آیا شما با پایین آوردن توان پردازنده برای کاهش حرارت در اکسپریا +Z3 موافقید؟

104
۱۵,۲۹۷

z3plus-featured
اولین بار روزهای آخر سال گذشته میلادی بود که خبر مشکل داغ کردن پردازنده اسنپدراگون 810 منتشر شد. در اولین روزهای سال تعداد معدودی از شرکت ها از این پردازنده در گوشی های هوشمند خود استفاده کردند که داغ شدن آن را برخی تایید و برخی تکذیب میکردند. سونی که از اوایل سال جاری در حال آماده سازی پرچمدار جدید خود بود، با آگاهی کامل به مشکلات مربوط به داغ کردن پردازنده اسنپدراگون 810 باز هم از این پردازنده در جدیدترین محصول خود استفاده کرد.

اکسپریا +Z3 با تمام کش و قوس های خود، در نهایت ماه گذشته و با قدرتگیری از پردازنده اسنپدراگون 810 به نمایش گذاشته شد. شاید از نظر قدرت و عملکرد نتوانیم بر روی این پردازنده انتقاد زیادی وارد کنیم اما از مشکلات مربوط به داغ کردن آن به سادگی نمیشود گذشت. شاید یکی از علل تاخیر در معرفی این دستگاه، تلاش سونی برای مبارزه با حرارت ایجاد شده توسط این پردازنده بود که در نهایت نتیجه رضایت بخشی را به دنبال نداشت. حالا که این دستگاه معرفی و عرضه شده چه راهی برای کنترل حرارت آن وجود دارد ؟

کمپانی وان پلاس که سال گذشته خود را با اسمارت فون OnePlus One مطرح کرده بود، در حال آماده سازی برای معرفی و عرضه نسل دوم گوشی های هوشمند خود است. این شرکت نیز همانند سونی قصد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 810 را در این محصول دارد اما نکته ی عجیب خبری است که چندی پیش منتشر شد. گفته میشود وان پلاس قصد دارد تا توان پردازنده را کاهش دهد تا با این روش بتواند تا حدودی از حرارت ایجاد شده توسط آن بکاهد.

همانطور که مطلع هستید چیپست اسنپدراگون 810 از 8 هسته پردازشی در درون خود استفاده میکند. 4 هسته با توان 2.0 گیگاهرتز و 4 هسته نیز از توان 1.5 گیگاهرتز برخوردارند. اما وان پلاس تصمیم به کاهش توان و آندرکلاک قدرت پردازنده دارد به طوری که گفته میشود OnePlus Two با چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی به بازار عرضه خواهد شد.

این کاهش قدرت تا حدودی میتواند در کاهش حرارت دستگاه موثر باشد. البته باید ببینیم در عمل این مقدار چه تاثیری بر روی عملکرد دستگاه میگذارد. حال با توجه به مشکلات موجود در پردازنده اسنپدراگون 810، نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا با کاهش قدرت پردازنده در اکسپریا +Z3 که با یک آپدیت کوچک نیز امکان پذیر است موافقید؟ یا همچنان قدرت را به حرارت ترجیح میدهید؟ نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

104 دیدگاه ها

  1. آپدیت به گونه ای باشد که امکان کم و زیاد کردن قدرت Cpu قابل کنترل باشد. تا کاربر در مواقع عادی از قدرت کم و هرگاه نیاز داشت از حداکثر سرعت دستگاه بهرمند گردد.

    پاسخ

  2. سلام، ببخشید یکم بی ربطه، من می‌خوام با سونی تماس بگیرم، با کجا تماس بگیرم که هم Z3 dual داشته باشه هم زبانش انگلیسی باشه؟ جاهای دیگه (مثل uk یا us) میگن با جای دیگه تماس بگیرید

    پاسخ

  3. اخه سونی چیش از سامسونگ کمتره،باید واس خودش پردازنده بزنه،نمیشه منتظر بود ک ببینه شرکتای ديگه چ پردازنده ای میزنن و اونم ب کار ببره تو گوشیش ک نتیجش میشه این!

    پاسخ

  4. ببخشید روز دقیق گرفتن اپدیت m2 DAUL کیه!
    دوست عزیز تو اون یکی سیم کارتت رو بنداز توش بعد دیگه ازت پسورد نمی خواد برو از سیستم امنیتی اون رو خاموش کن بعد سیم کارت جديدت رو بنداز توش
    یا اینکه بری حالت امن یا سیف مود بری از اونجا avg رو حذف کنی.

