بخت اکسپریا Z2 باز شد! عرضه توسط خرده فروشان از 11 اردیبهشت

8
۸,۷۸۱

xperiaz2
پس از مشکلات فراوانی که سونی در راه عرضه اکسپریا Z2 با آن رو به رو شد وقت آن رسیده تا عرضه این پرچمدار دوست داشتنی بدون مشکل توسط خرده فروشان انگلستان آغاز شود. سونی در چندین مرحله عرضه اکسپریا Z2 در اروپا را به تاخیر انداخت که در آخرین مرحله وعده عرضه این محصول در ماه می به خریداران را داده بود.

سایت رسمی سونی این بار در فاصله دو روز تا آغاز ماه می اعلام کرد عرضه رسمی اکسپریا Z2 در انگلستان از اول ماه می برابر با 11 اردیبهشت در این کشور آغاز خواهد شد و این بار هیچگونه تاخیری گریبان این اسمارت فون را نخواهد گرفت.

اکسپریا Z2 به جز فروشگاه رسمی سونی موبایل توسط خرده فروشان متعددی در این کشور عرضه خواهد شد. این خرده فروشان برای رقابت با یکدیگر نیز شرایط ویژه ای برای خریداران قائل شدند و ابزارها و لوازم جانبی مختلفی از جمله هدست کاهش دهنده نویز، و اسپیکر های بی سیم را به خریداران اعطا میکنند.

ما امیدواریم مشکلات بوجود آمده در مسیر تولید و عرضه اکسپریا Z2 هر چه سریعتر حل گردد. در حال حاضر اکسپریا Z2 به خاطر همین مشکلات به صورت بسیار محدود در کشور ما یافت میشود که با رفع موانع میتوانیم شاهد عرضه گسترده تر این محصول با قیمتی ارزانتر از قیمت فعلی باشیم.

gsmarena

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. با سلام، از دوستانی که این گوشی رو خریدن ، ایا هدست کاهش دهنده ی نویز هم باهاش بوده ؟؟؟؟ اصلا هدستی باهاش بوده یا نه….؟!؟! با تشکر

    پاسخ

    سعید فضل الله زاده گفته:
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۱:۰۷

    امشب تو بخش گفت و گو ویژه خبری شبکه دو میتونی نقد و بررسیش رو ببینی

    پاسخ

  2. همچین نوشتین عرضه در اردیبهشت ماه من فک کردم از ادیبهشت تو ایران عرضه میشه!

    پاسخ

    unknown گفته:
    ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۴۱

    شما تا پول ش رو آماده کنی رسیده ایران.
    حدودا 20 روز بعدش میرسه ایران.

    هادی جان میگم نوشته خرده فروش یاد یه چیزایی افتادم :دی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here