تماشا کنید: انتشار تصاویر رسمی و با کیفیت از گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus

3
۴,۷۴۳


گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ هستند که در ماه آینده معرفی میشوند. سامسونگ روز 6 اسفند را برای معرفی این دو گوشی هوشمند که قطعاً از خبرسازترین محصولات امسال خواهند بود در نظر گرفته است.

از گوشی های گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus تا این لحظه تصاویر و اطلاعات زیادی درز کرده که تقریباً تمام جنبه های آنها را آشکار میسازد. با این حال به تازگی تصاویر رسمی این دو گوشی که سامسونگ به عنوان تصاویر تبلیغاتی از آنها استفاده میکند، افشا شده که به بهترین نحو ممکن جزئیات ظاهری گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus را به ما نشان میدهد.

این تصاویر نشان میدهد که طراحی کم حاشیه گلکسی S8 تقریباً در گلکسی S9 نیز پیاده شده است. با این تفاوت که این بار از دو طرف دیگر شاهد صفحه نمایش لبه تا لبه نیستیم و سامسونگ در کناره ها مقداری حاشیه را در نظر گرفته است. این تصاویر فقط نمای جلوی گوشی های جدید سامسونگ را نشان میدهد، اما منتشر کننده این تصاویر میگوید، در قسمت پشت شاهد دوربین دوگانه عمودی برای گلکسی S9 Plus و یک دوربین برای گلکسی S9 خواهیم بود.

گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus هر دو در اولین روز نمایشگاه MWC معرفی خواهند شد و گفته میشود که دو هفته بعد از معرفی سامسونگ عرضه این گوشی به بازار را آغاز خواهد کرد. برای گلکسی S9 قیمت حدود 800 دلار مطرح شده که حدود 50 دلار گرانتر از قیمت اولیه گلکسی S8 است.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

  1. در یک کلام s8 از نظر طراحی کاملا برتر از s9 هست نه بخاطر ایج نبودن صفحه نمایش بلکه حاشیه چپ و راست گوشی رو زشت تر میکنه مخصوصا گوشی طولش زیاد باشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here