    پاسخ

  5. باسلام و خسته نباشید.لطفا کمکم کنید گوشی من زد3 هست ضده سرقت avg یا همچون my Xperia فعال بوده من امروز سیمکارت جدید فعال کردم بعد روشن کردم حالا avg از من پسوند میخواهد که نمیدونم چی بزنم روز ایمیل هم وارد کردم قبول نکرد. لطفا هرچه پسری تر بگیدباید چیکار کنم? درضمن اطلاعاتی نمیخواهم پاک باشن راهی هست? ممنو میشم راهنمایی

    پاسخ

  6. خب دیگه زمان کوآلکام به پایان رسیده. دیگه انصافا باید قبول کنیم اگزینوس سامسونگ و مدیاتک سی پی یو های بهتری میسازن.
    مشکل داغی واقعا آزار دهندست.

    پاسخ

  7. نه،سونی اگه ابن کارو بکنه میشه سامسونگ،سامسونگ یه محصول بالاتر از 1/9 ghz نزده

    پاسخ

    ERFAN.ZAW1 گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۰۲

    باهوش نوت 4 فرکانس 2.7 گیگاهرز تنظیم شده

    پاسخ

    nima.xperia گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۲۶

    منظورم به غیر از ۳ تا گوشیش بود

    پاسخ

  8. دوستانجان خودتون منو راهنمایی کنید ضد سرقت یا همچون avg انتی ویروس یاmy Xperia وقتی فعال همیشه سیم کارت عوض میکنی ازت پسورد میپرسه چی باید بزنم ?من به رسم اومده حالا پسوند ایمیل یا هرچی میزنم قبول نمیکند باید چیکارکنم? جهان خودتون درست جواب بدین بد گیر کردم

    پاسخ

  9. دماش که طبیعیه
    بخاطر سخت افزار قوی،وجنس شیشه،که شیشه گرمارو جذب وبه بیرون میده که یه “مزیت”محسوب میشه وهیچ جا به این خصوصیت اکسپرا اشاره نشده
    و عکسها و اسکرین شاتهایی که از دمای + در بیشتر سایتها بروز کرد،در شرایط حاد بوده(بطور مثال: فیلمبرداری 4K و بازیهای گرافیک بالا)که برای تست گوشی بوده و قاعدتا این دما در این شرایط کاملا طبیعی بوده
    ولی متاسفانه بیشتر سایتها این دما را دمای شرایط کارکرد معمولی این اسمارت فون میدانند،وکاملا تضاد با واقعیته بنظرمن

    البته حرفام طبق تایپیک سایت سونی هستش،و سونی هم ذکر بر این دارد که با یه اپدیت ،دمای این اسمارتفون را میتونه بازم پایینتر بیاره بدون کم کردن فرکانس پردازشگر این اسمارتفون

    و دراخر،همانطور که هنوز Z3 رقبای 2015 یعنی یک نسل بعد خود را کنار میزنه،پس بدون شک + هم در عمل خیلی بهتر عمل میکنه طبق گفته ی سونی:

    سریعتر
    باریکتر
    روشنتر

    پاسخ

  10. مادامی که قدرت بردازشی از گوشی قبلی Xperia Z3 بالاتر است بله موافقم

    هنوز گوشی های M4 Aqua . Xperia C4 Dual وارد کشور نشده است و عرضه جهانی درست و حسابی نداشته اند این خیلی بده ! این دو گوشی واقعا میان رده های خوبی هستند مخصوصا C4 Dual که هیچی کم نداره هنوز به صورت کامل و به قول خودمون طوفانی وارد جهان نشده اند !! حتی Xperia Z4 Tablet هم همینطوره !!

    پاسخ

  11. من هنوز متن رو نخوندم ولی با این کار کاملا مخالفم خو اگه ميخواد اینکارو کنه که از همون اول اسنپدراگون 808 میزاشت روش بهتر بود که

    پاسخ

    Hamed گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۰۷

    810 هرچقدر هم کم بشه فرکانسش بازم از 808 سرتره چون گرافیک قوی تری داره و رم دستگاه یک نسل جدید تر رو ساپورت میکنه و سریع تره

