اطلاعات جدید حاکی از تجهیز نوکیا 10 به 5 دوربین می باشد.

4
۵,۱۳۰

 

کمپانی نوکیا در حال کار بروی گوشی جدید و پرچمدار سال 2018 خود می باشد که هرزگاهی اطلاعات جدیدی در مورد آن منتشر می شود. حالا و در جدیدترین نمایه های منتشر شده از این گوشی، به نظر می رسد که در آن از پنج دوربین استفاده شده است. پیشتر نیز لیستی از گوشی هایی که قرار است در سال 2018 با چیپ اسنپدراگون 845 عرضه شوند، منتشر شده بود که نام نوکیا 10 نیز در این لیست به چشم می خورد.

به تازگی کمپانی مطرح زیس که در زمینه ی تولید لنزهای باکیفیت بسیار شهره می باشد، پتنتی را ثبت کرده است که ایده ی اولیه ی استفاده از چند لنز در دوربین را نوید می دهد. از آن جایی که همیشه همکاری نزدیکی میان برند نوکیا و کمپانی زیس بوده است، چندان دور از انتظار نیست که انتظار استفاده از این پتنت جدید را در گوشی های آینده ی نوکیا داشته باشیم.

 

همانطور که در تصویرهای اولیه ی این فناوری نیز مشاهده می کنید، در این تکنولوژی از آرایه ای از لنزهای اضافی استفاده می شود که این لنزها از قابلیت تغییر فاصله ی کانونی بهره مند شده اند و یک لنز پایه با قابلیت چرخش آن ها را میزبانی می کند. علاوه بر این، یک لنز معمولی که همراه با پایه ی چرخان حرکت نمی کند نیز در این گوشی استفاده خواهد شد. بر اساس این طرح، دوربین های اصلی استفاده شده در این گوشی قابلیت چرخش و تغییر موقعیت خود را خواهند داشت که هنوز اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت های این فناوری منتشر نشده است.

همانطور که پیشتر هم اشاره شد، پیش بینی می شود که گوشی جدید نوکیا به چیپ اسنپدراگون 845 مجهز شود تا توانایی رقابت با سایر پرچمداران موجود در بازار را داشته باشد. صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی هم یک صفحه نمایش با نسبت تصویر 18:9 خواهد بود که باعث می شود تا به جای افزایش عرض دستگاه، طول آن افزایش یابد و دستگاه سازگاری بهتری با دست انسان داشته باشد. همچنین، به نظر می رسد که از یک شیشه ی سه بعدی بروی پنل جلویی و قاب پشتی دستگاه استفاده خواهد شد.

منابع خبری اعلام کرده اند که احتمالاً کمپانی HMD در نمایشگاه IFA شهر برلین که در ماه سپتامبر سال جاری برگزار می شود، به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این در حالی است که احتمالاً شاهد معرفی گوشی نوکیا 7 پلاس در جریان کنگره ی بین المللی سال 2018 خواهیم بود و با یک گوشی جدید نوکیا سروکار خواهیم داشت.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. ای ولله به نوکیا، با اینحال که ورشکستگی بزرگی رو تجربه کرد و بعد از چند سال تعطیلی شرکت تازه وارد بازار شده، انصافاً باید گفت خوب داره کار میکنه،
    همینطور پیش بره انشالله تا یک سال آینده بقیه شرکتها سامسونگ، سونی و بقیه بروبچ باید بزنن گاراژ.
    به امید اون روز.

    .
    ای ولله نوکیا.

    پاسخ

    Cyboy گفته:
    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۳

    ای ولله نوکیا
    مقصد خیلی ها رو روشن کردی, یکیش خود من!

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۸

    نوکیا تا هزار سال دیگه هم نمیتونه با سامسونگ رقابت کنه در مقابل سونی هم هیچی نیست همانطور که در مقابل سونی اریکسون هیچی نبود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here