اختصاصی: با بازی هایِ این ماه کنسول PS4 آشنا شوید؛ خوب ها در راه اند.

11
۹,۶۳۳

هر ماه کمپانی هایِ بزرگ دنیا بازی هایِ خود را برایِ پلتفرم رایانه هایِ شخصی و کنسول هایِ PS4 و XBX1 عرضه میکنند و این موضوع جدیدی نیست. اما برخی از ماه ها ما بازی خاصی نداریم و در برخی دیگر از ما ها آنقدر بازی خوب در یک ماه عرضه میشوند که کاربران گیج میشوند که کدام یک را زودتر تهیه کنند.

ماه ژوئن که اَکنون در اولین روز آن به سر میبریم را میتوان یکی از بهترین ماه هایِ سال 2017 تا به امروز دانست، چون در آن بازی هایِ بسیار زیادی منتشر میشوند، بازی هایی که شاید بسیاری از کاربران سال ها یا ماه ها انتظار آنها را میکشیدند. اگر گیمر هستید، با این مقاله جذاب با ما همراه باشید…

 

1. بازی خاطره انگیز تکن بازمیگردد: Tekken 7 فردا عرضه میشود

محال است گیمر باشید و عاشق سری بازیهایِ Tekken نباشید! حدأقل هر گیمری یکبار در یکی از دوران هایِ زندگی اش یک نسخه از بازی تکن را تجربه کرده است. این بازی که در سبک بازی هایِ مسابقه ای/مبارزه ای قرار میگیرد، اَکنون با بازی Tekken 7 بازگشته است، که بسیاری انتظارش را میکشیدند. این نسخه از گرافیک بسیار بالایی بهره میبرد، چون سازنده بازی آنرا بر اساس موتور Unreal Engine 4 بنا کرده است، که یکی از پیشرفته ترین موتورهایِ بازیسازی حال حاضر دنیاست. این بازی تا یک روز دیگر در دنیا عرض خواهد شد.

 

2. نسخه جدید بازی Elder Scrolls تا هفته دیگر: The Elder Scrolls: Morrowind در راه است

بازی Elder Scrolls یکی از بازی هایِ برتر سبک خود میباشد. این بازی در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد و کمپانی سازنده بازی در جدیدترین حرکت، قصد دارد نسخه جدیدی از این بازی نقش آفرینی را در تاریخ 6 ژوئن منتشر کند. گفتنی است که این نسخه به صورت کاملاً آنلاین بوده و گفته میشود یکی از بزرگترین نبردهایِ آنلاین دنیا را بین گیمرهایِ سرتاسر دنیا برپا خواهد کرد.

 

3. شهر نور: The Town of Light، تنها عنوان ژانر وحشت این ماه هفته آینده منتشر میشود

وقتی صحبت از سبک وحشت میشود، همه ما ناگاه به یادِ بازی هایی چون Silent Hill یا The Ring می اُفتیم. اما هستند بازیهایِ جدیدی که سبک ترس را بار دیگر برایِ گیمرها دیکته کرده اند. یکی از جدیدترین بازی هایِ سبک وحشت، که تنها بازی این سبک در لیست این ماه ما میباشد در تاریخ 6 ژوئن 2017 میلادی عرضه میشود. در این بازی شما در نقش یک شخصیت باید به بیمارستانی روانی بازگردید که در آنجا خاطراتی دارید. توصیه میکنیم اگر از عاشقان سبک وحشت هستید، این بازی را از دست ندهید.

 

4. هیجان در فضا: WipEout: Omega Collection، انحصاری جدید سونی هفته آینده منتشر میشود

سری بازی هایِ مسابقات فضایی طرفداران خاص خود را دارد. WipEout یکی از بازیهایِ بسیار قدیمی کمپانی سونی است، که از دیرباز تا کنون طرفداران بسیار زیادی دارد و اَکنون توسط مهندسین سونی بازسازی شده است و به صورت انحصاری برایِ کنسول PS4 هفته آینده و در تاریخ 6 ژوئن 2017 میلادی عرضه خواهد شد. این بازی از گرافیکی مثال زدنی بهره میبرد، که تجربه بازی کردن آنرا دوچندان میکند.