    پاسخ

  12. نمی خوام فن بازی در بیارم و بگم من فقط سونی رو قبول دارم. من طرف دار برندی هستم که در زمان حال بهترین گوشی رو عرضه کنه. این دوره هم شانس با سامسونگ بوده هنگام عرضه گلکسی اس6 و نوت 4 طرف دارهای زیادی رو جلب کرد و توانست فروش بهتری نسبت به سونی و الجی داشته باشه. حالا اگه z3 plus وارد باز بشه حدودا 2.5 میلیون قیمتش هست در صورتی که s6 حدودا 2 میلیون یا کمتر هست. حالا کاری ندارم که قدرت و امتیاز z3 plus یه مقدار کمتر از s6 هست چون بعضی ها امتیاز بنچمارک رو ملاک قرار میدن برای خرید گوشی پس در قسمت امتیاز و قیمت هم برد با دامدونگ هست. در ضمن z3 plus نسبت به s6 بیشتر حرارت تولید میکنه و اگه سونی بخواهد قدرت را فدای حرارت کنه فکر کنم دیگه شانس زیادی در برابر s6 یا نوت 4 نداره. خدا وکیلی دارم بدون تعصب میگم خواهشن خودتون رو گول نزنید که z3 plus بهتر از هر گوشی هست. من خودم طرف دار سونی هستم. خواهشن منفی ندهید و اول با دقت همه توضیحات رو بخونید. من نمیگم s6 بهترین گوشی هست ولی از z3plus چند قدم جلوتره…. برای این دوره سونی خراب نکرد بلکه کوالکام گوشی رو نابود کرد و دیگه نمیشه کاری کرد و باید منتظر z5 باشیم تا ببینیم چی میشه.
    ما باید طرف دار گوشی خوب باشیم نه برند خوب…….
    ما باید طرف دار گوشی خوب باشیم نه برند خوب…………
    ما باید طرف دار گوشی خوب باشیم نه برند خوب………….
    سونی برند خوبی هست و فقط بعضی وقت ها گوشی بی نقص تولید میکنه مثل z2. Zultra
    دامدونگ هم فقط در صورتی خوب هست که برند های دیگه مثل سونی کار رو خراب کنند و گوشی تولید کنند که مثل z3plus مثلا داغ بشه یا…..
    ما همه میدونیم که گوشی های سونی خوب هست فقط اگه قبل از تولید انبوه گوشی حسابی تحقیقات کنه هیچ وقت همچین مشکلاتی پیش نمیاید.
    ای کاش سونی در سری بعدی کارو خراب نکنه…..
    ولی اگه این مشکل داغی z3 plus نبود امکان داشت بهتر از هر گوشی دیگری z3 plus بود.
    .
    .
    .
    Just sony
    .
    .
    .
    ولی اینو باید بدونیم که سونی کمپانی هست که خیلی معروف هست و خیلی طرف دار داره

    .
    .
    ممنونم که وقت گذاشتید و همه توضیحات رو خوندید……..

    با تشکر از سایت xperian.

    پاسخ

    mehr گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۴۰

    مشکل داغی زد 3 پلاس بدتره یا مشکل مدیریت رم در گلکسی اس 6؟!!!!!!!!!!
    شما به عنوان یه بیطرف جواب بده …..
    عیب سونی میدونید چیه ؟! عیبش اینه که از اون اول گوشیای باکیفیت تولید کرد ولی سامسونگ سیاست داشت و با تبلیغات اذهان مردم رو به گوشیاب مذخرفی مثل اس 4 و اس 5 و…. سوق داد خوب وقتی اومد تو اس 6 جنس شیشه و فلز انتخاب کرد همه خیلی بزرگ جلوه دادند این کار سامسونگ رو در صورتی که سونی خیلی قبل تر از اس 6 از جنس با کیفیت استفاده میکرد . سونی خیلی قبل تر از رابط کاربری سبک و پر سرعت استفاده میکرد هر چند کمبود هایی داشت ولی نرم و روان بود …
    مشکل اینجاس توقع مردم از سونی رفته بالا چون همیشه جنس باکیفیت داده بیرون .
    ولی سامسونگ از گوشیای بی کیفیت شروع کرد تا به اس 6 رسید که میبینیم اس 6 هم خالی از اشکال نیست …..

    پاسخ

    mehrab1 گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۰۰

    این نوع کامنتا 10000 بار تاحالابقیه گذاشتن

    پاسخ

    Mohammadreza956 گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۰۱

    ولی این یکی تا حالا 128 تا لایک خورده……………………………

    mehr گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۳۹

    اگه منطقی باشیم میبینیم.که اس 6 هم کم ایراد نداره اصلن شما مطمعن باش هیچ وقت هیچ گوشی ای ساخته نخواهد شد که بدون عیب و ایراد و همه چیز تموم باشه …..
    متاسفانه این ایراد زد 3 پلاس رو زیادی بهش گیر دادن …و شده بهانه ای برای اونایی که طرفدار پر و پا قرص سامسونگن در صورتی که توی یکی از سایت ها من خوندم طرف اس 6 خریده بود و به خاطر همین مشکل نقص مدیریت رم میخواست بفروشتش !!!!!!
    مشکلی که واقعا مشکل بزرگیه …ولی خوب هنوز مثل داغ کردن زد 3 پلاس مردم بهش توجه نمیکنن و روشو میپوشونن وقتی اس 6 رو تازه میفهمند این مشکل چقدر آزار دهنده ست ….

