اکسپریا M2 Aqua با رنگ مسی نیز عرضه خواهد شد.

10
۶,۴۲۶

Feature-39c3ffb4c7e5439cd9037a8c659b6d24
اکسپریا M2 Aqua که چند روز قبل از آغاز نمایشگاه IFA 2014 معرفی شده بود با ورود اکسپریا Z3 به صحنه تا حدودی در حاشیه قرار گرفت. این دستگاه در اولین مرحله قرار بود با رنگ زیبای مسی نیز عرضه شود اما پس از نزدیک شدن به زمان معرفی اکسپریا Z3 شنیده شد که سونی از این رنگ زیبا برای اکسپریا M2 Aqua صرف نظر کرده تا این رنگ را مختص پرچمدار جدید خود قرار دهد.

اما سونی در این باره مجددا تصمیم گرفت تا رنگ مسی را برای اکسپریا M2 Aqua عرضه کند. اما با این تفاوت که این رنگ دیرتر از دیگر رنگ ها عرضه خواهد شد تا اکسپریا Z3 اولین اسمارت فون با رنگ مسی توسط سونی باشد. علاقه مندان به خرید اکسپریا M2 Aqua که تمایل به رنگ مسی داشتند دیگر نگران نخواهند بود. فقط کافیست کمی منتظر بمانند تا سونی پس از عرضه اکسپریا Z3 رنگ مسی را نیز برای اکسپریا M2 Aqua عرضه کند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

10 دیدگاه ها

  1. دوستان یه خبر خوش به نقل از زومیت : z3 قراره نیمه اول ماه اکتبر یعنی مهرماه وارد بازار کشور شود. دقایقی قبل ساناز کوشا، مدیر بازاریابی موبایل سونی-ایران در غرفه سونی در IFA اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد نسخه‌ی دو سیم کارته این تلفن را وارد بازار ایران کند. این بدین معنا است که تنها نسخه‌ای از اکسپریا Z3 که بصورت رسمی وارد بازار کشور خواهد شد، نسخه‌ی دو سیم‌کارته این تلفن است.

    من کلی منتظر زی 2 موندم قیمتش ثابت شه .. حالا که راحت میشه خرید زی 3 قراره یه ماه دیگه بیاد صبر می کنم همینو می گیرم … دیگه هم واسه زی 4 وای نمیسم .. دیگه بیشتر از این برام مهم نیست … کیفیت صداش خیلی بهتر شده … نور صفحه و… طراحی شم که بی نظیره …

    پاسخ

    زری گفته:
    ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۴۳

    ایول……من همش ناراحت بودم چرا دوسیمکارتع نیس….

    پاسخ

  2. سلام . به نظرتون این گوشی هم قیمتش مثل ال به زیر 500 هم میرسه ؟ چون ال داشتم پارسال همین موقع 750 خریدم ولی الان نو 470 هست الانم 280 فروختم . یعنی برم سمت htc

    پاسخ

  3. 4.4.4 zکی عرضه خواهد شد؟

    پاسخ

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۰۳

    معین جان خسته نباشی.
    وقتی که تو نمیدونی که کی میاد ما از کجا باید بدونیم؟؟
    ما نه مدیر سونییم
    نه برادر ش
    ن باباش
    نه دوستش
    نه همکارش
    یه آدم عادی مثل تو هستیم.
    پس اینقد این سوالو تکرار نکن.
    دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره…

    پاسخ

    masoud گفته:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۴:۰۸

    اصن حرف دل منو زدی!

    پاسخ

    hossein گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۰۵

    عزیز جان صبر داشته باش به زودی میاد

    پاسخ

    farshid گفته:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۲۵

    Ma hamchenan montazerim <3

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here