تماشا کنید: مقایسه سرعت فوکوس و لرزشگیر دوربین اکسپریا XZ و گلکسی S7

75
۱۲,۷۵۶

maxresdefault
سونی در بخش موبایل، با تکیه به دانش بخش دوربین های خود، همواره سعی دارد تا بهترین های موجود را در گوشی های هوشمندِ اکسپریا گردِ هم آورد. اکسپریا XZ جدیدترین اسمارت فون از خانواده سونی است که در آن تکنولوژی های جدید دوربین گنجانده شده است.

سونی در اکسپریا XZ از همان فوکوس فوق سریع قابل پیش بینی استفاده کرده با این تفاوت که برای محیط های با نور کم، فوکوس لیزری وظیفه تمرکز بر اشیا را بر عهده دارد. همچنین لرزشگیر دیجیتالی سونی که در نسل های قبلی به خوبی قدرتنمایی میکرد، در این دستگاه نیز با اتکا بر تکنولوژی 5 محوره وظیفه ثبات در هنگام ضبط ویدئوها را بر عهده گرفته است.

حتما برای شما جذاب خواهد بود تا عملکرد فوکوس و همچنین لرزشگیر دوربین اکسپریا XZ را در برابر گلکسی S7 تماشا کنید. هر دو جزو برترین اسمارت فون های سال هستند و رقابت آن ها در این زمینه جالب توجه و دیدنی است. این ویدئو را در ادامه از ویدئوسنتر سایت تخصصی اکسپریا تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

75 دیدگاه ها

  1. همش دوربین دوربین دوربین…. بسه دیگ! این گوشی فقط دوربین داره و هیچ چیز دیگ برا مقایسه با برند ای دیگ نداره هی دوربین دوربین

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۱

    آخه تو اسمارتفونهای امروزی چیزی که گوشیهارو بیشتر از بقیه گوشیها متمایز میکه همین دوربینه دوست عزیز !! نه پردازنده و رم مثل سه چهار سال پیش که tomap داشتیم انویدیا داشتیم یا broadcom و تنوع تو پردازنده ها زیاد بود ! اتفاقا برای من الان دوربین جذابترین بخش گوشیه و مطمنا تو آینده عوض میشه

    پاسخ

    ArdalanBarati گفته:
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۰:۰۰

    ن میتونست تفاوت ایجاد کنه حسگر عنبیه
    دوربین دوتایی
    صفحه نمایش hdr
    ی حسگر جدید

    پاسخ

    mohsen-rashidi گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۳۷

    منم مثل شما دوست ندارم اینقدر تمرکز رو دوربین باشه. اما اگه منصفانه نگاه کنیم تقریبا تمام قسمت‌های دیگه اسمارت فون‌ها (به خصوص اسمارت فون های اکسپریا) به کمال رسیدن.
    بماند که وظیفه توسعه خیلی از قطعات مثل پردازنده و یا چیپ گرافیکی به عهده سونی نیست.
    به نظر من الان جایی که فضای مانور داره دوربین، باطری و حرارت گوشیِ که سونی الحق رو دو تای اول بسیار عالی کار کرده.

    پاسخ

  2. سلام آقای حسینی

    یک مطلب علمی در مورد بهترین روشهای شارژ کردن تلفن همراه توی کانال تلگرامم هست ! این مطلب کامل ترین نوعش در اینترنت است

    اگه مایل هستید براتون بفرستم که توی سایت بذارید دوستان دیگه استفاده کنن

    مرسی

    پاسخ

  3. دوستان کسی میدونی چرا سونی از دوربین با گشودگی دهانه f1.8 با f1.7 استفاده نمیکنه? چون تا اونجایی که میدونم نور بیشتری جذب میکنه و عکس با کیفیت بهتری ثبت میشه اما خب بلاخره یه دلیلی باید داشته باشه

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۱۲

    هیچ دلیلی نداره
    فقط میخواهد با یک سنسور و تکرار در پرچمدار های بعدیش و با بهبود نرم افزاری اون برتر نشون بده
    سونی خیال میکنه با این کارش به سود دهی میرسه !!! اما سونی در حوزه موبایل
    با جایگاه اصلیش فاصله زیاد داره
    بهتر صبر کنیم تا با ایفون۷ و ۷ پلاس و نوت ۷ مقایسه بشه ببینم کدوم بهترین عمل کرده دارند

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۴

    نوت هفت که فعلا در حال انفجاره ولی منم موافقم باید با اونا مقایسه بشه بعد از عرضه اونها و پایان انفجارها !!

