اکسپریا تبلت Z3 Compact از قابلیت برقراری تماس صوتی و ارسال و دریافت SMS برخوردار است

5
۵,۹۱۰

Untitled

صاحبان فبلت 6.4 اینچی Z Ultra،حدود یکسال است که از ساخت جانشین جدید آن توسط سونی ناامید شده بودند.امااین شرکت امسال با معرفی تبلت Xperia Z3 Tablet Compact،که از نظر سایز و اندازه کمی نزدیک به Z Ultra است،مرهمی شد برای دوست داران گجت های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ! هواداران این نوع محصول شاید فقط یک نگرانی از بابت معرفی تبلت جدید سونی داشتند و آن هم امکان برقرای تماس صوتی و ارسال و دریافت پیامک بود که اکنون از این بابت نیز کاملا ذوق زده خواهند شد،زیرا چنین قابلیتی در Xperia Z3 Tablet Compact مدل LTE وجود خواهد داشت.

البته بدیهی است که این تبلت خوش ساخت،از نظر سایز و اندازه به هیچ عنوان نمیتواند مانند Z Ultra در جیب جای بگیرد!در واقع فبلت Z Ultra بزرگترین گجت هوشمندی بود که با توجه به سایز و اندازه آن میتوانستیم آن را در جیب شلوارمان نیز قرار دهیم! اما به لطف استفاده از هدست بلوتوث محدودیتی در استفاده از Xperia Z3 Tablet Compact نخواهد بود.

اگر شما قصد خرید تبلتی با کمترین سایز و اندازه و ویژگیهای خاص نظیر مقاومت در برابر آب و همچنین پشتیبانی از سیم کارت نانو و برقرای تماس صوتی و دریافت و ارسال پیامک را دارید،Xperia Z3 Tablet Compact بهترین گزینه برای شماست.البته این نکته را هم متذکر شویم که این تبلت،بلندگوی داخلی برای گوش دادن به تماس صوتی را ندارد(که البته گرفتن آن در کنار گوش برای صحبت کردن هم چندان قابل پذیرش نیست!)و شما صدای مخاطب خود را از طریق بلندگوهای استریوی جلوی تبلت،خواهید شنید،یا این که ترجیحا میتوانید از هدست بلوتوث برای صحبت کردن استفاده کنید.

در ویدیوی زیر با استقاده از امکان ضبط ویدیو از صفحه نمایش میتوانید قابلیت تماس صوتی و SMS را مشاهده کنید.

 

تماشا و دانلود ویدیوی تماس صوتی و SMS توسط Xperia Z3 Tablet Compact

Untitled

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

5 دیدگاه ها

  1. یک سوال جالب!!!
    کابل شارژ مغناطیسی که به شارژر اصلی وصل میشه رو از کجا گیر بیارم؟؟؟
    در هر مغازه که میرم اسم این کابلو میگم یه جوری نگاه میکنن انگار از فضا اومدم!!!

    پاسخ

  2. من خیلی وقت بود میدونستم این قابلیتو داره. به بچه ها در واتس اپ هم گفته بودم. به هرحال خسته نباشید میگم سید جان.زحمت خستگی ناپذیر شما و سایر همکارانتون در بهترین سایت ایرانی قابل تقدیره.

    پاسخ

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۱۱

    خواهش میکنم دوست خوبم،نظرات گرم شماست که باعث میشه فعالیت ما هم بیشتر بشه!

    پاسخ

  3. سلام سونی، پیشتاز کیفیت گجت های هوشمند بازاره خدا، از کیفیت ساخت سونی یکمم به محصولات سامسونگ والجی وام بده ههههههههههههه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here