    mehrab1 گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۵

    من منظورم کامنت اقای مهر بود

    دانیال گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۱۱

    دوست من s6 مشکل مدیریت رم داره نرم افزاری با آپدیت حل میشه اما z3 dual مشکل سخت افزاری ای کاش سونی 808 استفاده میکرد این 810 افتضاحه تنها راه کاهش فرکانس پردازنده و بازدهی کمتره

    پاسخ

    Audi Vorsprung durch Technik گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۸:۴۰

    زد3 پلاس با قیمیتی نزدیک 2 میلیون عرضه میشه به احتمال بسیار زیاد نه 2.5 میلیون
    جی4 بدون گارانتی 1.880 عرضه شده

    پاسخ

  13. دوستان لطفا راهنمایی کنید’من برنامه avj ضده سرقت زد۳ رو فعال کردم خط عوض کردم حالا از من پسورد میخواد نمیدونم چی بزنم باید چیکار کنم? پسورد جیمیلم میزنم قبول نمیکنه باید چیکار کنم چی بزنم?

    پاسخ

  14. Z3+ هم وارد ایران شد با قیمت2170 کسایی که قصد خرید دارید به فروشگاه gooshishop مراجعه کنید

    پاسخ

    DarkAngel گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۲۵

    راس میگی
    ولی من در تعجبم چطوری ممکنه که وارد ایران شده باشه؟
    گفته بودن یه ماه دیگه بیاد
    قیمت گوشی هم پایینه, 2 میلیون 100
    امکانش هست تقلبی باشه؟

    پاسخ

    OMID Z1 گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۴:۳۰

    والا من نمیدونم چ بگم. ولی این رو باور دارم که سونی با اپدیت های که براش میده. مطمئناً گرمای بیش از حد رو کنترل میکنه. امیدوارم که توان cpuرو کاهش نده چون دیگ آون گوشی که فکرش رو می کنم نیست و هیچ هزینه بابتش نمی کنم. و سونی هم باید بدونه که دیگ جایی واسه آزمون و خطا نیست. دلم میخواد این گوشی بیاد ایران بینم در عمل هم گرم میشه ی ن. یا فقط حرف های مفت بعضی از سایت های داخلی هستش. خود منم z2 دارم ولی هر وقت میبرم بیرون بیش از حد گرم میکنه که همش اخطار بسته شدن برنامه رو میده. حالا من باید بیام بگم بیش از حد معمول گرم میشه.آون بیاد ایران مسلما هیچ مشکلی نداره.
    سونی همیشه میدونه چ کار کنه که مشتری رو راضی نگه داره

    پاسخ

    Audi Vorsprung durch Technik گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۸:۴۲

    نه عزیز قیمتش همینه نگران نباش اصله

    پاسخ

    r3z4 گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۱۹

    این قیمت بدون گارانتی هست باگارانتی 100 تومن میکشن روش و اینکه نسخه تکمیلی زی3 هست از این بیشتر میشد جای تعجب داشت با این دست گلش 🙁

    پاسخ

  15. من موافق نیستم… در ضمن این موضوعو انقدر گنده ش نکنید… سامسونگ و اپل گوشیاشون منفجر شد، اما خبراش فقط تا یه هفته دیده میشد… Z3 پلاس یک ماهه که معرفی شده، اونوقت به جای اینکه سایت ها روی قابلیت های جدید گوشی باشن زوم کردن روی داغ شدنش (مثل سری گلکسی S که تا 3 ماه بعدش توی سایتها قابلیت هاشو بررسی میکنن. مثلا میان گوشی رو میندازن تو آب که ببینن دوام میاره یا نه… اصلا بر فرض هم توی آب چیزیش نشه، کسی جرئت میکنه گوشیشو بندازه تو آب تست کنه؟ خود شرکت سامسونگ گفته ضد آب نیست. ولی سایتهای دیگه تبلیغات کاذب راه میندازن). حالا این سونی بیچاره گوشیش یه باگ یا اشکالی داشته باشه همه میکنن تو بوق و کرنا… حداقل از سایت اکسپریان بعیده.
    یا علی.

    پاسخ

  16. فقط میتونم بگم:
    God damn Sony
    فقط همین

    پاسخ

    دانیال گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۱۲

    یعنی لعنت خدا بر سونی باد

    پاسخ

    nsr گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۳۲

    ؟؟! فازت چیه؟ بهت زیاد فشار اومده نه؟”!