 

5. مسابقه در گل و لای: بازی DiRT 4 دو هفته دیگر منتشر میشود

بازی Dirt یکی از عناوین جذاب و البته بسیار پرطرفدار دنیاست. بازی Dirt همانطور که از نامش پیداست بیشتر در محیط هایِ غیر عادی برگزار میشود. در این بازی باید در برف، در گل و لای، در باران شدید یا در زمین هایِ خاکی به رقابت با دوستان خود بپردازید. نسخه جدید بازی Dirt در تاریخ 8 ژوئن 2017 میلادی برایِ پلتفرم رایانه هایِ شخصی و کنسول هایِ PS4 و XBX1 منتشر خواهد شد. ما عجیب منتظر انتشار این بازی هستیم؛ شما چطور؟

 

6. در دنیایِ ساختگی: Final Fantasy XIV: Stormblood در این ماه منتشر خواهد شد

این بازی انحصاری کنسول پلی استیشن در واقع یکی از اولین و پرطرفدارترین بازی هایِ کنسول مذکور در دنیا میباشد. داستان سری بازی هایِ Final Fantasy در دنیایی ساختگی رُخ میدهد و به همین دلیل گیمرها علاقه بسیار خاصی به آن دارند. سبک مبارزات و دنیایِ Final Fantasy به گونه ای است که هر گیمری را عاشق خود میکند. خبر خوب برایِ طرفداران سری بازی هایِ Final Fantasy این است که نسخه جدید این بازی که Final Fantasy XIV: Stormblood نام دارد، تا 20 ژوئن 2017 به صورت انحصاری برایِ کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

 

7. آرکیدها بازمیگردند: Nex Machina در این ماه منتشر خواهد شد

بازی هایِ سبک آرکید طرفداران خاص خود را دارند، اما در کنسول هایِ نسل هشتم کمتر به این سبک بازی ها توجه شده است. سبک آرکید یکی از قدیمی ترین سبک هایِ بازیسازی در دنیا میباشند که هنوز هم طرفداران زیادی دارند و سونی برایِ احترام به طرفداران این سری بازی ها، در نظر دارد عنوان جدید شوتر آرکید خود که Nex Machina نام دارد را در تاریخ 20 ژوئن 2017 میلادی به صورت انحصاری برایِ کنسول PS4 منتشر کند.

 

8. اکشن اول شخص با طعم وحشت: Get Even در این ماه منتشر خواهد شد

کمپانی هایِ بزرگ بازیسازی در سال اَخیر عجیب به سویِ ساخت بازی هایِ ترسناک اول شخص شوتر روی آورده اند. به عنوان مثال میتوانیم به بازی Resident Evil 7 اشاره کنیم، که پس از عمری سوم شخص بودن امسال در قالب یک بازی اول شخص شوتر ترسناک برایِ پلتفرم رایانه هایِ شخصی و کنسول هایِ PS4 و XBX1 منتشر شد. حال یکی دیگر از کمپانی هایِ بازیسازی بزرگ دنیا نیز رو به به این سبک آورده است. بازی Get Even عنوان جدیدی است که با سبک اول شخص شوتر ترسناک شما را به قلب داستانی مخوف میبرد. اگر به سبک ترسناک شوتر علاقه دارید، توصیه میکنیم این بازی را از دست ندهید. این بازی در تاریخ 23 ژوئن 2017 میلادی برایِ پلتفرم رایانه هایِ شخصی و کنسول هایِ PS4 و XBX1 عرضه خواهد شد.

 

9. بالأخره به نوستالژی رسیدیم: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy این ماه منتشر میشود

خاطرات کودکی بیشتر ما با بازی Crash ساخته شده است. Crash یکی از نوستالژیک ترین بازی هایِ دنیاست، که گیمرهایِ کنسول پلی استیشن سونی از آن خاطرات خوبی دارند. مدت هاست که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برایِ کنسول PS4 معرفی شده بود، اما ناشر بازی پشت هم تاریخ انتشار آنرا به تأخیر می انداخت، تا اینکه نهایتاً یک تاریخ رسمی برایِ عرضه این بازی مشخص شد. مفتخر هستیم که اعلام کنیم بالأخره بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که در انحصار کنسول PS4 میباشد در آخرین روزهایِ همین ماه میلادی منتشر خواهد شد. روز 30 ژوئن 2017 میلادی قطعاً برایِ بسیاری از گیمرها یک روز شیرین خواهد بود، چون بازی خاطره انگیز Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در این تاریخ منتشر خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. فریم کناره های پریمیوم چی هست؟! پلاستیک یا شیشه یا فلز اصلا پریمیوم جدید فلز داره یا نه؟ 😐

    پاسخ

    Saeed abdi68 گفته:
    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۱۷

    فلز پوشش دور تا دور گوشی گوریلا گلس ۵

    پاسخ

    ¥King.SON گفته:
    ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۱۳

    فلز نیست عزیز من بالا و پایین گوشی فلزه و کناره ها پلاستیکه

    پاسخ

    ¥King.SON گفته:
    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۵۱

    پلاستیک

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۳۴

    کناره ها مثل XZ پلی کربنات هست اما بالا و پایین گوشی فلز برس خورده
    پشتش هم که گوریلا گلس ۵ هست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here