انتشار اطلاعاتی از پتنت جدید سونی با عنوان کلاه گیس هوشمند!

0
۴,۷۱۹

smartwig
درست خواندید! کلاه گیس هوشمند یا SmartWig پتنتی جدید از سونی است که اطلاعاتی از آن منتشر شده است. تکنولوژی های هوشمند کم کم محبوبیت خود را افزایش میدهند. عینک و ساعت هوشمند تکنولوژی هایی هستند که پیش از این با آنها آشنا شدیم. اما این بار نوبت به کلاه گیس رسیده است که هوشمند شود! شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که آیا کلاه گیس هم هوشمند میشود؟ و اینکه یک کلاه گیس هوشمند چیست و به چه دردی میخورد!؟

سونی در این پتنت با استفاده از موی انسان و اسب و موارد مشابه آن و به کمک مدار الکتریکی اقدام به ساخت کلاه گیسی خواهد کرد که قابلیت اتصال به دستگاه های دیگر را دارد و شما را از برخی اتفاقات آگاه میکند. با استفاده از این کلاه گیس و اتصال آن میتوان از آخرین پیام ها ، ایمیل ها و موارد مشابه آن به وسیله لرزش موی خود با خبر شوید. علاوه بر این یک دوربین نیز برای آن در نظر گرفته شده است که میتواند در موارد نیاز اقدام به تصویر برداری کند.

همانطور که گفتیم این فقط یک پتنت است که سونی آن را به نام خود ثبت کرده و باید منتظر باشیم و ببینیم که سونی چه موقع این ایده را عملی خواهد کرد و چه قابلیت های دیگری را نیز در آن اضافه میکند.

engadget

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here