اکسپریا Z2a رسما معرفی شد. آغاز عرضه از ماه تیر

7
۷,۷۳۷

Xperia-Z2a-Taiwan_2-640x313
همانطور که پیش بینی میکردیم امروز 20 خرداد اکسپریا Z2a در رویدادی که در کشور تایوان برگزار شد رسما معرفی شد. این مدل مشابه اکسپریا ZL2 است که ماه گذشته در کشور ژاپن و به طور اختصاصی برای اپراتور KDDI این کشور عرضه شده بود. البته این دو مدل تفاوت هایی نیز با هم دارند که مهم ترین آن ها میتوانیم به حافظه داخلی 16 گیگابایتی اکسپریا Z2a در مقابل 32 گیگابایت اکسپریا ZL2 اشاره کنیم.

 

البته پیش بینی ما بر این بود که اکسپریا Z2a به عنوان نسخه جهانی اکسپریا ZL2 معرفی و عرضه گردد. اما به نظر میرسد اینگونه نخواهد بود و این دستگاه به طور اختصاصی به بازار کشور تایوان محدود خواهد شد. هرچند که شاید در ادامه این محصول به دیگر کشورهای آسیایی از جمله ایران نیز راه پیدا کند.

 

اکسپریا Z2a از سخت افزاری تقریبا مشابه با اکسپریا Z2 بهره میبرد. صفحه نمایش این دستگاه 5 اینچ است که در درون این دستگاه یک باتری 3000 میلی آمپری نیز جای داده شده است. این دستگاه قرار است در 3 رنگ مشکی، سفید و فیروزه ای از ماه ژولای در کشور تایوان عرضه گردد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. آقا هادی من یه پیشنهاد دارم…!
    اگه میشه واسه هر گوشی سونی که معرفی و یا رونه ی بازار میزاره یه بررسی تخصصی عادلانه بزارین!!نه مثل این سایتا که همش از سامی پلاستیکی حمایت الکی میکنن….
    و یا میتونین یه بررسی ویدیویی درست و حسابی بزارین….
    اگه این کارارو کنین شناخت مردم از گوشی سونی بیشتر و در نتیجه میتونن یه انتخاب درست و حسابی واسه خرید گوشی هاشون داشته باشن…

    پاسخ

    milad گفته:
    ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۰:۴۹

    سلام آقا هادی اگه امکانش باشه که این کار صورت بگیره خیلی عالی میشه.

    پاسخ

  2. مهم صفحه نمایش این گوشی هست که بایستی ips باشه… گوشیهای سونی قبل از زداولترا و زدوان کامپکت و t2 اولترا و در نهایت اکسپریا Z2 فقط از لحاظ صفحه نمایش یک مقدار از گوشیهای سامسونگ عقب تر بودند که بعد از معرفی این گوشی تنها برتری گوشیهای سامسونگ هم از میان برداشته شد و اتفاقا در اکسپریا Z2 از لحاظ صفحه نمایش سونی گوی سبقت را از گوشیهای سامسونگ به خصوص نوت3 و گالکسی s5 را ربود…

    پاسخ

    Sina King گفته:
    ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۵۸

    دقیقاً …

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here