اکسپریا C3 با قیمت 395 دلار در هند عرضه شد.

11
۵,۸۷۷

sony_xperia_c3_official

سونی، اکسپریا C3 را که تمرکز زیادی بر روی سلفی گرفتن دارد با قیمت 395 دلار در هند عرضه کرد. این اسمارت فون جدید سونی که 5 مگاپیکسل دوربین جلو و زاویه ی دید 80 درجه دارد برای کسانی که علاقه ی زیادی به سلفی گرفتن دارند مناسب می باشد. دوربین جلو دارای ویژگی هایی نظیر HDR  و همچنین تشخیص هوشمنده چهره ی سونی نیز هست.

اکسپریا C3 که بیشتر مخاطبان جوان را هدف خود قرار داده دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 720p می باشد. پردازنده ی 1.2 گیگاهرتزی اسناپ دراگون 400 SoC و رم 1 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت حافظه ی داخلی این گوشی را در میان رده های متوسط بازار قرار می دهد. باتری این گوشی 2500 میلی آمپر بوده و دوربین عقب آن بر خلاف دوربین جلو کیفیت آن چنانی را ندارد و فقط 8 مگاپیکسل می باشد. اگر قصد خرید این گوشی را دارید باید با سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت این گوشی آشنا باشید  و وزن نسبتا سنگین 149 گرم را تحمل کنید. لازم به ذکر است که این گوشی دو سیم کارته می باشد.

اکسپریا C3 با برنامه های جانبی زیادی برای فیلم برداری و عکس گرفتن همراه می باشد. برای مثال در این اسمارت فون افکت های AR  قرار گرفته که میتوانید عکس ها و فیلم های خود را تبدیل به انیمیشن کنید. سونی رنگ های مشکی، سفید و نعنایی را برای این گوشی رده متوسط انتخاب کرده که سلیقه ی بدی به نظر نمی رسد.

با قیمت 395 دلاری می توان گوشی هایی با مشخصات بهتر نیز انتخاب کرد اما اگر شما از جمله کسانی هستید که به سلفی گرفتن علاقه ای بسیار زیاد دارید، این گوشی را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع:androidcentral

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. از مدیریت محترم سایت بزرگ اکسپریان خواهش میکنم که فکری به حال طرفداران پلاستیک و لوبیا!!!!! و اسباب بازی های رنگارنگ بکنند چونکه کم کم جو این سایت بزرگ و صمیمی را به هم ریختند

    پاسخ

  2. مسخره ها !!! سایتو ب گند کشیدین دیگه !! هادی الله وکیلی اینا چیه تایید میکنی ! کلاس سایت خیلی اومده پایین. دارم به دیجیاتو میپیوندم دیگه.
    یا کامنت اول و این مسخره بازیا یا اینه !!!

    شما که هیچی حالیتون نیست بیخود میکنین نظر بیهوده میدین !

    پاسخ

    Audi Vorsprung durch Technik گفته:
    ۰۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۵۳

    تو همه سایتا این نظرات اسپم وجود داره چه دیجیاتو چه اکسپریان سعی کن بهشون توجهی نکنی تا اعصابت خورد نشه

    پاسخ

  3. عجب مسخره جواب میدید ..اینجا جای نظر نه سایت چرت پرت…از شماها بعیده داداشام این همه زحمت میکشه و شما مایید میگید یکم دو کم یه دفعه بگید سیح کم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here