    پاسخ

    دانیال گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۴۵

    نمیدونم شما چیه تعصب این شرکت آشغالو میگیری؟2میلیون دادم z3 dual بعد متوجه شدم آپدیت بعد از arc s قراره بگیره باکلی گشتم دوماه پیش مسی تک سیم خریدم 1.870 باز اینم آشغاله دوربین افتضاح کیفیت صدا آشغال فقط قشنگه فقط همین صفحه نمایشو یکم بچرخونی رنگاش محو میشه و کیفیتشو از دست میده.دنیا فقط اپل نه سامسونگ آفتابه ساز ن سوتی ببخشید سونی
    سونی اگه بدونه ایننننننننننننقد تو تعصبشو داری صددرصد واس بخش تبلیغاتش استخدامت میکنه شاید یه sp هم بهت بده

    reza گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۵۵

    این تعصب شماست که سونیو اشغال می بینه
    خودتو اصلاح کن
    خالیم کمتر ببند

  17. لوله های مسی خنک کننده z3 و z2 رو که یادتونه
    ای کاش دوبل اونارو میزاشت رو z3+
    مطمنن مشکل گرما خیلی کمتر میشد
    از سونی بعیده که همچین تکنولوژی قویی داره استفاده نکنه

    پاسخ

  18. روشهای مختلف هست برای کنترل کردن گرما یکی از راه ها کاهش فرکانس هست. ولی اگه پردازنده یکم کاهش فرکانس داشته باشه دما از 43 درجه بالاتر نمیره

    پاسخ

  19. بهترین راه اینه که همیشه یه ظرف آب همرامون باشه کارای سنگین انجام دادیم گوشیو بذاریم تو آب(یجوری گفتم انگار هممون زی ۳ پلاس داریم :دی) بقیه برندا میتونن فرکانس بیارن پایین.

    پاسخ

  20. موافقم
    چون در حال حاظر اسنپدراگون 800 که چهار هسته ایه به راحتی بازی ها رو بالا میاره!
    این که دیگه هشت هسته ایه !

    پاسخ

    armin گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۳۸

    اره الان مگه برا زد1 اسنپدراگون 800 هس اجرا نمیکنه بازی هارو؟راحت عین هلو میاره

    پاسخ

  21. من موافق نیستم.این گرمايي که z3 plus ایجاد میکنه اصلا اینقدر نیست که نیاز به این کار ها باشه.من الان z دارم و دماش به طور معمول و با کار های معمولی نظیر وب گردی دماش بین 65 تا 70 و وقتی که بازی کنم اگه بازی سنگین باشه به 80 هم میرسه ولی زیاد مشکلی با این موضوع ندارم و ترکیه ميدم گوشيم روون باشه تا این که داغ نکنه

    پاسخ

    Hamed گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۳۲

    ترجیح

    پاسخ

  22. Z2بهتره یا g3,؟امشب میخوام بگیریم بین این دوتا نمیدونم کدومشون رو انتخاب کنم،خدایش بی تعصب نسبت ب سونی بگین

    پاسخ

    SONY گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۱۸

    میخای گوشی خوش دست بگیری دستت جی3 ولی اگه گوشی قوی با امکانات بالا و… میخای زد2

    پاسخ

    nsr گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۲۳

    بدون تعصب میگم دوست عزیز g3 مشکل باطری و کم بودن نور صفحه داره من باهاش کارکردم لگ هم یه ذره داره. باطری و روونی و سرعت z2 واقعا بهتره من که بودم گوشی بدون نقص مثه z2 یا z3 میگرفتم! نظر من بود این.

    پاسخ

    Hamed گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۳۸

    Z2=عمر باتری بیشتر-نور صفحه بیشتر-روون تر-کیفیت ساخت بالاتر-صفحه نمایش با دقت رنگ و کیفیت و شفافیت فوق العاده-دوربین بهتر-پشتیبانی بهتر
    G3=وضوح بیشتر صفحه نمایش-خوش دست تر-امکانات بیشتر رابطه کاربری-زرق و برق بیشتر رابطه کاربری
    پیشنهاد من=Z2
    Z2انتخاب نهایی=انتخاب شما

    پاسخ

    mehran گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۵۷

    حتما Z2 بگیر من خودم دارم داداشم G3 داره به شدت ناراضیه امروز حتی برد گارانتی گوشی اصل خود ال جی هست خودش تو ال جی کار میکنه

    پاسخ

    محمد گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۵:۰۳

    Note 3

    پاسخ

    SONY گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۰:۱۸

    خخخخخخ خدا شفات بده آخه کی آشغالی به نام note3 میگیره دستش؟

    پاسخ

    Hamed گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۱۹

    خهخخهخخخ note 3 که با z1 هم قابل مقایسه نیست حتی بعضيا با z مقایسش میکنن

    mehrdad گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۳۴

    Note3 رو نچسبون به z 🙂

  23. میگن حسنی به مکتب نمیرفت هر وقت میخاست بره جمعه میرفت. نه اسنپدراگون 805 نه 808 . همونی که مشکل داره گذاشت 810. کلا سونی همینطوری گوشیش داغ میکنه حالا با 810 باهاش چایی دم کنیم. من خودم z2 دارم خیلی داغ میکنه ولی قابل تحمله. پایان 2015 احتمالا پایان سونی موبایل باشه متاسفانه

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۰۶

    ***

    میگن شتر در خواب بیند پنبه دانه

    ***

    پاسخ

    hamed9004 گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۳۳

    ساقیت بد بوده..ساقیت رو.عوض کن داداش.

