تصاویر گرفته شده بوسیله دوربین اکسپریا Z1 پس از آپدیت به اندروید ۴٫۳ (بخش دوم)

7
۹,۱۰۲

11410424456_b6c9a322c0_b
در روزهای اولیه ورود اکسپریا Z1 به بازار های جهانی برخی انتقادات از دوربین این دستگاه باعث شده بود تا موجی از بدبینی نسبت به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی این پرچمدار بوجود آید. اما سونی بلافاصله در آپدیت های نرم افزاری ارائه شده این مشکل را حل کرد و با بهبود کیفیت تصاویر پاسخ انتقادات وارد شده را به خوبی داد.
و اما حالا پس از آخرین به روزرسانی اکسپریا Z1 و دریافت نسخه اندروید ۴٫۳ برخی علاقه مند هستند تا ببینند کیفیت دوربین این دستگاه با آخرین نسخه نرم افزاری موجود چگونه است ؟ به همین منظور مجموعه تصاویری را برای شما آماده سازی کردیم که تمامی آنها بوسیله دوربین اکسپریا Z1 گرفته شده اند.

این تصاویر با نسخه اندروید ۴٫۳ و بیلد نامبر ۱۴٫۲٫A.0.290 به ثبت رسیده اند. البته تعداد تصاویر به دست رسیده بسیار زیاد است به همین منظور ما آنها را در دو بخش تقسیم کردیم . در بخش اول تصاویر در روز و در نور زیاد ثبت شده بودند. حالا قصد داریم در بخش دوم تصاویر در محیط بسته و در نور کم را با هم مشاهده کنیم.

بخش اول تصاویر را میتوانید از لینک زیر مشاهده کنید.
تصاویر گرفته شده بوسیله دوربین اکسپریا Z1 پس از آپدیت به اندروید ۴٫۳ (بخش اول)




















[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. z2 هم قراره با دوربین 20.7 مگاپیکسلی معرفی بشه. ولی فرق عمده اش با z1 اینه که اسنپدراگون805 خیلی خوب رو قسمت دوربین مانور میده و این میتونه خیلی خوب به دوربین قدرتمند 20.7 مگاپیکسلیش کمک کنه که بهترین و بی رقیب بشه.

    پاسخ

  2. دوستان دوربین Z1 حرف نداره ولی باهاش عکس انداختن قلق و تجربه نیاز داره
    من از موقعی که گرفتم تاحالا در حال آزمون حالت های مختلف هستم و به جدیدترین نتیجه ای که رسیدم اینه که با برنامه فوق العاده CAMERA FV-5 عکسهای بینظیری در محیط های تاریک میتونین بگیرین که نویز نداره و با بهترین فوکوس عکس رو میگیره
    برخلاف برنامه های دیگه که نرم افزاری نویز رو حذف میکنه با این برنامه میتونین با باز نگه داشتن بیشتر شاتر موقع عکاسی عکس تقریبا بی نویز بگیرین
    مقایسه جدید رو بزودی در تاپیک عکس Xperia Z1 میگزارم
    Camera FV-5 رو حتما امتحان کنین و به دوربین Z1 ایمان میارین

    پاسخ

  3. ZL دوربینش بعد از 4.3 به جرات میگم در حد z1 شده. حجم عکساش در بهترین شرایط نوری تا 6 مگابایت هم میرسه. دوستانی که میگن زوم میکنی دون دون مییشه پیشنهاد میکنم یبار با نوت3 یا s4 عکس بندازن بعد زوم کنن. کلا عکس محو میشه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here