بازسازی خاطرات: دانلود پوسته «Old Xperia» با الهام از رابط کاربری اولین اَندرویدِ سونی اریکسون

14
۹,۲۷۰

اکسپریا X10 را به یاد دارید؟ یکی از اولین گوشی هایِ دنیا با سیستم عامل محبوب اَندروید و اولین گوشی اَندرویدی کمپانی سونی اریکسون، که تقریباً بیشتر کاربران سونی با آن خاطره دارند. اَندروید در نسخه هایِ ابتدایی خود امکانات بسیار کمی را در اختیار کاربران نسبت به نسخه هایِ امروزی قرار میداد، اما به جرأت از زمان خود بسیار جلوتر بود.

در این بین، کمپانی هایی چون سونی اریکسون که نبض بازار را در مقاطعی از زمان در دست داشتند، به واسطه سیستم عامل نوپایِ اَندروید توانستند سود کلانی به جیب بزنند. سونی اریکسون و بعدها سونی در نسخه هایِ مختلف اَندروید شکل و شمایل خاصی را برایِ گوشی هایِ اَندرویدی خود در نظر گرفتند، که از دوردست ها اکسپریا بودن آنها را داد میزد.

موضوع پوسته امروز ما نیز بی ربط به این خاطره شیرین نیست. امروز قصد معرفی یکی از نوستالژیک ترین پوسته هایِ ساخته شده برایِ گوشی هایِ اکسپریا با نام « Old Xperia » را داریم، که از ساخته هایِ پیام تمیجی، یکی از اعضایِ گروه حرفه ای پکسوتم میباشد. این پوسته از جزئیات گرافیکی بسیار زیادی بهره میبرد و علاوه بر داشتن تصاویر پس زمینه نوستالژیک برایِ صفحه خانگی و صفحه قفل، دارایِ کلیدهایِ ناوبری اختصاصی بسیار زیبا، دکمه برنامه هایِ اختصاصی و آیکن پک بسیار شکیلی است، که هر کاربر محصولات اکسپریا را به دوران قدیم میبرد.

همچنین این پوسته از ساعت آنالوگ اختصاصی برایِ صفحه قفل نیز بهره میبرد، که تنها بر رویِ گوشی هایِ اکسپریا Z2 و بالاتر قابل اجراست. به لطف ماهان حمیدی عزیز ( سرپرست گروه پکسوتم ) دارایِ کیبورد اختصاصی و بسیار زیبایی برایِ گوشی هایِ با اَندروید 6.0 نیز میباشد، اما به دلیل پشتیبانی نشدن کیبورد اکسپریا به صورت رسمی در خانواده X، اعضایِ این خانواده نمیتوانند از کیبورد پوسته هایِ اکسپریا بهره ببرند.

البته لازم به ذکر است که با توجه به انتشار اَندروید 7.0 برایِ گوشی هایِ خانواده Z5 و گوشی اکسپریا +Z3 و با تست هایِ به عمل آمده، کیبورد شخصی سازی شده اکسپریا در اَندروید نوقایِ گوشی هایِ خانواده مذکور بدون مشکل تغییر می یابد و تنها کاربران گوشی هایِ خانواده X بر رویِ اَندروید نوقا از این ویژگی بی بهره خواهند بود.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که این پوسته یکی از معدود پوسته هایی است که با اَندروید 7.0 نوقا سازگاری دارد، از این رو کاربران گوشی هایِ خانواده X، خانواده Z5 و گوشی اکسپریا +Z3 میتوانند این پوسته را به راحتی خریداری کرده و بر رویِ گوشی خود نصب نمایند. به گفته توسعه دهنده این پوسته با گوشی هایی که از اَندروید 4.4 و بالاتر بهره میبرند به خوبی سازگاری دارد و برایِ اجرایِ صحیح نیز نیازی به دسترسی روت ندارد. نسخه حرفه ای این پوسته را میتوانید با قیمت بسیار ناچیزی از طریق لینک زیر خریداری کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

14 دیدگاه ها

  1. سلام من میخواستم این تم رو دانلود کنم ولی طریقه دانلود رو نمیدونم . میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

    پاسخ

    Mahan گفته:
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۱۱

    با سلام این تم پولی هستش

    شما دانلود از پلی استور رو بزنید لینک خرید اونجا قرار داره

    پاسخ

  2. غریب به یک ماه هست سونی اندروید ۷ ای که میخواست بده رو هنوز نداده به سری Z5 منم از اون دسته آدم هایی ام که از اندروید ۶ حالش بهم میخوره 😐 و باید صبر کنیم تا ببینیم کی این آپدیته نفرین شده ی ۷ میاد برای این دستگاه ما :|||| ، ولی یعنی این اندروید ۷ توی عرضه شدن یکی از داغون ترین عرضه ها بود ولی قابلیت هاش ترکونده نسبت به نسل های قبلی 🙂 ، ولی حالا بگذریم اگه سونی این آپدیت رو تا اخر این ماه نده به سری Z5 ظلم کرده در حقش 🙁
    یا علی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here