تماشا کنید:نمونه فیلم های گرفته شده با اکسپریا Z5 نشان از تکنولوژی فوکوس هیبریدی فوق سریع آن دارد!

28
۱۰,۸۵۴

Sony-Xperia-Z5-first-video-samples-in-4K-and-1080p-head
همانطور که میدانید یکی از جذاب ترین و جدیترین ویژگی های خانواده اکسپریا Z5، دوربین قدرتمند آن است. دوربین 23 مگاپیکسلی سری Z5 بالاترین روزولوشن در بین گوشی های هوشمند اندرویدی را دارد. همچنین تکنولوژی های جدید به کار برده شده در آن مانند زوم 5 برابری بدون افت کیفیت و فوکوس 0.03 ثانیه ای آن باعث شده است که حداقل روی کاغذ لقب برترین را به خود اختصاص دهد. هرچند که این مشخصات تنها بر روی کاغذ نیست و با بررسی های سطحی ای که با نسخه آزمایشی این گوشی انجام شده است این ادعا کاملا ثابت شده است. البته برای رسیدن به این حقیقت، تنها بررسی سایت های خارجی ملاک کارما نخواهد بود و باید این گوشی ها به دست تیم تخصصی اکسپریا برسد تا بتوان بررسی دقیقی از ویژگی های آن صورت بگیرد.

در ادامه و در راستای موضوع اصلی مان یعنی دوربین اکسپریا Z5 دو ویدیو با دو رزولوشن مختلف در جریان نمایشگاه IFA و در همان محیط توسط اکسپریا Z5 گرفته شده است که نشان از دقت فوکوس دوربین آن دارد. نمایش عملکرد سریع و دقیق فوکوس این دوربین در انتهای فیلم دیده میشود و آن زمانی است که شخص بررسی کننده مچ دست خود را در چند مرحله جلوی لنز دوربین می آورد و خوشبختانه فوکوس خودکار ترکیبی، با عملکردی سریع تصویری شفاف از آن را ارائه میدهد. سخن را کوتاه میکنیم و شما را به دیدن ویدیویی کوتاه با دو رزولوشن 4K و FHD که توسط اکسپریا Z5 گرفته شده است دعوت میکنیم.

توجه داشته باشید که این گوشی در حال حاضر در نسخه آزمایشی فریمور نرم افزاری قرار دارد و این نمونه فیلم ها قطعا بالاترین عملکرد دوربین را به نمایش نخواهند گذاشت!

عملکرد فوکوس هیبریدی نسخه آزمایشی اکسپریا Z5 در هنگام فیلمبرداری 4K

عملکرد فوکوس هیبریدی نسخه آزمایشی اکسپریا Z5 در هنگام فیلمبرداری FHD

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

28 دیدگاه ها

  1. واقعاً عالی امیدوارم سونی آپدیت های جدید قابلیت تنظیم سرعت شاتر و دیافراگم رو به این گوشی و گوشی های دیگرش بیاره که واقعا عالی دوربینش عالی میشه البته هست ولی خب برای عکاسان حرفه ای قابلیت تنظیم سرعت شاتر و دیافراگم از اهمیت ویژه ای برخورداره.(نظر شخصی) من به کل از خانواده اکسپریا زد ۵ خوشم اومده و همه نیاز ها و استفاده های من رو داراست ٬ همچنین طراحی فوق العادش که نسل به نسل عوض شده و بهبود داده شده همچنین سنسور اثر انگشت بی نقصی که داره تنها چیزی که دوست داشتم تو خانواده زد۵ اعمال میشد این بود که سنسور اثر انگشتش هم رنگ بدنه گوشی بود که واقعا خوب میشد و این رنگم دوست داشتم که فریم دورش طلایی باشه و پشتش مشکی که اون هم واقعا عالی میشد با تشکر از سایت خوب و (منصف) اکسپریان

    پاسخ

  2. خبر رسیده سری جدید گوشی الترا سونی میخواد عرضه بشه تو اسفند ماه میخواستم از مدیر محترم این سایت درخواست کنم آیا واقعیت داره یا شایعس اگر خبری دربارش هست اون خبرو پوشش بده

    پاسخ

  3. بچه ها همگی برین تو سایت ت.ر.ن.ج.ی و تو نظرسنجی z5p , note5 به سونی z5p رای بدین

