بود الان 7 جد آبادش ب fu*k میرفت خخخخخ

    hesam.tm گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۵:۵۳

    کاری که به جیب فشار بیاد.داریم؟به خودت فشار میاد؟
    Wtf

    Alireza گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۴۳

    کارم تو قسمت انبار مرکزی مکانیک پالایشگاست

  31. خم شدن گوشی دیگه چه صیغه ای هستش که درست کردن. وقتی بدنه سونی تن به خم شدن نمیده این چه کاریه. یا کار اپله و یا سامسونگ تبهکار.

    Sun Boy گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۲:۱۶

    مرگ بر ضد ولایت سونی 🙂

  32. اون میزنه خم بوده نه گوشی

    دومی هم که از ظاهر گوشی معلومه باهاش کشتی میگیره

  33. از این خالی بندی مشتریا انقدر بدم میاد. من شغلم تعمیراته و تخصصم الکترونیکه. طرف دستگاهو میاره تعمیر درست میکنیم میبره بعد از 6 ماه میاره طلبکارانه میگه تا همین امروز کار نداشتم دقیقا امروز که اومدم شروع کنم دیدم دستگاه روشن نمیشه. بعد که دستگاهو باز میکنیم میبینیم فقط 2 کیلو خاک توشه. حالا قضیه این z3 ها هم همینه طرف میگه اصلا فشار نیاوردم خم شده. یعنی مثلا منظورش اینه گوشی رو طاقچه بوده یهو شروع کرده به خم شدن؟!!!! خدایی دروغ از این شاخدار تر؟!!! یا اونیکی که میگه یهو گوشی شکسته. اینا یا کار سامسونگه یا این دو نفر دروغگو میخوان اخاذی کنن از سونی.

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۴۰

    نه خوب صد در صد فشار روش بوده اونم شدید!
    من حتی به فشار شلوار جین هم شک دارم که انقدر زیاد باشه بتونه زد3 رو خم کنه ولی خب مثینکه کرده …

  34. دوستان زی 2 الان دست دومش چند میارزه؟ میخوام اس پی خودمو رد کنم یه زی 2 دست دوم تمیز بگیرم، زورم به نوش نمیرسه. :دی

    hamed9004 گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۴۱

    دست دوم 1200 میتونی گیر بیاری.
    صبر کن ارزونترم میشه برو نوش رو بخر.الان دارن میدن 1350

    phonix.98 گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۰۸

    راست میگن زی 2 رو با دو سری زده؟ پنل شارپ و jdc؟ چجوری میشه فهمید کدوم پنله؟

    Yamaha گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۴۳

    نه بابا همه پنلهای z2 ساخت ژاپن دیسپلی هستند. اون z بود.

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۴۶

    زد وان هم اینطوری بود… نبود؟؟
    زد 2 فقط ژاپن دیسپلی هست

  35. این سامسونگیا و طرف دارهایه الجی لجشون گرفته که نمی تونن گوشی به این با کیفیتی و عالیی داشته باشن
    می خوان اینجوری ایراد بزارن سر گوشی سونی

  36. دوستان اینا حرف نیس! Z2 بنده فریمش از وسط خم شده!بخواین عکس میزارم!شیشه پشتش درومد مجبور شدم چسپش کنم!
    کسی این فریم رو میتونه گیر بیاره عوضش کنم؟

    Yamaha گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۱۵

    خودت میدونی باهاش چیکار کردی که اینجوری شده وگرنه الان پدر سایتو آورده بودی جلو چشماش.

    behrad گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۵۳

    شعورت در این حده؟
    اولا ضربه خورده
    ثانیا مگه چیزی هم بشه این سایت مسئولشه؟
    من خودم مدیر یه سایت دیگم دوس ندارم نامی برده شه وگرنه حرف برنم دهنت قفل میشد
    خوشبختانه چندنفر ازمدیران آشنایی بامن دارن!من گفتم کسی فریم رو پیدامیتونه بکنه یا نه؟
    شما ازون تعصبیای عجیبی!

    mohsen-at گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۳:۰۵

    هیچ مدیری این طوری پز نمیده نوچ نوچ

    behrad گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۰۱

    مدیریت پز دادن داره؟

    Sony گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۳:۳۴

    چی میگی دادا جناب Yamaha خودشون ماشاالله یه پا استادن.نمیدونستی بدون.

    behrad گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۰۱

    بله درست میفرمایین

    محمد گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۰۳

    تیر آهن 18 هم خم میشه چ برسه به گوشی عمو

    Yamaha گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۴۱

    بچه ها شما بما لطف دارید. ممنونم که نزاشتید اصلا من جواب ايشونو بدم و خودتون جوابشو دادید.

    behrad گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۱۱

    یه عده متعصب دارین همه چیو خراب میکنین!من یکی از طرفدارای قدیمی سونیم تموم خانوادم گوشیاشون سونیه
    ولی شما ها فقط از دور دارین قضاوت میکنین!تعصب بی جا باعث افت میشه نه پیشرفت

    hp گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۳:۱۴

    حالا اینبار ریا کن و اسم سایتت رو بگو.مدیر سایت حتما جایی بهتر از نظرات واسه پیدا کردن فرم گوشیش داره

