برای عاشقان خودرو: سونی مجموعه ای از سیستم های صوتی ماشین را معرفی کرد.

4
۱۳,۹۷۱


در نمایشگاه CES 2017 کمپانی سونی از تولیدهای جدید خود در زمینه ی سیستم های صوتی خودروها رونمایی کرد که شامل سیستم های پخش و اسپیکرها می باشند. این سیستم ها هر آنچه که راننده و سرنشینان خودرو از آن نیاز داشته باشند را برایشان فراهم خواهد کرد. زمان عرضه ی این محصولات در بازار نیز بهار سال 96 اعلام شده است.

MEX-N5200BT
این مدل که از قابلیت پخش موزیک با بلوتوث بهره می برد، تمامی موارد ضروری برای یک سیستم پخش را دارا است. گیرنده ی بلوتوث این دستگاه به قابلیت اتصال بهتر به اسمارت فون ها مجهز شده است که امکان اتصال هم زمان دو دستگاه و استفاده از اپلیکیشن های کنترلی را فراهم می کند. دستگاه MEX-N5200BT همچنین، در بخش جلویی خود از پورت های AUX و AOA2.0 هماهنگ با USB استفاده می کند.


زمان عرضه: مارچ 2017، قیمت: 112 دلار


MEX-GS620BT

مدل MEX-GS620BT برای آن دسته از رانندگانی طراحی شده است که طرفدار جدایی ناپذیر موزیک هستند. این سیستم یک تجربه ی صوتی فوق العاده را دراختیار کاربر قرار می دهد. گیرنده ی بلوتوث این مدل نیز همانند مدل پیشین است و تمامی قابلیت های آن را دارا است. فرمت های MP3, WMA, AAC, WAV و FLAC بوسیله ی این دستگاه پشتیبانی می شوند. دو پورت USB و یک پورت AUX نیز برای این دستگاه درنظر گرفته شده است.

زمان عرضه: مارچ 2017، قیمت: 180 دلار


MEX-M71BT

سیستم پخش موزیک بلوتوثی MEX-M71BT امکان اجرای موزیک با استفاده از فناوری EXTRA BASS را برای کاربران خود فراهم می کند که در نتیجه لذت گوشی دادن به موزیک موردعلاقه چندین برابر می شود. این دستگاه به یک صفحه نمایش رنگی با قابلیت مقاومت در برابر پرتو UV مجهز شده است. همچنین، پوششی منسجم بورد این دستگاه را محافظت می کند. در این دستگاه شاهد وجود قابلیتی برای تغییر حالت پخش از موزیک به رادیو نیز هستیم. همانند مدل های MEX-N5200BT و MEX-GS620BT، این دستگاه نیز از پورت های AUX و USB پشتیبانی می کند.

زمان عرضه: مارچ 2017، قیمت: 200 دلار


XAV-W651BT و XAV-V631BT

این دو دستگاه مناسب برای رانندگانی است که به به استفاده از یک سیستم آسان برای پخش نیازمند هستند. این دستگاه تنها با یک لمس قابلیت اتصال بوسیله ی NFC را دارا می باشد و رانندگان به سادگی می توانند دستگاه های خود را به سیستم پخش متصل کنند. در این سیستم هم از فناوری EXTRA BASS کمپانی سونی برای پخش صدا با باس بهتر استفاده شده است. در این دستگاه ها از صفحه نمایشی لمسی، پورت AUX و دوربینی برای راهنمایی در هنگام پارک کردن استفاده شده است. سیستم مسیریابی این دستگاه ها قابلیت اتصال به ماژول XA-NV400 را دارا می باشد. امکان استفاده از DVD نیز با استفاده از دستگاه XAV-W651BT وجود دارد.

زمان عرضه: فبریه 2017، قیمت: 279 دلار برای W651BT و 249 دلار برای V631BT


XA-NV400

سیستم مسیریابی XA-NV400 به خوبی با سیستم های پخش صوتی کمپانی سونی هماهنگ می شود و امکان استفاده ی آسان در مسیرهای طولانی را به کاربر خود می دهد. در این دستگاه نقشه های مسیریابی کشورهای کانادا، آمریکا و پرتوریکو قرار داده شده است.

زمان عرضه: فبریه 2017، قیمت: 330 دلار


XS-GSW101

XS-GSW101 نیز یکی دیگر از ابزار سیستم صوتی سونی است که با ابعاد 10 اینچ عرضه خواهد شد. این سیستم با قدرت بالا، صداهای مزاحم موجود در محیط را تا حد ممکن کاهش می دهد و با استفاده از سیستم صوتی Mica Reinforced Cellular تجربه ی کاربر از شنیدن موزیک در خودرو را بهبود می بخشد.

زمان عرضه: فبریه 2017، قیمت: 130 دلار


WX-GS920BH
سیستم پخش صوتی WX-GS920BH بسیار مناسب علاقه مندان به باس زیاد در هنگام پخش موزیک است که امکان پخش آن با صدایی با حجم و کیفیت بالا در خودرو را برای کاربر فراهم می کند. در این دستگاه از از آمپلیفایر 100 واتی کلاس D و فناوری EXTRA BASS استفاده شده است. این دستگاه به طراحی خاصی مجهز است که در آن، دستگاه به دو بخش با رنگ های مختلف تقسیم می شود. همچنین، یک صفحه نمایش با کنتراست بالا و از نوع LCD برای آن درنظر گرفته شده است. این دستگاه از AOA2.0 برای پخش موزیک بوسیله ی دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می کند و امکان اتصال دو دستگاه بوسیله ی بلوتوث به آن وجود دارد. پورت های معمول AUX و USB نیز در این دستگاه فراموش نشده اند.

زمان عرضه: می 2017، قیمت: نامشخص

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. تا حالا هیچکدوم انقلابی و تاریخ ساز نبوده هنوز باید منتظر باشیم همه محصولات تا حالا عالی بودن و با کیفیت ولی خب خیلیاش که اصلا قدرت خریدشو ندارم بنابراین با هدفون ها از همه بیشتر حال کردم خخخخ

    پاسخ

  2. ببخشید همه اینا علامت ان اف سی دارن وقابلیتشو دارند؟منظورم اینه میشه از طریق گوشی اندرویدی بعدش وصل شد و موزیکهای گوشی رو گوش کرد؟اینا با باندهاش فروش میره؟یعنی منظورم هر مدلی یک باند مخصوص به خودشو داره؟خیلی جذابن اینا اگه بشه۱۱۲ دلاریشو بخرم عالی میشه نزدیک۵۰۰هزار قیمتشه اما اگه ایران بیاد خدا کنه همین حدود باشه

    پاسخ

    EhsAn_TotAl گفته:
    ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۴

    ایران بیاد گرون تر میشه ! نه فقط خود ضبط هستن بدون باند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here