تصاویر گوشی HTC U12 منتشر شد.

0
۶,۱۵۶

گوشی اچ تی سی U12 پرچمدار آینده ی کمپانی تایوانی HTC خواهد بود که در هفته ها یا ماه های آینده باید شاهد معرفی آن به صورت رسمی باشیم. از آن جایی که در ماه های گذشته کمپانی HTC با مشکلات مالی گسترده ای روبرو شده است و فروش محصولات این کمپانی کاهش یافته است، U12 به یک محصول استراتژیک برای این کمپانی تبدیل شده است که با استفاده از قابلیت های جذاب در آن قصد دارد تا توجه کاربران را به خرید این گوشی جلب نماید.

به تازگی و در کنفرانسی که برای بررسی فناوری 5G در تایوان برگزار شده بود، از تست سرعت اینترنت گوشی رونمایی شد که این گوشی U12 می باشد. البته بر خلاف نام این کنفرانس، نباید انتظار استفاده از فناوری 5G در گوشی U12 را داشت. چراکه این تست سرعت مربوط به عملکرد این گوشی بروی شبکه ی LTE Plus بوده است.

همانطور که پیشتر هم پیش بینی می شد، با یک گوشی با حاشیه ی اندک در اطراف صفحه ی نمایش سر و کار داریم که در قسمت زیرین آن از هیچ دکمه ی فیزیکی استفاده نشده است و وظیفه ی مسیریابی در تمامی اپلیکیشن ها به دکمه های نرم افزاری و لمسی واگذار شده است. همچنین، در این گوشی از نسبت طراحی 2 به 1 و به موازات آن از صفحه ی نمایشی با نسبت تصویر 18:9 استفاده شده است.

نمایشگر استفاده شده در این گوشی یک نمایشگر 6 اینچی می باشد که از رزولوشن QHD به همراه پنل سوپر LCD نسل 6 در آن بکارگیری شده است. اما در کنار مشخصات ظاهری دستگاه که به آن ها اشاره کردیم، پیشتر شاهد انتشار اخباری بودیم که بر اساس آن ها گوشی جدید کمپانی HTC به جدیدترین و قدرتمندترین چیپ کمپانی کوالکام، اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد. از آن جایی که پیشتر شاهد استفاده از جدیدترین نسل چیپ های اسنپدراگون در پرچمدارهای سری پیشین محصولات این کمپانی بوده ایم، تقریباً می توان از بابت تجهیز این گوشی به این چیپ اطمینان داشت. همچنین، برای عملکرد بی نقص دستگاه از شش گیگابایت رم استفاده خواهد شد تا کاربران بدون هیچ مشکلی بتوانند به صورت هم زمان از قابلیت های متنوع دستگاه خود استفاده نمایند.

علاوه بر این ها، گوشی جدید کمپانی HTC مجهز به طراحی ضد آب شده است که باعث دریافت گواهینامه ی IP68 برای این گوشی خواهد شد. همچنین، این گوشی از مموری کارت برای افزایش حافظه ی داستگاه پشتیبانی خواهد کرد و در آن از اسپیکرهای استریو برای پخش صدایی بهتر و با کیفیت بالاتر استفاده شده است.

همانطور که در تصویر منتشر شده از این گوشی هم مشاهده می کنید، گوشی U12 موفق به ثبت سرعت 809 مگابیت بر ثانیه در تست سرعت شده است. مودم استفاده شده در این گوشی که این سرعت را رقم زده است، مودم Qualcomm X20 LTE می باشد که همراه با چیپ اسنپدراگون 845 عرضه می شود.

متاسفانه در تصاویر منتشر شده از این گوشی تنها پنل جلویی دستگاه را شاهد هستیم. از همین رو هم نمی توان در مورد پنل پشتی دستگاه و دوربین یا دوربین های استفاده شده در آن قضاوت کرد.

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here