آیا ساعت هوشمند سونی نسخه دوم اندروید ور را دریافت خواهد کرد؟

2
۵,۱۵۴

smartwatch-3-swr50-androidwear-975fb4abe151baec581c394bf7180466-940
گوگل چند ماه قبل، نسل دوم سیستم عامل اختصاصی گجت های پوشیدنی، موسوم به اندروید ور را معرفی کرده بود اما در این مدت، سرعت رشد و توسعه آن، مطابق انتظارها نبود.

سونی که دو سال قبل، آخرین ساعت هوشمند خود را روانه بازار کرد، معمولا به روزرسانی های سیستم عامل گجت های پوشیدنی را خیلی سریع انجام میدهد اما هنوز هیچگونه خبری مبنی بر تایید رسمی انتشار Android Wear 2 برای این ساعت از سوی سونی بدست نرسیده است.

همین امر موجب شده کاربران این ساعت در یک بلاتکلیفی قرار بگیرند که نمیدانند آیا ساعت هوشمند آنها به نسل دوم اندروید ور مجهز خواهد شد یا خیر؟ ما هم مثل شما از این موضوع بی خبریم اما امروز ویدئویی جالب بدست ما رسید که شاید تکلیف ساعت هوشمند سونی را مشخص میکند.

این ویدئوی تبلیغاتی که توسط فروشگاه آمازون آلمان منتشر شده، مشخصات ساعت هوشمند 3 سونی را اعلام میکند که در یک قسمت از آن، به برخورداری از نسل دوم سیستم عامل گجت های پوشیدنی گوگل اشاره شده است. هنوز نمیدانیم در این ویدئو یک اشتباه رخ داده و یا این فروشگاه با علم به آپدیت های آینده در ویدئوی تبلیغاتی به چنین موضوعی اشاره کرده است. به هر حال این ویدئوی کوتاه را میتوانید مشاهده کنید و نظر خود را نیز در پایان با ما در میان بگذارید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here