بازی God of War رکورد فروش بازی ها در تاریخ پلی استیشن 4 را شکست.

3
۴,۱۷۹


بازی God of War از محبوب ترین بازی هایی است که کاربران کنسول پلی استیشن تجربه بازی با آن را دارند. در محبوبیت این بازی هیچ تردیدی وجود ندارد و حالا آمار رسمیِ ارائه شده از جانب سونی نشان میدهد، این بازی محبوبترین بازی موجود برای کنسول پلی استیشن 4 نیز هست.

این بازی برای تمامی طرفداران و کاربران پلی استیشن 4 نامی آشناست که در آخرین آمار ارائه از طرف سونی تا پایان ماه آوریل، به رکورد فروش 3.1 میلیون نسخه در جهان رسیده است. این میزان فروش، بازی God of War را تبدیل به پرفروش ترین بازی تاریخ کنسول پلی استیشن 4 کرده است.

بازی God of War بعد از چند سال توسعه برای کنسول پلی استیشن ارائه شد و در این مدت با توسعه ای کم نظیر، تحسین بسیاری از حرفه ای های این حوزه را در پی داشت. بسیاری بازی God of War را نه تنها نقطه عطفی برای کنسول پلی استیشن، بلکه افتخاری برای صنعت بازی های رایانه ای میدانند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

  1. این پست به اشتباه ترجمه شده gow توی ۳ روز به فروش ۳.۱ میلیون نسخه رسیده و سریعبازی فروش بین بازی های سونی داشته نه پرفروشترین بازی سونی

    پاسخ

  2. دوستان برنامه موسیقی و ویدیو من وقتی چیزی پلی میکنم و هدفون گوش میدم صداش بعضی وقتی شفاف و بیس نداره باید ی بار استپ کنم دوباره پلی بزنم تا درست بشه.کسی این مشکل رو نداره؟

    پاسخ

  3. این آمار واسه ۳ روز ئه
    ینی از ۲۰ April تا ۲۳ April
    وگرنه ۳٫۱ میلیون نسخه عدد خاصی نیست
    مثلاً UNCHARTED 4 تو یه هفته ۲٫۱ میلیون نسخه فروخت و رکورد داشت تا اینکه این بازی رکوردشو خیلی جا به جا کرد چه تو فروش چه تو زمان ، اونم تو سه روز

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here