اکسپریا XZ2 در پاییز امسال به روزرسانی اندروید 9.0 را دریافت خواهد کرد

11
۴,۴۴۹


گوگل امروز به صورت رسمی از جدیدترین نسخه سیستم عامل خود یعنی اندروید 9.0 رونمایی کرد. بعد از مدت ها گمانه زنی در مورد نام نهایی اندروید 9.0، سرانجام این نسخه با نام اندروید Pie معرفی شد. اندروید Pie هم اکنون توسط گوگل برای گوشی های پیکسل در دسترس قرار گرفته و در آینده ای نزدیک به دیگر گوشی های هوشمند نیز وارد خواهد شد.

همیشه بعد از معرفی رسمی یک نسخه از اندروید باید منتظر واکنش سونی موبایل باشیم تا ببینیم کدامیک از گوشی های اکسپریا با به روزرسانی های سیستمی این نسخه را دریافت خواهند کرد. سونی موبایل هنوز در این خصوص واکنشی از خود نشان نداده اما گوگل در مورد اکسپریا XZ2 تایید کرده که چه زمانی کاربران میتوانند آپدیت اندروید Pie را دریافت کنند.

همانطور که حتماً مطلع هستید، اکسپریا XZ2 یکی از معدود گوشی هایی بود که در طرح آزمایشی اندروید P شرکت داشت. با معرفی رسمی اندروید 9.0 به نام اندروید Pie، گوگل امروز تایید کرد که اکسپریا XZ2 به همراه دیگر گوشی های حاضر در طرح آزمایشی اندروید P، در پاییز امسال با یک به روزرسانی رسمی آپدیت اندروید Pie را دریافت خواهند کرد.

البته همه چیز بستگی به تصمیم سونی دارد و اینکه دقیقاً در چه مقطعی از پاییز این به روزرسانی برای گوشی اکسپریا XZ2 عرضه میشود مشخص نیست. اما با توجه به سابقه سونی در ارائه آپدیت های جدید، امیدواریم که در اواسط پاییز اکسپریا XZ2 یکی از اولین گوشی های هوشمند در جهان باشد که تجربه اندروید 9.0 را بدست خواهد آورد. به هر حال همه چیز به ارائه لیست نهایی سونی بستگی دارد که احتمالا این لیست در روزهای آینده توسط سونی منتشر خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. برای Xperia X هم بده ناموسا با این گرانی پول نداریم گوشی بخریم

    پاسخ

    mohammad_rsh گفته:
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۱:۵۹

    من دلم روشنه ک برا x هم میاد آپدیتش

    پاسخ

    I M A N گفته:
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۹:۲۶

    آره احتمال داره ولی اگه نیاد منتظر کاستوم رام اندروید P باش که ۱۰۰% براش میاد من که تا بیاد بوتلودر رو باز میکنم و نصبش می کنم

    پاسخ

  2. ۸٫۱و نمیده به گوشیاش سونی؟؟؟

    پاسخ

    I M A N گفته:
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ساعت: ۰۹:۲۸

    نه دیگه فرق چندانی نداره چرا باز بره بسازه و شخصی سازی کنه و بده بیرون ، رفته تو کار اندروید P 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here