بازی Forza برای اندروید و iOS: محبوب‌ترین بازی مایکروسافت به موبایل می‌آید

    4
    ۱۰,۶۷۷

    بازی Forza برای اندروید و iOS در راه است. مایکروسافت اعلام کرده که بهترین بازی مسابقات اتومبیل رانی خود یعنی Forza را برای پلتفرم گوشی های هوشمند (Android و IOS) تا اواخر امسال عرضه خواهد کرد. نام این بازی Forza Street خواهد بود و طبق پیش بینی ها یکی از بهترین بازی های عرضه شده توسط این شرکت خواهد بود و مهم ترین چیز این بازی رایگان بودن آن است!

    در واقع، مایکروسافت تأیید کرده است که بازی Forza Street از همین الان برای کاربران ویندوز 10 به صورت رایگان قابل استفاده می باشد، پس اگر شما نیز می خواهید قبل از عرضه نسخه مخصوص موبایل، این بازی را تجربه کنید همین حالا این بازی را از طریق Microsoft Store دانلود کنید.

    Forza Street شما را به خیابان های میامی می برد جایی که شما می توانید وارد دنیای مسابقات خیابانی شوید و کلکسیون خودرویی رویا هایتان را برنده شوید. خیلی ساده یک مسابقه و خودروی خود را انتخاب کنید و سپس برای کسب شهرت مسابقه دهید.
    این بازی به کاربران اجازه می دهد تا کلکسیون کاملی از خودرو های شاخص کلاسیک تا مدرن داشته باشند و این خودرو ها را شخصی سازی کنند. شما این بازی را هر کجا که به اینترنت دسترسی داشته باشید می توانید انجام دهید. این بازی شامل مراحل داستانی و یا مسابقات تصادفی است.
    بازی Forza برای iOS
    این نکته که مایکروسافت در حال آماده سازی یک بازی نسخه موبایل است خیلی هیجان انگیز می باشد، البته باید بببینیم در عمل این بازی چگونه است اما مایکروسافت قطعا در ساخت این بازی از بازی اصلی کمک خواهد گرفت.

    [تعداد: 3    میانگین: 2.3/5]

    4 دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
    Please enter your name here