تست ماندگاری اکسپریا Z2 در آب: پرچمدار سونی تا چه مدت در آب دوام می آورد؟

17
۱۹,۹۱۱

Z2water 

اکسپریا Z2 همانند اکسپریا Z1 از استاندارد مقاومت IP58 بهره میبرد. این استاندارد بر اساس دوام دستگاه در عمق 1.5 متری و تا مدت زمان 30 دقیقه به دست آمده است. البته این بدان معنا نیست که این دستگاه توان مقاومت در برابر آب را بیش از این زمان نخواهد داشت.

قرار دادن یک اسمارت فون در آب یک عملی است که ریسک نسبتا بالایی را می طلبد. با وجود اینکه تعداد زیادی از گوشی های فعلی بازار این قابلیت را در خود جای دادند اما بسیاری چنین ریسکی را نمیپذیرند و این قابلیت موجود در اسمارت فون خود را مورد آزمایش نیز قرار نمیدهند.

اما اگر شما صاحب یک اکسپریا Z2 شدید آیا حاضرید تلفن هوشمند 2 میلیونی خود را در آب قرار دهید ؟ اگر این طور است تا چه مدت حاضر به چنین آزمایشی هستید ؟ سوالی است که شاید برای بسیاری پیش آمده بیاید این که به راستی یک اسمارت فون همانند اکسپریا Z2 تا چه میزان در آب مقاومت خواهد کرد ؟

در یک ویدئو کوتاه که با هم تماشا خواهیم کرد این سوال به خوبی پاسخ داده شده است. بر خلاف اطلاعاتی که از استاندارد IP58 میدانیم، در این ویدئو مشاهده میشود که دوام اکسپریا Z2 در آب خیلی بیشتر از حد انتظار است.

 

تست ماندگاری اکسپریا Z2 در آب

تست ماندگاری اکسپریا Z2 در آب

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

17 دیدگاه ها

  1. عزیزان لازم به ذکره که عدد 8 گواهینامه z2 یا z1 یعنی تا عمق 3 متر(ماکزیمم) به مدت بیش از نیم ساعت که سونی با قرار دادن ضریب اطمینان گفته 1.5 دفترچشو مطالعه کنید میبینید.

    پاسخ

  2. حداقل توی عمق بیشتری این تست رو میکردن که فشار بیشتر آب تاثیر بذاره استخر پیدا نمیشد هرچی کلیپ دیدیم میذارن گوشیو توو ظرف ای بابا.اگه میخوان IP58 تست کنن شرایطشم فراهم کنن

    پاسخ

  3. مورد داشتیم خودش شخصا گوشیش رو ضد آب و گرد و غبار میکنه البته موقتB-)
    طرف گوشی رو میکنه داخل یه نایلون فریزر بعدش راحت باهاش میره حموم استخر و…
    هرچی هم من بهش میگم حرف گوش نمیده:-S
    شما فقط لحظه ای رو تصور کنید که با گوشی میره داخل استخر بعدش نایلون یکم سوراخ باشه 😀

    پاسخ

  4. ای پی58و55نشون میده که این گوشی در عمق یک و نیم متری نیم ساعت دوام میاره.خب این الان یک و نیم متره.این فک کنم ده سانت باشه پس باید بیشتر دوام بیاره!!!!!!!!!!

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۵۹

    اینم حرفه راس میگه دیگه

    پاسخ

  5. هادی چرا تو نسخه موبایل مثبت و منفی رو نشون نمیده.فقط کسی که پاسخ میده مثبت و منفی معلومه.

    پاسخ

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۵۷

    قرار دادن مثبت و منفی توی نسخه موبایل امکان پذیر نیست

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۴:۵۸

    خیلی هم هست!!!

    پاسخ

  6. جاش نیست اما آپدیت Z نمیخواد بیاد؟

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۱۵

    بسه دیگه اه دیگه از زد حالم به هم میخوره خب دوست عزیز اینجا میخوای چی بگن این سایت که با سونی در ارتباط نیست فقط خبر های سونی رو میذاره گفتن ماه می ارائه میشه اگه این ماه تمام شد و نداد اونوقت باید گفت کی آپدیت میده در ضمن اگه بد حرف زدم ببخشید

    پاسخ

    hesam. tm گفته:
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۹:۱۸

    اون موقع حرف اس پی بود که کاربران ما رو کچل کردن.که چرا 4.3نمیده.بعد داد گیر دادن چرا کیت کت نمیده.خدایی ماهایی که زد داریم اینقدر گیر ندادیم

    پاسخ

  7. تست آب که دیگه زمانش گذشت.دفعه قبل که نوشابه گذاشتین جالب نبود.ولی یه جا دیدم.z2 و s5رو تو لباسشویی نیم ساعت گذاشتن.بعد که در آوردن روی باطری s5چند قطره آب بود.

    پاسخ

  8. واقعا حس خیلی خوبیه!

    دیروز با دوستام رفتیم استخر با گوشی (xperia z1) زیر اب فیلم گرفتم خیلی توپ شد فیلمش…
    واقعا ضد اب بودن قابلیت خیلی مفیدیه

    پاسخ

    moein گفته:
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۱۷

    اره واقعا حس خوبیه منم زد دارم حس خوب موقعه ای هست که میبینی از اسپیکر آب میره زیر ال سی دی هاله ای از آبه و گارانتی هم قبول نمیکنه بعد میری 450 هزارتومن میدی ال سی دی بعد میگی غلط کردم.سونی واسه همین زد هم زیاد از این عمق و زمان هاداده ولی گوش نکنید یه وقت خراب میشه که پشیمانی سودی نداره.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here