برای خرید گوشی جدید به توصیه کارشناسان گوش ندهید

0
۴,۷۰۴

راهنمای خرید گوشی 1
بررسی‌ها نشان داده است برخی از گوشی‌هایی که کارشناسان به آن امتیاز بالایی داده‌اند هرگز از نظر کاربران امتیاز بالایی ندارند و در نهایت چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرند.

نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز FindTheBest نشان داد، تمام گوشی‌های هوشمندی که کارشناسان خرید آن‌ها را پیشنهاد می‌کنند محبوب و مردمی نمی‌شوند و تنها تعدادی از این محصولات بین کاربران رواج میابد.

کارشناسان در گزارش‌های تحلیلی مختلف سعی می‌کنند مدل‌های مختلف از تلفن‌های همراه موجود در بازار جهانی را بررسی کنند و آن‌ها را با دیگر محصولات موجود در بازار مورد مقایسه قرار دهند و در نهایت به آن‌ها امتیازدهی کنند و در مقابل کاربران و خریداران هم به گوشی‌ها امتیاز می‌دهند.

با این وجود بررسی‌ها نشان داده است برخی از گوشی‌هایی که کارشناسان به آن امتیاز بالایی داده‌اند، هرگز از نظر کاربران امتیاز بالایی ندارند و در نهایت چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرند.

به عنوان مثال، کارشناسان پس از بررسی گوشی هوشمند Galaxy Stratosphere II سامسونگ اعلام کردند که این یک محصول منحصر به‌فرد است. این محصول در سایت FindTheBest از صد امتیاز ۸۸ را به خود اختصاص داد. اما در مقابل زمانی که کاربران و مشتریان این محصول را مورد ارزیابی قرار دادند، از ۵ امتیاز ۲.۵ را برای آن در نظر گرفتند.

در مقابل، کارشناسان پس از بررسی گوشی هوشمند Optimus Elite ال‌جی از صد امتیاز ۴۸ را برای آن در نظر گرفتند و در مجموع این محصول را چندان مناسب ارزیابی نکردند. اما همین گوشی پس از آنکه توسط کاربران مورد بررسی قرار گرفت از عدد ۵ امتیاز ۴ را از آن خود کرد.

منبع:ایتنا

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here