    پاسخ

    mehrdad گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۳۱

    نه تو z2 نداری 🙂

    پاسخ

  24. اول بهتره بصورتی بدون پایین آوردن توان پردازنده, مشکل رو حل کنند.
    اگه بازم نشد بعدا توان پردازنده را پایین بیارن.
    اینم باید بگم که با پایین آوردن قدرت پردازنده باعث میشه دیگه بازی های جدید و اچ دی رو بصورت دلخواه بالا نیاره…
    من که اصلا نمیخوام تو بازی با لگ و افت فریم روبرو بشم….

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۰۳

    ***

    چرا بصورت دلخواه بالا نیاره عاخه ؟!!!!!

    گرافیکی تر از بازی هایی مثل آسفالت 8 و Most Wanted و AvP و مدرن کمبکت نداریم که !! اینارم میانرده های سونی براحتی و بدون کوچکترین لگی اجرا میکنن اونم با Adreno 305 و سی پی یو حتی 2 هسته ای معمولی !

    ***

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۰۳

    ***

    یا مثلن بازی هایی مثل فیفا و NFS No Limits

    ***

    پاسخ

  25. نه نه اصلاً.
    همینجوری خوبه زیاد داغ نميشه که یعنی از Z3 بدتره؟

    پاسخ

    hadi 38 گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۲۶

    داداش من یه ساعت جی تی ای بازی کردم تو گرما تازه خودم کشتم به نزدیک ۶۰ هم نرسید چه برسه ۶۵ نهایت گرماش شد ۵۵ شما از کجا میگی بدتر از z3؟؟؟؟

    پاسخ

    Xperia Z گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۴۷

    داداش من جمله ام سوالی بود
    گفتم دیگه Z3+ از Z3 که بیشتر داغ نمیکنه که بخوان فرکانس cpu رو بیارن پایین…

    پاسخ

  26. ***

    1.8 گیگاهرتز خوبه ، همینو سونی تو آپدیت بعدی انجام بده خیلی خوب میشه ،

    البته داغی گوشی دگ اونقدری نیس که تخم مرغ روش بپزه ! الکی رسانه ها گنده ش کردن

    ***

    پاسخ

    امین گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۱۹

    مگه آدم دیوونس از یه پردازنده پر عیب فقط برای قدرتش استفاده کنه بعد قدرتشو کم کنه؟

    پاسخ

  27. موافقم

    پاسخ

    حامد باوی گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۵۳

    یک نکته در مورد دمای گوشی:

    واقعا من نمیدونم اون افراد بلانسبت شماها مریضی که به دروغ تشویش اذهان عمومی کردن در مورد دمای +Z3 چی گیرشون میاد؟؟؟ توجه داشته باشید دمای ۶۳ درجه در این گوشی مال خود هسته های CPU هست که در تمام گوشیهای بالای ۱ تومن دیده میشه و بعنوان مثال من با Z2 به مقداد ۵ دقیقه ویدئو ۴K گرفتم دمای دستگاه شد این:
    http://s2.img7.ir/F9QH9.png

    این ۳۷ درجه همون دمایی هست که با دست حسش میکید دمای داخل گوشی بود ضمنا گوشی تو شارژ بود نت روشنه و نور صفحه بالا بود . اما دمای هسته های CPU و GPU شد این:

    http://s2.img7.ir/oBQLP.png

    میبینید که شده ۵۷ درجه و اگه ۷ دقیقه فیلم برداری میکردم میشد همون ۶۰_۶۳ درجه ای که در +Z3 هست ولی این دمای داخل CPU هست که نه حس میشه و نه مهمه اما افراد مریض روش مانوور میدن..

    پاسخ

    amirarsalanxz گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۳۸

    Z2 با چند دقیقه فیلم برداری در حالت 4k به این دما میرسه اما متاسفانه z3+ در حالت عادی این دمارو به دوش میکشه که زیر فشار بالا تر هم میره مطمئناً، مشکل اینجاست برادر!

    پاسخ

    جیمز کامرون گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۰۴

    با اجازه بزرگترها و پدر و مادرم و دوست همیشه همراهم ( زد ۲ عزیز از تر از جانم)…
    خیر——————

    r3z4 گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۵۳

    به پای هم پیر بشید!

