تصویری از نسخه Verizon تبلت اکسپریا Z2 به بیرون درز کرد.

5
۴,۳۰۲

z2_tablet-2
پس از درز دو تصویر از اکسپریا Z2 مربوط به Verizon اینبار تصویری از تبلت اکسپریا Z2 به بیرون درز کرد که بر روی آن لوگوی Verizon خودنمایی میکند. سونی حدود دو ماه قبل اعلام کرده بود که فروش اکسپریا Z2 را در ایالات متحده به تنهایی انجام خواهد داد و با هیچ اپراتوری در این جهت همکاری نمیکند. اما به نظر میرسد همکاری سونی و Verizon قطعی است و به زودی شاهد عرضه نسخه های اختصاصی اکسپریا Z2 و تبلت Z2 برای این اپراتور باشیم.
Verizon-Xperia-Z2-Tablet

اپراتور Verizon طبق جدیدترین آمارهای ارائه شده در ایالات متحده در کنار AT&T بیشترین سهم را در بازار ایالات متحده به خود اختصاص دادند. همکاری سونی با این اپراتور میتواند تاثیر خوبی در موفقیت این کمپانی ژاپن در بزرگترین بازار قاره آمریکا داشته باشد.

Xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

5 دیدگاه ها

  1. همه گالکسی s5 هایی که سامسونگ به این اپراتور قالب کرده است با مشکل قطع همیشگی نرم افزار دوربین همراه بوده است که فقط با تعویض قطعه سخت افزار دوربین قابل حل است…. البته این مشکل گالکسی s5 در کشور ما هم گزارش شده است که آدم واسه کسانی که این گوشی را خریده اند تاسف میخوره.. امیدوارم بالاخره مردم دنیا از خواب غفلت بیدار کند شوند و در انتخاب گوشی مورد علاقه خودشان دقت کنند، به خصوص که سونی گوشیهای قدرتمندی مثل اکسپریا Z2 معرفی کرده است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here