اکسپریا Ear، دستیار هوشمند سونی با بروزرسانی نرم افزاری امکانات جدیدی دریافت کرد.

3
۶,۶۳۶

دستیار شخصی سونی، اکسپریا Ear چندی است که در برخی از کشورهایِ دنیا در دسترس کاربران و علاقه مندان قرار گرفته است و سونی به عنوان اولین قدم، با یک بروزرسانی نرم افزاری امکانات جدیدی را به دستیار شخصی خود افزود. این بروزرسانی که شماره ساخت نرم افزاری دستگاه مذکور را ارتقا میدهد، با خود ویژگی هایِ جذابی به همراه دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

این بروزرسانی شماره ساخت نرم افزاری اکسپریا Ear سونی را به 1.1.0.A.2.1 ارتقا میدهد و به گفته سونی یک بروزرسانی بسیار عظیم میباشد. با این بروزرسانی یک ویژگی بسیار بزرگ به دستیار صوتی سونی افزوده خواهد شد که جایِ خالیش تا پیش از این احساس میشد. همانطور که در جریان هستید، اکسپریا Ear میتواند با برنامه هایِ مختلف ( برنامه هایِ ثالث ) همگام سازی شود.

این همگام سازی تا پیش از ارائه این بروزرسانی محدود به برخی از برنامه هایِ معروف چون فیسبوک و توئیتر بود، اما اَکنون تعداد برنامه هایِ قابل پشتیبانی توسط دستیار هوشمند و شخصی سونی بیشتر از قبل شده است. هم اَکنون کاربران میتوانند از تمامی برنامه هایِ موجود در پلی استور اعلانیه هایِ صوتی دریافت کنند و به این ترتیب همگام سازی با برنامه هایِ ثالث به طور کامل فراهم شده است.

تغییر بزرگ دیگر اما پیرامون ژست هایِ حرکتی دستیار هوشمند سونی میباشد. تا پیش از این اکسپریا Ear از برخی ژست هایِ حرکتی سر انسان پشتیبانی به عمل می آورد، اما اَکنون تعداد این ژست هایِ حرکتی بیشتر از قبل شده است. هم اَکنون کاربران میتوانند به سادگی و با تکان دادن سر خود به بالا یا پایین تماسی را قبول یا رد کنند، یا حتی با تکان دادن سر خود به سمت راست و چپ یک موسیقی در حال پخش را تغییر داده، به جلو یا عقب ببرند.

همچنین، کاربران هم اَکنون میتوانند یک اعلانیه را با ژست هایِ حرکتی سر خود قبول کرده یا رد کنند. ویژگی هایِ دیگر این بروزرسانی نیز شامل دسته بندی اعلانیه ها بر اساس فرستنده یا زمان دریافت اعلانیه، کم و زیاد کردن صدا با ژست هایِ حرکتی سر در هنگام پخش موسیقی و تماس هایِ تلفنی و برطرف سازی مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران میباشد. این بروزرسانی هم اَکنون از طریق پلی استور گوگل در دسترس کاربران قرار دارد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. سلام جناب پایدار عزیز.
    بازم مثل همیشه یه مطلب عالی و سودمند از شما خوندم و لذت بردم.
    سینا جان این دستگاه تو ایران هم هست؟
    و اگر هست قیمتش چند؟

    پاسخ

    ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۱۰

    سلام عزیز جان …
    سلامت باشید ، لطف دارید .
    به صورت قاچاق گویا وارد بازار کشور شده .
    اطلاع دقیق ندارم والا …
    ولی شاید در آینده نزدیک به صورت رسمی وارد ایران بشه .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here