افزونه دوربین Background Defocus با هدف برطرف سازی مشکلات به نسخه ای جدید بروزرسانی شد !

8
۹,۶۵۱

unnamed1

در بین افزونه های دوربین گوشی های اکسپریا که تعدادشان نیز کم هم نیست، شاید یکی از کاربردی ترین افزونه ها، برنامه Background Defocus باشد. این افزونه کاربردی بر روی تمامی گوشی های اکسپریا که از نسخه اَندروید 4.3 و بالاتر بهره میبرند قابل نصب است، به همین خاطر تعداد کاربرانی که از این برنامه استفاده میکنند بسیار زیاد است.

به اعتقاد سونی این برنامه بهترین وسیله برای تصویربرداری از اَشیا در فاصله ۱۵ تا ۴۵ سانتی متری با پس زمینه نهایتاً ۵ متری خواهد بود. کار این برنامه به این صورت است که با فوکوس بر روی یک شی خاص، محیط پشت آن را تار کرده تا عکس هایی زیبا را به ارمغان بیاورد.

Background Defocus حالا و بعد از گذشت مدتی که هیچ خبری از بروزرسانی برای آن نبود، در گوگل پلی نسخه ای جدید را به خود میبیند. سونی نسخه جدید این برنامه را با شماره 2.1.1 ارائه کرده، که در آن مهمترین تغییر، پشتیبانی از اَندروید 6.0 است. علاوه بر پشتیبانی از اَندروید 6.0، عملکرد کلی این ابزار مفید نیز بهبود یافته و برخی ایرادات آن نیز از بین رفته است.

این بروزرسانی هم اَکنون از طریق گوگل پلی در دسترس است، اما اگر تا به این لحظه برنامه Background Defocus خود را بروزرسانی نکرده اید یا در دریافت نسخه جدید آن با مشکل مواجه شده اید، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری اکسپریا دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

8 دیدگاه ها

  1. روی z5 من نسخه جدید کار نمیکنه ! همش خطا میده که نمیتونه بک گراند رو بلور بده ! دو تا عکسی که میگیره رو با یه فوکوس میگیره ! در حالی که باید عکس اول روی سوژه فوکوس کنه و عکس دوم روی بکگراند.

    نسخه قبلی ولی کار میکرد قشنگ .

    پاسخ

  2. این برنامه اصن فک کنم رو Z5 جواب نمیده 😐
    هر کاری کردم نشد درست عکس بندازه

    پاسخ

    Last man گفته:
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۶

    داداش میلاد من باهاش عکس گرفتم خیلی عالی میگیره. اول برنامه میگه سوژه باید حداقل ۱۵ سانت از دوربین فاصله داشته باشه و پشت صحنه ۵ متر باشه. دو تا عکس گرفته میشه پس گوشی رو ثابت نگه دار

    پاسخ

    Milad_Sh گفته:
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۴۷

    داداش من با Z5 هر طوری میگیرم نمیشه
    قبلا خیلی ساده تر عکس میگرفت

    پاسخ

    Last man گفته:
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۳۷

    منم با زد۵ میگیرم دیگه. بعد از اینکه عکس میگیره هم دوتا دامنه تغییرات میده بهت که میتونی با اونا مقدار تار شدن و نوع تار شدن پشت صحنه رو تنظیم کنی. اگه خواستی بگو نمونه عکس هم میفرستم

  3. دوستان ببخشید یه سوال داشتم، رام سیانوژن اگر هیچ باگ نرم افزاری هم نداشته باشه ارزششو داره فلش کنی، اصلا رام غیر رسمی به درد میخوره؟

    پاسخ

    GENUINE گفته:
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۴۲

    هیچ رام رسمی نمیشه …

    پاسخ

    Cyanogen گفته:
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۱

    بهترین رام اندرویده همه کار میشه کرد از رام رسمی هم بهتره فوقش ظاهر رسمی را دوست داری لانچر و تم اکسپریا را میریزی رمت همش خالیه خیلی سریع هر شب آپدیت nightly داری بدون باگ و لگ ساپورت همه چیز…. دیگه چی بگم هر تغییری بخوای ایجاد میکنی دیگه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here