    Mehran Z2 گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۰۰

    ولی گوشی من ( Z2) یه دفعه دمای عادیش رسید به 47 درجه و دمای داخلی CPU شد 72 درجه و بعد یدفعه از باتری 7 درصد کم شد و دماش رسید به 39.6 درجه سانتیگراد، تعجبم اینجا بود که کارخاصی با گوشی انجام نمیدادم نمیدونم چرا یهو اینجوری شد

    پاسخ

    Mehran Z2 گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۰۷
    ali گفته:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۱۱

    داداش یه ویروس هست میندازن به جون گوشی های سونی منم.گوشیمو تازه از شارژ کشیده بودم به پنج دقیقه نمیکشید که خالی میشد بدون هیچ استفاده ای یه ریست فکتوری کردم مثل مرد داره برام کار میکنه

    فرشاد گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۴۵

    دوست عزیز تا جایی که من دیدم قسمت بالایی گوشی نزدیک دوربین زیاد داغ میشه نه قسمتی ک باتری هست
    کاملا هم محسوسه

    پاسخ

    vahid گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۱:۲۸

    البته چیزی که من دیدم از این حرفا گذشته ، و بعد از اجرای 5-6 بازی پشت سر هم با Z3+ دمای پشت گوشی رو با دستگاه اندازه میگیرن و به 71 درجه میرسه.(یعنی پشت گوشی دمایی معادل با 70 درجه داره)
    و در تستهای بسیار بسیار دیگری هم دیدم که سرعت اجرای دستورات در Z3 از Z3+ بیشتره . در بنچمارکها هم زیاد تفاوتی ندارن.
    با این وجود باید منتظر یک Z3+ استیبل باشیم که مشکلی نداشته باشه. چون واقعا نمیشه از طراحیش گذشت . طراحیش خیلی لاکچری شده. خیلی براقه و اصلا جاذب اثر انگشت نیست. بدون درپوش واسه پورت USB.
    Z3+ هنوز کار داره. هنوز باید یه کارایی روش انجام بشه تا بشه بهش گفت Z3+.

    پاسخ

    mehran mzh گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۳:۰۵

    دوست عزیز 71 درجه میدونی ینی چی؟ چرا خالی میبندی آخه؟
    شما 20 ثانیه اگ دستتو گذاشتی روی 71 درجه ی سانتی گراد و تونستی تحمل کنی، نامردم اگ گوشیمو ندم بهت 😐

    vahid گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۰۸

    آقای mehran mzh ، قبل از اینکه مردم رو دروغگو خطاب کنی ، لطف کن به سایت youtube هم یه سری بزن.
    ضمنا گوشیتو آماده کن ، با کارتونش تا آدرسو بهت بدم واسم بفرستی. (البته اگه مردی ، که قطعا نیستی).
    راستی دستتو بزار جلوی دریچه ی فن لپتاپ و یه بازی فوق سنگین با گرافیک آلترا باز کن و تا میتونی ازش کار بکش ، ببین چطور دستتو میسوزونه عزیزم.
    مسلمه که هنوز غیر از چت کردن و فیلم دیدن و آهنگ گوش دادن با لپتاپ کاری نکردی که همچین حرفی میزنی.
    من بازی Battlefield 4 رو وقتی با یه لپتاپ قدیمی (سری core 2 duo) آنلاین بازی میکنم ، اگه کول پد زیرش نباشه ، لپتاپ ذوب میشه . 71 درجه که خوبه ، اصلا دستتو نمیتونی بزاری جلوی پنجره ی فنش. ولی همین بازی روی لپتاپ core i7 و گرافیک 4 و … به هیچ وجه گرما حس نمیشه.
    حالا فکر کن با یه گوشی 5-6 تا بازی سنگین رو با گرافیک حداکثر بازی کردن و در آخر دماشو اندازه گرفتن ، چطور فکر میکنی نباید داغ کنه؟ می خوای خوشمزه بازی در بیاری اینجا جاش نیست.
    هم واسه تو متأسفم و هم اونایی که تأییدت کردن. واقعا میانگین سنی اکسپرین چند ساله؟ چه قشری بازدید کننده ی اینجا هستن؟ خردسالان ؟ کودکان ؟ یا شایدم نوجوانان ؟ فکر کنم کلا همه بچه مدرسه ای باشن ؛ ها؟

    vahid گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۲

    در ضمن همونطور که گفتم ، باید صبر کرد تا ببینیم سونی چه بهینه سازیهایی روی Z3+ انجام میده. که صد در صد اینکارو میکنه. در کل من طراحی Z3+ رو Z3 ترجیح میدم. همچنین رنگ مسی جدیدشو

