اختصاصی: سونی موبایل از میان طرفدارانش ۵ سفیر برند انتخاب میکند.

23
۷,۷۲۲

safirsho-1

گروه سونی موبایل با برگزاری مسابقۀ بزرگ اینستاگرامی #Safirsho ۵ سفیر برند انتخاب میکند. 5 نفر اول به عنوان سفیر سونی موبایل ۵ گوشی اکسپریا X جایزه میگیرند و به سفری هیجان انگیز خواهند رفت؛ و ۵ نفر دوم، اکسپریا X جایزه خواهند گرفت.

شرایط مسابقه بدین ترتیب است که علاقمندان می‌بایست به یکی از فروشگاه هایِ منتخب که برای این مسابقه تعیین شده مراجعه نموده، نشان X را از فروشنده دریافت کرده و عکسی خلاقانه همراه با نشان X بگیرند؛ عکس گرفته شده را با هشتگ « Safirsho » رویِ صفحه شخصی خود به اشتراک  بگذارند (لازم است که صفحه شخصی کاربر از حالت Private خارج شده باشد).

خانم مهسا نعمت و آقایان خدایار آهی و فرشید عسکری به عنوان هیأت داوران از بین تمامی عکس هایِ گرفته شده ۱۰ برندۀ کمپین بزرگ #safirsho را بر پایۀ میزان خلاقیت انتخاب می‌نمایند. هر یک از این پنج برنده به عنوان سفیر برند سونی موبایل یک عدد گوشی اکسپریا X نیز به عنوان جایزه دریافت کرده و درطی سفر، زیبایی هایِ کشور عزیزمان را با امکانات این گوشی ها و از زاویۀ دید Xperia X خود به تصویر خواهند کشید.

تصاویر شگفت‌ انگیز این سفرها که برندگان، با هوشمندترین دوربین تلفن هوشمند در جهان با فوکوس خودکار پیش‌بینی‌کننده، طی سفرهایشان گرفته اند، در صفحه اینستاگرام رسمی سونی موبایل « Sony Xperia Farsi » با ذکر نام عکاس به اشتراک گذاشته خواهد شد. مسابقۀ بزرگ #safirsho از تاریخ شنبه 20 شهریور آغاز میشود و در تاریخ 2 مهر به پایان میرسد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحۀ رسمی اینستاگرام سونی موبایل (SonyXperiaFarsi) مراجعه نموده و سوال‌ هایِ خود را زیر پست مربوط به مسابقه مطرح نمایید. فهرست فروشگاه‌هایِ منتخب برای این پروژه را این لینک بیابید و یا به بیوگرافی صفحه اینستاگرام مراجعه کنید.

safirsho-21

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

23 دیدگاه ها

  1. پیام دادم به این سایت جوابشون این بود
    مسابقه سفیرشو توسط سونی موبایل ایران برگزار شد. برندگان این مسابقه هم در صفحه رسمی سونی موبایل ایران در اینستاگرام اعلام شد
    بعد رفتم دیدم اصلا اعلام نشد
    دوستان خیلی عذر میخوام انگار قشنگ رفتیم سرکار
    هر کسی ازشون بپرسه میگن اعلام شده
    کی به کیه؟
    دیوار حاشا خیلی بلنده
    وقتی اعلام نشده چرا میگن شده
    اگه اعلام شده بگن کدوم عکسها

    پاسخ

  2. اون نشان X که گفتین مفتی میدن یا باید پول بدی؟؟؟؟

    پاسخ

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۵۰

    مجانی هست عزیز جان …
    لینک رو باز کنید و به یکی از نزدیکترین مراکز سونی مراجعه کنید ؛
    بَج رو به همراه یک پوستر مسابقه تقدیم شما میکنن .

    پاسخ

  3. انصافا مسابقه های اینستاگرام سونی اکسپریا خیلی ایراد داره! حالا یه عده میان میگن تو برنده نشدی اینطور میگی! ، ولی توی مسابقه ای که سونی ps4 جایزه میداد،یه خانمی یه عکس رو کلا با فتوشاپ درست کرده بود،برنده شد.همه که اعتراض کردن به عکس برند‎ه ،یکی دیگه برنده اعلام شد.یا مثلا توی مسابقه ای که با همکاری دیجیاتو با زد ۵ انجام شد،سه تا عکس برنده شدن عکس های اول و دوم واقعا زیبا بودن،ولی عکس سوم رو به هر کی نشون دادم گفت اینو کدوم بچه ای گرفته؟!
    در کل من به همه چی سونی ایمان دارم و تحسینش میکنم،به جز مسابقه هاشون…

    پاسخ

  4. دوستان یه خبر جالب حتی ایکس هم ضد ابه
    دیروز داشتم گوشی بابامو میاوردم افتاد تو استخر با کمال ناباوری کار کرد در ضمن دوستان پنجشنبه
    اکسپریا زد۱ خریدم ۴۵۰ هزار تومن خیلی خیلی تمیزه بنظرتون ارزش داره البته برای این خریدم که خانواده ی زد رو داشته باشم یه زد۳ مسی و و یه زد۴ بخرم کل خانوادشو دارم که بعدش میرم کامپکتاشو میخرم

    پاسخ

    Aria mianaji گفته:
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۳۳

    برادر گوشی میخری یا کلکسیون جمع میکنی؟

    پاسخ

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۵۲

    می خوام خانواده ی زد رو داشته باشم

    پاسخ

    Aria mianaji گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۴۱

    پس مبارکت باشه
    خانواده ی خوبی هستن

    مهران شاه قدیم طهران گفته:
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۰۱

    مرسی داداش

  5. تجربه های قبلی مسابقه عکاسی سونی موبایل ایران، نشون داد زیاد خلاقیت و زیبا بودن عکس مهم نیست برا برنده شدن.. طرف عکس رو از جای دیگه اسکرین شات گرفته بود؛ برنده xbardari شد!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here