به روزرسانی جدید با شماره 18.1.A.1.23 برای اکسپریا T3 به تایید رسید.

6
۴,۰۶۲

xperia_t3_black_beauty_12
اکسپریا T3 از جمله گوشی های هوشند جدید سونی است که به تازگی وارد بازار کشور ما شده است. این دستگاه که از صفحه نمایش 5.3 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 400 استفاده میکند در حال حاضر با قیمتی حدود 1 میلیون تومان در بازار داخلی ما به فروش میرسد که البته امید میرود به زودی کاهش قیمت زیادی را نیز تجربه کند. با توجه به تازه وارد بودن این دستگاه از این پس قطعا نام اکسپریا T3 را بیشتر خواهیم شنید.

اما کاربران این دستگاه که شاید هنوز خیلی پرشمار نباشند میتواند خوشحال باشند چرا که به روزرسانی جدیدی برای گوشی هوشمند آنها در راه است. این به روزرسانی با شماره ساخت 18.1.A.1.23 هم اکنون در سایت PTCRB به تایید رسیده و به زودی نیز منتشر خواهد شد.

Untitled

این پنجمین فریمور این دستگاه است که با همان نسخه اندروید قبلی منتشر خواهد شد. با توجه به شماره ساخت نمیتوان انتظار تغییرات زیادی را از این فریمور داشت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. به نطرتون تایمشیفت ویدیو رو xperia t3 کار میکنه

    پاسخ

    ADIDAS گفته:
    ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۱۲

    ن احتمالا رو زد وان با اون سی پی یو باید روت ش تا کار کنه یا z2 هم داغ میکنه بعد ی مدت داغ رو t3 ک فک نکنم اصلن باز شه. اگه هم ران شه #وحشت انگیز ناک داغ میکنه

    پاسخ

  2. سلام و خسته نباشید خدمت شما اقای معراجی …ممنون از سایت خوبتون .. ببخشید این تبلیغاتتون جاش خیلی بده رو اعصابه .. مزاحمه موقع نوشتن نظر

    پاسخ

    Ali.f گفته:
    ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۳:۰۳

    از نسخه موبایل استفاده کنید…!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here