    علی گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۲۴

    بدترین گوشی سونی و غیرمنتظرانه ترین گوشی سونی که حتی به پای Z هم نمیرسه . چه برسه به Z1 , Z2 , Z3 . آبروی هر چی گوشیه برده . میشه به جای اجاق گاز غذاهامون رو رو این بپذیم . واقعا مخش تاب ورداشته اونی که به این گوشی یه ریال هم پول میده . بر اساس تحقیقات در عرض 10 -15 ثانیه تماس بدن با این دما که میگید ضد در ضد بالای 65 درجه است و دور و بر 71-72 درجه میشه ، سلول های زنده پوستی تخریب شده و برخی آنزیم های بدن از کار میفتن
    حالا هی شما بیاین از شرکت باباتون دفاع کنین

    پاسخ

    Xperian گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۰۳

    این دما حتی اگه احساس هم نشه در کوتاه مدت. به سخت افزار ممکنه آسیب جدی بزنه

    پاسخ

    Armin گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۱۴

    نه موافق نیستم! هر وسیله ای که با جریان الکتریکی کار کنه گرم میشه. Sony make.believe

    پاسخ

    محمود گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۰۳

    بیشتر موافقم اصلا نخریم! یا لاقل اگر خریدیم بجای اتو استفاده کنیم. خخخخخخخ

    پاسخ

    داش جورجیو گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۶

    آقایون در رسانه های دیجیتال همیشه سعی در بزرگ نشان دادن مشکل گوشیهای سونی هستند….
    زد3+ داغ میشود ولی نه در این حدی که رسانه ها جوسازی میکنند!!!!
    والا من اگه سایتا بگن زد3+ پلاس آتیش میگیره باز هم میخرمش اصلا به هیچکدوم از سایتای تکنولوژی نمیشه اعتماد کرد (البته به جز اکسپریان)

    پاسخ

    داش جورجیو گفته:
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۳۸

    اصلاح خط اول: رسانه های دیجیتال همیشه سعی در بزرگ نشان دادن مشکل گوشیهای سونی دارند

    Armin گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۰:۲۴

    ببین محمود همیشه اون چیزی که نیاز داری بخر مثل دارو واسه رفع سوزش. تو و امثال تورو چه به خرید گوشی؟ تازه اون سامسوسکه که به جای گوشی کاربردای دیگه داره نکنه یادت رفته سامسوسک جونت کنار گوش مردم میپوکید؟ شاید این بلا سر خودتم اومده باشه واسه همینه مخت از کار افتاده حالا بخند… خخخخخخخخخخخخخخخخخ make.believe

    پاسخ

    محمود گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۴۳

    هر وقت اس 6 زمین می زنم یاد حرف تو می افتم ، اگر تونستی یک سری به یوتوب بزن اس 6 از خارج جو زمین انداختن رو زمین هیچیش نشده ، احتمالا بابا بزرگ شما تو عصر دایناسورا سامسونگ دیدی.
    آخی هر وقت میرم بنچمارک بگیرم یاد Z3+ می افتم اخی 43000 تا اونوقت اس 6 رو 70000 تا می بینم حالم جا می یاد ، به شما توصیه می کنم هیچ وقت طرف سامسونگ نیا چون با دیدن قدرت پردازشی چت می کنی.
    بهتره بری فرکانس CPU رو پایین بیاری و حرف سامسونگ نزنی خخخخخخخخخخخخخخخ
    اگر یک زمانی بنچمارک یکی از گوشی های سونی 70000 شد میشه ازش به جای بمب حرارتی استفاده کرد خخخخخخخخ

    ali گفته:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۲۷

    زبل خان یه چیز هست به اسم کلک فیلم برداری یارو برات با کامپیوتر درست میکنه که تو فضاست بعد از فاصله ی ده متری زمینبرت عمود پذتپرتش میکنه زمین به تو میگه از فضا افتاده دز ضمن وقتی.یه چیز بصورت کامل با زمین برخورد کنه فشار همه جاش پخش میشه و صدمه به حداقل میرسه و با توجه به قابلیت گوریلا گلس ۳ نبایدم چیزیش بشه اون عدد بنچمارک هم کاملا یه چیز الکیه چون سامسونگ با افزایش کیفیت تراکم پیکسلی باعث افزایش عدد میشه ولی سونی همچین غلطی نمیکنه جاش یه موتور BRAVIA و یک X.reality میزاره که همچین کیفیتی رو تو داخل تلویزیون های سامسونگ هم پیدا نمی کنی در ضمن برو با ۲۰۰ مگ رم اس۶ حال کن که از اکسپریا x1 هم رمش کمتره هــــــــــه

    ali گفته:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۰۲:۲۹

    اصلاح خط سوم: برات از فاصله ی ده متری زمین به صورت عمود پرتش میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here