    پاسخ

    Nfs گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۴۲

    اقا نمیخواد همینجوری هم z5p پیشتازه خواهشن بهانه دست سامسونگیا ندید

    پاسخ

  4. جا داره اینجا در مورد واژه پرچمدار یک توضیحی بدیم. مدت هاست میبینیم که توی نظرات سر اینکه فلان گوشی پرچمدار هست یا نیست داره بحث میشه!!! از یک طرف یکی میگه فلان گوشی پرچمدار هست از طرف دیگه یکی میگه سونی نگفته پرچمدار! اصلا سونی تا به حال مگه از واژه پرچمدار برای گوشی هاش استفاده کرده ؟؟؟ واژه پرچمدار رو معمولا در عرف به کار میره و به اون گوشی میگن که بهترین مشخصات رو داره.
    شاید مشکل اینجاست که ما تعریف درستی از پرچمدار نداریم. پرچمدار یا به اصطلاح Flagship در حوزه موبایل به اسمارت فونی میگن که در بین خانواده خودش بالاترین قدرت رو داره. سونی هنگام معرفی گوشی هاش گاهی اوقات از واژه High End استفاده میکنه. یعنی بالاترین سطح. وقتی Z2 معرفی شد این گوشی High end بود. البته در اون مقطع زمانی. بعد Z3 plus و حالا هم z5… واژه پرچمدار رو در عرف به اون گوشی ای میگن که در اون مقطع زمانی بالاترین مشخصات رو داره! حالا شما بین Z3 وz5 بخواهید قضاوت کنید آیا Z3 Plus قدرتمند تر نیست؟ قطعا همینطوره پس در مقطع زمانی فعلی و به اصطلاح اکسپریا z5 هست که لقب پرچمدار سونی رو داره. در مجموع بحث سر اینکه کدوم گوشی پرچمدار هست اونقدر پیچیده نیست. بهترین گوشی هر شرکت در هر مقطع زمانی رو میگن پرچمدار!

    پاسخ

    ممد گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۵۲

    اونجا که نوشته z3plus قدرتمند تر نیست,اشتباه شده.جای z3plas باید z5 باشه.توضیح هم از زبان هادی معراجی بود

    پاسخ

  5. یه مطلب دیدم تو سایت ایتی رسان راجع به داغ کردن z5 موقع فیلم برداری
    هنور عرق این Z5 نازنین خوش نشده موج تخریب شروع شده البته ایتی رسان تا جایی خبر داشتم جیره خوار شاشدونگ نبود
    گفتم در جریان باشید دوستان

    پاسخ

    MOHAMMAD kr گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۵۳

    باز خوبه در نظر سنجی ترنجی بین note 5 z5p,تاحالا خیلی بیشتر رای اورده z5pپس خواهش میکنم نمیدونستین الان برین رای به z5p بدین هیچ میدونستین همین رای چقدر روی فروش شکست سامسونگ سونی تاثیر داره پس هرچه زودتر برین رای بدین و روی SONYMOBILE رو زمین نندازین،موفق باشین

    پاسخ

    محمد سپاهان گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۱۰

    دادا منم رفتم رای دادم
    همه جا بگو
    منم گفدم

    پاسخ

  6. همچنین تکنولوژی های جدید به کار برده شده در آن مانند زوم 5 برابری بدون افت کیفیت و فوکوس 0.03 ثانیه ای آن باعث شده است که حداقل روی کاغذ لقب برترین را به خود اختصاص دهد.
    ____________________
    منتظر این موضوع در کپی برداری های متعدد در شاسدونگ galaxy zzzs7 باشید

    پاسخ

    محسن گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۲

    شاسدونگ!! خخخخخخخخخ
    هاااااااااااااااااهاااااااااااااهااااااااااااااااااااااااهههههههاااااااااااااااااااااااااااااااهههه
    هههههههه نفسم بند اومد خخخخخ

    پاسخ

  7. دیگه چی میشه گفت از همه نظر واقعا همرو شگفت زده کرده جالبه که در s7 هم از این تکنولوژی ها کپیبرداری میشهسونی خیلی بالاس اوه دیدمش اره واقعا (پرچمشو میگم)

    پاسخ

    Mj گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۰

    عمرا بابای s7 هم نتونه کپی کنه

    پاسخ

  8. اخ جووووووون.اولین نظر

    پاسخ

    MOHAMMAD kr گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۱۵

    تو گینس ثبتش کن تلف نشی(شوخی)

    پاسخ

    mehrab1 گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۹

    دوستان زومیت یه خبر گذاشته
    اسفند میخواد z5 الترا با رم 4 با اسنپ 820 معرفی کنه
    داستان چیه؟

    پاسخ

    رضا گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۴۸

    همین سایت زویت یه پست مقایسه دوربین بین زد5 و گلکسی اس 6 گذاشته با اینکه به نظر من عکس های زد 5 خیلی بهتر هستن ولی کاربرای جوگیر سایتشون به سامسونگ رای دادن .

    sajjad گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۲۲

    به دست آ<ردن این مقام با ارزش رو تبریک عرض میکنم

    پاسخ

    m....j....s گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۲۴

    غوووولههه غول میفهمین؟غوووول
    تا حاتا چند نفر کشته داده اما نتونستن قدرت پردازنده و دوربین رو مهار کنن
    حواستون باشه شما هم نمیرین

    پاسخ

    Milad_Sh گفته:
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۱۸

    من روحمم الان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here