اپل ویژگی حسگر اثر انگشت درون صفحه آیفون را تست و آن را رد کرده است

0
۴۰,۵۰۶

Touch ID ، حسگر اثر انگشت اپل ، هرگز از محصولات این کمپانی حذف نشد ، شما هنوز هم می توانید آن را در تبلت های iPad پیدا کنید. اما در گوشی های آیفون فقط در مدل SE (2020) و طراحی نسبتا قدیمی آن قابل مشاهده است. مارک گورمن (Mark Gurman) در خبرنامه Power On بلومبرگ می گوید ، برخلاف شایعات خاص ، حسگر اثر انگشت به آیفون های اصلی باز نخواهد گشت.

گفته می شود که این شرکت نمایشگر هایی را که دارای حسگر های اثر انگشت داخلی هستند آزمایش کرده است ، اما آقای گورمن اعتقاد دارد که به عقیده وی ، اپل از این راه بر روی محصولات خودش استفاده نخواهد کرد.

در عوض ، Face ID در صفحه نمایش مدل های رده بالا مانند آیفون 14 تعبیه شده است. البته ، همه اینها بحثی در مورد مدل های آینده است ، سری آیفون 13 که در ماه سپتامبر عرضه می شود ، کم و بیش تغییراتی را به خود دیده و طراحی مجدد بزرگی را به همراه نخواهد داشت.

صحبت از iPhone SE جدید برای سال 2022 با اتصال 5G است ، اما همان طراحی مبتنی بر iPhone 8 با LCD 4.7 اینچی و (احتمالا) حسگر اثر انگشت/دکمه Home در زیر آن. با این حال ، گورمن اشاره می کند که SE جدید دارای Face ID است ، نه فقط از نوع زیر نمایشگر (که مخصوص مدل های پرچمدار است).

به هر حال ، در مورد تغییرات شایعه شده در نمایشگر های آیفون ، انتظار می رود که خانواده آیفون 13 با الهام از اپل واچ حالت Always On (به گفته گورمن) را دریافت کنند. سری 13 دارای بریدگی ناچ کوچکتر و نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهند بود که این آخرین ویژگی احتمالا برای مدل های Pro اختصاص داده شده است.

این نسل آیفون 14 خواهد بود که پنل های LTPO از نوع 120 هرتز را برای همه اعضای خانواده شامل مدل مینی و معمولی اضافه می کند (توجه: بدیهی است که SE بخشی از این خانواده نیست). این احتمال نیز وجود دارد که اپل دست از ساخت مدل Mini برای گوشی های آیفون 14 بردارد ، بنابراین تحلیلگران انتظار دارند دو دستگاه 6.1 اینچی (عادی و پرو) و دو دستگاه 6.7 اینچی (Max و Pro Max) را سال دیگر از سوی اپل شاهد باشیم.

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) یکی از آن تحلیلگران است و (در ماه ژوئن) او مدعی شده بود که اپل از حسگر های اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای نسل 2022 گوشی های آیفون استفاده می کند. شاید اپل از نحوه عملکرد چنین سنسوری در حین آزمایش راضی نباشد و همین قضیه باعث شده باشد تا نظر آنها در مورد این سنسور ها تغییر کند. هرچند زمان زیادی برای نهایی شدن طرح های آیفون برای سال آینده وجود دارد.

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here