  37. حیف این گوشی واسه این احمقا
    معلوم نیس با گوشی بدبخت چیکار میکنن!
    هم نوکیا این وحشیا رو خوب شناخته بود

  38. اگه راست میگه(اولی)باید مثل آیفون ویدئو ی خم کردنو بذاره
    بعدم این وحشی بازیا چیه؟؟خخ
    معلوم نی چه فشاری به گوشی وارد کرده ک فریمش یکم خم شده
    شرط میبندم مث آیفون تو جیبش اینطوری نشده

    دومی هم زر زده
    مگه میشه بدون هیچ عاملی(!)شیشه ترک بخوره؟!؟

    اگه مث آیفون تو حالت عادی بذاری تو جیب لا بخوره خب مشکل داره
    اما اگه با گوشی کشتی بگیری بعد بگی همین الان خودش اینطوری شد زر مفته

    CrytrOn گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۴۳

    عزیز شاید ”هیچ چیزی نشده و ترک خورده” درست باشه!
    مثلا احتمال داره به دلیل اختلاف دمای شدید -مگه شیشه ی بدبخت چقدر قطر داره؟!- به این روز افتاده باشه!
    این مساله اختلاف دما که تو تعدادی از مشاغل هم دیده میشه دشمن اصلی گوشی هایی که از شیشه توشون استفاده شده , هست! – از جمله گوشی خودم…ربطی به کمپانی سازنده نداره طبیعت ماده ی شیشه رو نمیشه به این راحتیا تغییر داد…-

  39. ترو خدا برین نظرات اینو بخونین!!
    این کمپانی باید لباسشویی بزنه فقط:/
    http://farnet.ir/1393/02/54258/nine-annoying-issues-with-the-lg-g2-and-how-to-fix-them/

    وحید گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۳

    دهنش سرویس گوشی زده با کوهی از مشکلات اونوقت ما میگم مثلا چون سونی 4.4 نداده به SP کم کاری کرده.
    خدایی سونی تکه چرا این مردم نمی فهمن

  40. چرت و پرتی بیش نیس.

    الان زد3 رو طرف هرکاری کرده خم نشده که..توی آپارات سرچ کنین هست کلیپش.

    JUST SONY گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۴۹

    آره راس میگی
    من دیدم،خداوکیلی اگه اونطوری به هر آدمی فشار بیاری پشتش خرد و خمیر میشه.
    SONY FLAG ALWAYS IS ON THE TOP

    hamed9004 گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۱۲

    خندم میگیره….چرا کلیپ خم شدن رو قرار ندادن فقط عکس که نمیشه دلیل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  41. زد 1 من بدترین ضربه هارو تحمل کرد طوریش نشد بیچاره.زد2 هم بعد یک سقوط آزاد شیشه پشتش شکست.قول میدم از زد4 درست نگهداری کنم خخخ

  42. تصاویر دستکاری شده هست تصویر اول زیر گوشی خم شده ولی بالای گوشی هیچ خمیدگی نداره به قول یکی از دوستا کاری دام دونگی هاست

  43. اینا همش کاره سام پلاس و رقیبای سونی هستش!!!
    من این عکسا رو چند روز پیش توو اینستاگرام دیده بودم ولی باور نکردم که زد3 خم میشه!!!
    واقعن همه به زده سونی ان
    مرسی 🙂

    محمد گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۱۱

    ببخشید ولی الان رقیب اصلی سامسونگ اپله سونی اصلا نصف سامسونگ نیست اصلا سونی رو حساب هم نمیکنه

    Milad گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۳۱

    اگه سونی رو حساب نمیکرد نمیومد روی بهترین گوشی هاش از لنز های سونی استفاده کنه.

    محمد گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۴۶

    فقط یه لنز نمیتونه باشه که الان سامسونگ صفحه نمایش زده حسگر زده اصلا خودش چیپست اختصاصی با cpuاختصاصی داره سونی فقط لنز داره

    arash گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۳۵

    دقیقا درست میگی اقا میلاد

    Yamaha گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۳۸

    آقا محمد همه چیز تعداد فروش نیست در دنیای تکنولوژی. قدرت بحثش جداست. همین سامسونگ آرزو داره روزی مثل سونی بشه که بتونه چیزی اختراع کنه یا حتی یه گوشی مثل z3 بسازه.

  44. به زور شکستن معلومه

    Sony zr گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۳۴

    اينقدر زور زدن كه به اين روز افتاده دلشونم خوشه زد ٣ خم كردن

    Toraj گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۳:۳۵

    آیا Z2 هم خم میشه؟؟؟؟؟

    Nima-Z2 گفته:
    ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۹

    جایی دیدی به ماهم نشون بده 🙂

Comments are closed.