اکسپریا C670X با اسنپ دراگون 600 معرفی میشود

3
۵,۸۳۲

big2
سونی محصولات جدید خود را در رویداد MWC به نمایش گذاشت، اما این شرکت محصولی را در این رویداد معرفی نکرد. به تازگی اطلاعاتی از یک محصول جدید سونی با نام Sony Xperia C670X منتشر شده که احتمالا در آینده معرفی و روانه بازار می شود.

برای مقایسه، اسمارت فون Xperia ZL دارای مدل C650X و Xperia Z هم دارای مدل C660X می باشد. احتمالا این اسمارت فون شرکت سونی (C670X) برای رقابت با اسمارت فون هایی چون HTC One معرفی خواهد شد، البته با قضاوت برروی مشخصات این دستگاه.

براساس شایعات، این اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۴.۸ اینچی ۱۰۸۰p، یک چیپ ست اسنپ دراگون ۶۰۰ (۴ هسته سی پی یو ۱.۸ گیگاهرتزی Krait 300)، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Exmore RS و سیستم عامل اندروید ۴.۲ جیلی بین است.

یک تصویر رندر شده نیز از نمای جلویی این اسمارت فون منتشر شده که آن را ملاحظه می کنید. با مقایسه ابعاد آن با HTC One میتوان گفت که این دستگاه مقداری طول کمتر و عرض بیشتری دارد، ضمن اینکه دکمه فیزیکی برروی آن دیده نمی شود (در جلو).

نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا این اسمارت فون سونی برای رقابت با اسمارت فون های قدرتمندی چون HTC One از ویژگی های لازم برخوردار می باشد؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. شاید در زمینه تولید موبایل بعضی از شرکت ها سرعت در نوآوری داشته باشند ولی سونی کیفیت محصولاتش همیشه عالیـــه قیمت این محصول رو میتونین در http://www.itbazar.com ببینین – ممنون از مطلب جدیدتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here