با اعلام رسمی گوگل تأیید شد: اسمارت واچ 3 سونی اَندروید ور 2 را دریافت نخواهد کرد.

6
۵,۸۰۸

گوگل ساعاتی پیش رسماً از نسخه دوم اَندروید برایِ ابزارهایِ پوشیدنی پرده برداشت، که در آن به طور کُلی سیستم عامل Android Wear بازطراحی شده است و قابلیت هایِ جدیدی چون واچ فیس هایِ ماژولار، پاسخ دادن هوشمند، پشتیبانی بهتر از سرویس هایِ سلامت و تندرستی گوگل ( Google Fit )، دستیار هوشمند این کمپانی و فروشگاه نرم افزاری گوگل به آن افزوده شده است.

هر چند تمامی مواردی که در بالا ذکر شد برایِ کاربران نسل سوم ساعت هوشمند سونی نباید مهم باشد، چون گوگل علاوه بر معرفی اَندروید ور 2.0 از لیست ساعت هایی که این بروزرسانی را در آینده ای نزدیک دریافت خواهند کرد نیز پرده برداشت، که متأسفانه در این لیست اسمی از نسل سوم ساعت هوشمند سونی به چشم نمیخورد.

نسل سوم ساعت هوشمند سونی در سپتامبر 2014 میلادی معرفی شده بود و یکی از قدیمی ترین ساعت هایِ معرفی شده با سیستم عامل اَندروید ور در دنیا میباشد. شاید یکی از دلایل اصلی قرار نگرفتن اسمارت واچ 3 در این لیست، استفاده از چیپست Broadcom در این ساعت هوشمند میباشد، که گوگل را از بروزرسانی این ساعت هوشمند باز داشته است.

شاید هم این یک تصمیم از سویِ سونی باشد که نخواسته است دیگر ساعت هوشمند قدیمی خود را بروزرسانی کند و در نظر دارد در آینده ای نزدیک از نسل جدید ساعت هوشمند خود پرده بردارد، که در این صورت بروزرسانی ساعت هوشمند نسل قبل حرکتی اقتصادی و عاقلانه نمیباشد. اما نظر شما همراهان همیشگی در این باره چیست؟ مثل همیشه از طریق بخش نظرات منتظر نظرات گرم شما هستیم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. مدتهاست قصد خرید یک ساعت هوشمند رو دارم و اسمارت واچ سونی ۲ رو پسندیدم اما در شهرم (ساری) متاسفانه نتونستم پیدا کنم و فقط نسل اول ساعت بدون گارانتی و مسائل استاندارد دارن!

    دیجی کالا هم که کلٱ همه چیزش ناموجوده!!!

    اگر سایت معتبر میشناسید برای خرید نسل دوم یا سوم ساعتهای هوشمند سونی اطلاع به من میدید عزیزان؟

    سپاسگذار خواهم شد

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۳۱

    نگین خاورمیانه و تکنولایف

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here