اخباری جدید از پرچمدار 2014 سونی: نام قطعا اکسپریا Z2 نخواهد بود.

2
۱۳,۴۵۵

xperia_zx1
در حالی که 2 ماه تا شروع سال جدید میلادی زمان باقیست اما هنوز اطلاعات خاصی از پرچمدار آینده سونی به گوش نمیرسد. سال گذشته در همین روزها تقریبا طرح کاملی از اکسپریا Z به بیرون درز کرده بود اما حالا اطلاعات ما از پرچمدار سال آینده سونی بسیار اندک است. شاید از همین اخبار کم میتوان نتیجه گرفت که سونی قصد ندارد پرچمدار خود را مطابق سالهای قبل در CES معرفی کند.

با وجود اینکه خبرهای محصول آینده سونی تا به اینجا بسیار کم به گوش رسیده اما به تازگی اطلاعاتی از این محصول منتشر شده که میتوان آن را شروعی برای درز اخبار اسمارت فون آینده سونی دانست.

طبق اخبار منتشره این اسمارت فون از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی بهره میبرد. در حالی که JDI به تازگی از صفحه نمایش های Quad HD خود با رزولیشن 2560 * 1440 رونمایی کرده ، انتظار میرفت در پرچمدار بعدی سونی از این صفحه نمایش استفاده شود که به نظر میرسد این اتفاق لا اقل برای پرچمدار اولیه سونی در سال 2014 رخ نخواهد داد.

و اما شاید جالبترین خبری که میتوان در مورد این محصول شنید نام آن باشد که پیش بینی میشد این پرچمدار با نام اکسپریا Z2 معرفی شود. ولی به نظر میرسد سونی قصد ندارد دیگر از نام Z در گوشی های خود استفاده کند و قصد تغییر سیاست خود در نام گذاری محصولات اکسپریا در سال آینده را دارد. بر این اساس میتوان اینگونه قلمداد کرد که نام پرچمدار آینده سونی قطعا اکسپریا Z2 نخواهد بود.

sonyviet

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

  1. البته هنوز خیلی زوده برای بحث در مورد Xperia Z2 چون تازه یه پرچمدار عرضه کرده و با این کار فروشش می یاد پایین

    من مطلب اکسپریا هیزو خوندم تحت تاثیر قرار کرفتم.

    پاسخ

    Sina King گفته:
    ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۶:۳۱

    عزیز جان اینا شایعاتی بیش نیست و با قضیه ای که امسال اتفاق افتاد ، ایشالا دیگه این نوع لو دادن ها نخواهیم داشت !
    اون Haze هم شایعه ای بیش نبود ، دلایل منطقی هم برای رد اون ادعا من مطرح کردم ( در نظرات ) .
    سونی هم فکر نمیکنم تا 6 ماه آینده ( حدأقل ) پرچمدار معرفی کنه .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here