با اعلام قیمت رسمی، سونی مستقیماً عرضه پروژکتور لمسی “Xperia Touch” را آغاز کرد.

7
۷,۶۳۸


اکسپریا تاچ یکی از جذاب ترین محصولات سونی در طی سال های اخیر است. پروژکتور اکسپریا Touch ظرف یک‌سال از محصولی مفهومی به دنیای واقعی پا گذاشت و اکنون در فروشگاه آنلاین Xperia در بازارهای منتخب اروپا در دسترس است.

به یادآوری نیاز دارید؟ Xperia Touch پروژکتوری تعاملی است که هر سطحی را به نمایشگر HD لمسی ۲۳ اینچی تبدیل می‌کند. چه بخواهید کف اتاق نشیمن بازی کنید، دستور آشپزی را روی کانتر آشپزخانه بیاندازید یا با اعضای خانواده گپ ویدیویی داشته باشید، Xperia Touch پشتیبان شماست و دارای طراحی پیشرفته و بی‌تکلفی برای افزودن هوشمندانه به هر خانه‌ایست.

این پروژکتور بالاخره برای ورود به خانه های ما آماده شده است. سونی عرضه رسمی اکسپریا تاچ را در چند کشور اروپایی از جمله انگلستان، فرانسه، سوئد، نروژ، دانمارک و فنلاند آغاز کرد. در انگلستان قیمت این پروژکتور 1299 پوند و در کشورهای اتحادیه اروپا نیز 1499 یورو در نظر گرفته شده است.

البته ممکن است زمان‌بندی و موجود بودن بسته به بازار متفاوت باشد. سونی تایید میکند که Xperia Touch در ماه‌های آینده در فروشگاه‌های منتخب و بازارهای بیشتری در جهان عرضه خواهد شد. اکسپریا تاچ محصول جذاب و البته گران قیمتی است که شاید در آینده ای نزدیک پا به ایران نیز بگذارد. در صورت ورود به ایران آیا تمایل به خرید این محصول جذاب دارید؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here