اکسپریا XZ Premium به زودی در کشور کانادا نیز در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

3
۴,۰۹۲

اکسپریا XZ Premium سونی چند ماهی است که در بازارهایِ جهانی عرضه و در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار گرفته است، اما هنوز برخی از بازارهایِ دنیا به دلیل شرایط خاصی که دارند، مجوز ورود برایِ این گوشی هوشمند صادر نکرده اند. یکی از این کشورها، کشور کانادا میباشد که بر اساس آخرین خبرها به زودی میهمان آخرین شاهکار سونی موبایل خواهد بود.

این گوشی هوشمند هم اَکنون در بازار آمریکا در دسترس کاربران قرار دارد و در آخرین خبری که منتشر کردیم، گفته شد که اولین اُفت قیمت بسیار محسوس را نیز این گوشی در بازار مذکور تجربه کرده است، اما در بازار کانادا هنوز این گوشی هوشمند عرضه نشده است، که بر اساس گزارشات یا 15 آگوست و یا در اوایل سپتامبر این گوشی در کانادا نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

امروز در واقع 2 گزارش به بیرون درز پیدا کرده است، که بر اساس گزارش موثق تر، همچون آمریکا، سونی در نظر دارد اکسپریا XZ Premium را در بازار کانادا نیز به صورت آنلاک شده یا به اصطلاح Sim-Free عرضه کند. گفته میشود وظیفه فروش این گوشی هوشمند با خُرده فروشی آنلاین آمازون میباشد.

آمازون هنوز قیمت اکسپریا XZ Premium را اعلام نکرده است، اما اگر بخواهیم بر اساس قیمت قبلی بازار ایالت متحده یعنی 799 دلار حساب کنیم، باید این گوشی هوشمند با قیمتی معادل 999 دلار در کشور کانادا به فروش برسد و اگر بخواهیم بر اساس قیمت فِعلی بازار ایالت متحده یعنی 699 دلار حساب کنیم، این گوشی هوشمند باید قیمتی معادل 899 دلار کانادا داشته باشد.

موضوع دیگری که هنوز مشخص نیست این میباشد که آیا همچون نسخه هایِ فروخته شده در آمریکا، گوشی هایِ اکسپریا XZ Premium فروخته شده در بازار کانادا نیز با سنسور اثر انگشت غیرفعال شده ( به صورت نرم افزاری ) به دست کاربران خواهد رسید یا تمهیداتی برایِ آن اندیشیده شده و شاید با سنسور اثر انگشت فعال شده همچون سایر نقاط دنیا به دست کاربران برسد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

  1. سلام ، آیا اصلا بفکر نقد و بررسی کردن ایکسپریا ایکس زد پریمیوم هستید؟؟ چرا انقد طول کشیده؟ نکنه منتظرید تا اندروید جدید بیاد تا با اندروید جدید تستش کنید؟

    پاسخ

  2. سیاست های فروش سونی خیلی انحصار طلبانه و مغرورانه و به قول معروف از روی شکم سیری و این تنها دلیل فروش بسیار پایین اسمارتفون های سونی هست، اینکه سونی خودش نمیخاد پای به بازار پر ریسک گوشی هوشمند بزاره و گمانه زنی هایی مثل طراحی تکراری یا حاشیه زیاد یا نویز دوربین توهماتی اشتباه و سطحی بینیست وگرنه اگر سونی موبایل می خواست و تبلیغات گسترده می کرد الان جزو پرفروشترین های دنیا بود.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here