تماشا کنید: اولین ویدیو از آنباکسینگ ساعت هوشمند سونی SmartWatch 3

16
۷,۷۸۸

sony-smartwatch-3-lifestyle-d-sonysm3

 

آنباکسینگ یا جعبه گشایی محصولات هوشمند آن هم به صورت ویدیویی همیشه طرفداران خاص خودش را دارد.اینبار نیز پس از آغاز رسمی فروش گجت هوشمند سونی SmartWatch 3،ویدیویی از جعبه گشایی آن منتشر شده که در ادامه میتوانید تماشا کنید.

ساعت هوشمند سونی SmartWatch 3،جهش بزرگی از سوی این شرکت پس از SW2 بوده است زیرا از پیشرفت های چشمگیری برخوردار است که مهمترین آن بهره گیری از سیستم عامل اندروید ویر است.Android Wear درواقع نوعی از سیستم عامل اندروید است که برای استفاده در دستگاه های پوشیدنی بهینه سازی شده است.از این رو شما قادر خواهید بود تا به صورت مستقل نیز از این ساعت هوشمند استفاده کنید و مانند دیگر محصولات قبلی وابستگی کاملی به یک اسمارتفون اندرویدی ندارید!

این گجت به صفحه نمایش ۱٫۶ اینچی با رزولیشن ۳۲۰ * ۳۲۰ مجهز شده است.همچنین پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی،به همراه ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی سخت افزار آن را تشکیل میدهند.همچنین بهره بردن از گواهی ضد اب IP68 نیز یکی دیگر از امتیازات این دستگاه به شمار میرود.همانطور که گفتیم این محصول دارای حافظه داخلی است که شما می توانید با آن به گوش کردن به موسیقی بپردازید.همچنین در دویدن یا ورزش کردن میتوانید از GPS داخلی دستگاه استفاده کنید و تمامی این ها را در Lifelog ثبت کنید.کنترل این دستگاه نیز با لمس کردن صفحه نمایش،اشارات دست و دستورات صوتی است. یک دکمه نیز بر روی این ساعت تعبیه شده که به صورت مشترک وظیفه خاموش و روشن کردن دستگاه و روشن کردن صفحه نمایش (Wake-up) را بر عهده دارد.

SmartWatch 3 سونی با هر گوشی یا تبلتی که از اندروید ۴٫۳ یا بالاتر استفاده میکند بوسیله بلوتوث قابل جفت شدن یا برقرای ارتباط است.قیمت جهانی این گجت هوشمند،در حال حاضر حدود ۲۴۹ دلار است.برای تماشا یا دانلود ویدیو روی لینک زیر کلیک کنید.

 

تماشا یا دانلود ویدیوی آنباکسینگ ساعت هوشمند سونی SmartWatch 3

smatwatch_3_unbox-640x426

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

16 دیدگاه ها

  1. آقای کاوسی عزیز سلام.خواستم بدونم اسمارت واچ 3 مثل اسمارت بند تاک برنامه لایف لاگ رو به طور کامل انجام میده؟چون شنیدم سونی گفته اسمارت بند تاک بهتر اجام میده؟ایا این درسته.من بین این دو مدل موندم.شما کدوم رو پیشنهاد میکنید.موفق باشید.سپاس

    پاسخ

    سید مهدی کاوسی گفته:
    ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۲:۱۹

    سلام دوست خوبم،بله هر دوی این گجت هوشمند،از نرم افزار lifelog پشتیبانی میکنن! من نمیتونم نظر شخصیمو پیشنهاد بدم،باید ببینید کدوم بیشتر مناسب شماست!مثلا اسمارت واچ3 از صفحه نمایش رنگی و سیستم عامل اندرویدویر بهره میبره که به طور مستقل هم میتونید ازش استفاده کنید،اما در مقابل اسمارت تاک عمر باتری بیشتری داره و حتی قابلیت مکالمه داره.باید ویژگی های هرکدوم رو مشاهده کنید،تا با توجه به نیازتون بهتر انتخاب کنید.در مجموع هردو عالین.

    پاسخ

  2. ببخشید , پوزش میطلبم , این فقط نظر شخصیه , توهین نمیکنم ولی روم به دیوار زبونم لال (!!) بنظر من زیبا ترین ساعت هوشمندی که تا بحال دیدم 360 موتورولا هست!
    تنها ساعت هوشمندی که ارزش خرید داره!

    پاسخ

    mms6430 گفته:
    ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۶:۱۱

    خوشگل هست.ولی قیمتش دو برابر اینه.کی ی میلیون پول ساعت میده؟ارزش خرید!

    پاسخ

    ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۷:۴۷

    کسی که بچه پولداره….خخ

    پاسخ

    CrytrOn گفته:
    ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۳۹

    ولی خوب همون خوشگلیش خودش خیلیه!
    منکه خودم اصلا دنبال ساعت واینا نمیرم لوازم جانبی های بهتریم هست

    پاسخ

    ali.n گفته:
    ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۹:۱۹

    انصافا بعد از موتو که تکه، این ساعت سونی عالیه ضاهر اسپورت فوق العاده ای داره بخصوص اینکه نرم افزار لایف لاگ هم داره و کاربردیه…..

    پاسخ

  3. خوشگله؟میخوامش…
    ایران اومده؟

    پاسخ

    mehdi-navidi گفته:
    ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۰۵

    الان هرکی از راه برسه، میگه واای چه خوشگله،میخوامش…

    پاسخ

    hamed9004 گفته:
    ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۵:۴۷

    به یکی دیگه میدادن آنباکسینگ رو انجام بده طرف یکم پلشت بود …

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here