اولین بنچمارک های Xperia Z Ultra : نتایج اعجاب انگیز!!!

2
۱۶,۲۵۷

z_ultra_antutu
اکسپریا زد اولترا تمام معادلات را بهم ریخت! با معرفی اولین فبلت سونی کنجکاوی درباره قدرت سخت افزاری این دستگاه بسیار زیاد شد و حالا در اولین آزمون این دستگاه با افتخار در میان تلفن های هوشمند قدرت نمایی کرد.
دو تست جداگانه از این دستگاه گرفته شده بوسیله برنامه های Quadrant و AnTuTu نشان میدهد این فبلت یک سر و گردن از سایر اسمارت فون ها قوی تر است.
در تست Quadrant گرفته شده از این فبلت عدد خیره کننده 18,757 را مشاهده میکنیم. یعنی چیزی در حدود 2.5 برابر نتیجه ای که برای اکسپریا زد حاصل شده بود. تست اکسپریا Z نتیجه 7,800 را در بر داشت. همچنین تست بنچمارک پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy S4 نیز عدد 13,300 را نشان میدهد که اختلاف بسیار زیاد آن با زد اولترا خیره کننده است.
همچنین در تست AnTuTu نیز فبلت سونی با اختلاف بسیار زیاد نسبت به پرچمدار سامسونگ با 32418 امتیاز قدرتنمایی میکند. یعنی چیزی حدود 5000 امتیاز بیشتر از S4 و 1.8 برابر اکسپریا زد!!!
z_ultra_quadrant
بدون شک تا امروز میتوان زد اولترا را پادشاه دستگاه های اندرویدی نامید که هیچ رقیبی قدرت مقابله با آن را ندارد. باید منتظر باشیم و ببینیم تا رقبای سونی برای رقابت با این غول سونی چه خواهند کرد.
منبع: IT168

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here