تماشا کنید: جعبه گشایی اختصاصی اکسپریا XZ3، آخرین پرچمدار سونی

14
۱۱,۲۲۹


اکسپریا XZ3 آخرین دستاورد سونی است که این روزها در حال ورود به بازارهای مختلف است. سونی موبایل هر چه در چنته داشت را در اکسپریا XZ3 گذاشت تا در روزهایی که سایه افول بر سر گوشی های هوشمند اکسپریا افتاده، این گوشی بتواند روشنایی دوباره به آسمان سونی موبایل ببخشد.

آخرین پرچمدار سونی یعنی اکسپریا XZ3 مجموعه ای از قابلیت ها و ویژگی های جدید را در خود جای داده تا بتوانیم لقب پرچمدار را برازنده آن بدانیم. از مشخصات سخت افزاری شامل چیپست اسنپدراگون 845، رم 4 گیگابایتی، دوربین 19 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی گرفته تا ویژگی های جذاب مثل Side Sense، حالت هوشمند دوربین با نام Smart Launch و … که همه و همه در یک گوشی 6.0 اینچی با صفحه نمایش Oled جای گرفته است.

روز گذشته در خبری اعلام کردیم که علاقه مندان به اکسپریا XZ3 میتوانند امیدوار باشند که در آینده، شاهد ورود اکسپریا XZ3 به بازار ایران خواهند بود. پس از این لحظه تمام کاربرانی که برای خرید اکسپریا XZ3 برنامه ریزی کرده بودند، برنامه خود را تغییر ندهند و خود را برای خرید این گوشی آماده کنند.

ما امروز با یک خبر جذاب در کنار شما هستیم. جعبه گشایی اختصاصی اکسپریان از گوشی اکسپریا XZ3 و نگاهی کوتاه به این دستگاه که شاید راهنمای مختصری برای خریداران این دستگاه در آینده باشد. این جعبه گشایی کوتاه را که به صورت ویدئویی آماده شده در ادامه از ویدئوسنتر سایت اکسپریان تماشا کنید.

 

با تشکر از آقای امین حیدری از آلمان

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

14 دیدگاه ها

  1. خریدش قطعا اشتباهه! اگه کسی می خواد این قدر پول بده و سونی بخره باید منتظر بعدی بمونه چون دوربین XZ3 یک نسل بزرگ عقبه، از گوشی بعد سنسور تازه استفاده می کنه، شاید هم چیپ فیوژن و دوربین دوگانه!
    من که خودم فکر می کنم دیگه پیکسل ۳ (نه مدل ایکس ال با اون ناچ مسخره ش) تو این بازه قیمت بهترین انتخابه به شرط اینکه مشکلات مدل پارسال رو نداشته باشه!

    پاسخ

  2. و باز هم اون هندزفری مسخره ادامه دارد!!!!ولی در کل عالیه،معلومه که گوشیه خیلی خوبیه

    پاسخ

    mahdi.hr گفته:
    ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۹:۱۳

    همین کارا رو میکنه فروشش میاد پایین مجبور میشه از بازار های مهم یکی یکی خارج بشه…
    تو زمینه محتویات جعبه اصلا به مشتری هاش احترام نمیذاره…

    پاسخ

    mahdi.hr گفته:
    ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ساعت: ۱۹:۲۲

    هر کی این بسته بندی رو ببینه فکر میکنه مال یه گوشی میانرده س

    پاسخ

    Milad leopard گفته:
    ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ساعت: ۲۲:۲۰

    آره به خدا،دقیقا.ال جی هر پرچمداری رو میده بیرون با چه جعبه و ابزارهای فوق العاده ایی میده.به طور مثال یه هدست خارق العاده،ماژول دوربین و اسپیکر،گارد و گلس و….اینا هنوز یه شارژر فست محض رضای خدا نمیزارن.حتما بعدش یه سری متصب میان میگن که سونی تا از یه چیزی مطمعن نشه اونا ارائه نمیده.

    apkmilad گفته:
    ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ساعت: ۲۲:۴۴

    سونی تا از چیزی مطمئن نشه ارائه نمیده

    پاسخ

  3. تلفن زیبا و منحصر بفردی هست و اما خریدش با این وضع اقتصاد حماقت هست…!

    هر چند نسخه پریمیوم این مدل هم میاد صدرصد اگر به روند قبل ادامه بده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here