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۳۵

    چون دامنه فوکوس رو کمتر میکنه!

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۲۵

    سه پارامتر نوردهی در دوربین وجود داره که شامل :
    ۱_ افزایش یا کاهش سرعت شاتر ۲_میزان حساسیّت ISO
    ۳_ میزان گشودگی دریچه‌ی دیافراگم _همگی بر نوردهی تأثیر می‌گذارند
    سونی میخواهد کمبود نور دهی با ISO بالا که از طریق تقویت سیگنال‌های ارسالی سنسور جبران کن که هرچه حساسیّت ISO بالاتر باشد، میزان روشنایی صحنه به صورت الکترونیکی تقویت می‌شود تا در محیط‌هایی با نور کم هم بتوان با دوربین روی دست عکاسی ‌کرد. البته تقویت الکترونیکی سیگنا‌ل‌های دریافتی از سنسور همیشه با ایجاد نویز همراه است

    پاسخ

    erfimerfi گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۲

    که امیدواریم با سنسور imx300 اون نویز رو بهبود داده باشه

  4. از همه لحاظ سونی بهتر بود!! دوستان برای نگرانی ها در مورد عکاسی بدون لرزشگیر اپتیکال توی شب سونی از سنسور جدید و مخصوص خودش استفاده کرده که احتمالا با ایزوی بالا و سرعت شاتر بیشتر تو شب عکس میگیره و سنسور جدید نویز رو به خاطر بالا بودن ایزو یا حساسیت کنترل میکنه!! برای عکاسی تو شب دو حالت داریم یا ایزوی کم و سرعت شاطر کم یا ایزوی بالا و سرعت شاتر بالا که اولی نیازمند لرزشگیر اپتیکال هست و یا یه تکیه گاه ثابت !! که سونی در حالت اتومات از روش دوم استفاده میکنه و البته با حالت اول هم داره ولی باید گوشی تو یه جای ثابت باشه !!! روش دوم درسته که نویزش بالاست اما مناطق تاریک رو روشنتر میکنه و کلا تصاویر شب روشن و اجسام و مکانها قابل تشخیصن اما ممکنه بسته به مقدار نور یه کم نویز بالا باشه که امیدوارم سونی با سنسور جدید نویز ناچیز و قابل چشم پوشی رو حذف کرده باشه تا شما انقدر بهونه نگیرید !!
    تو یه جای فیلم دیدید که لرزشگیر سامسونگ اصلا عمل نمیکرد تقریبا تو همه جای فیلم لرزشها کوچیک داشت اما تو یه جا که گوشیها رو بالا گرفته بودن سامسونگ کلا از لرزشگیری عاجز شده بود!! این نشون میده اپتیکال چه برای عکسبرداری چه برای فیلمبرداری نمیتونه کاملا لرزشهارو بگیره چون محورها و جهتهاش محدوده و برای بعضی از لرزشها ری اکشنش ضعیفتره و در بعضی جهات قویتر که لرزشگیر کاملا دیجیتال این مشکل رو نداره!! البته لرزشگیر اپتیکال به تنهایی به درد هیچی نمیخوره و حتی گالاکسی اس ۷ هم از لرزگیر دیجیتال در کنار اپتیمال استفاده میکنه ولی هماهنگ کردن کامل این دو یه کم مشکل!! مثلا xiaomi و وانپلاس این لرزگیرهاشون کاملا بیخوده مخصوصا تو فیلمبرداری که اصلا هیچ لرزشی رو نمیگیره !! این نشون میده که اون شرکتها از نظر نرم افزاری چقدر عقبن

    پاسخ

  5. دقت کنید اونایی که ادعا می کنند طرفدار سونی هستند همشون اسامی ناشناخته هستند یعنی آنهایی هستند که ازترکیدن نوت۷ خیلی ناراحت شدند و اومدن اینجا عقده گشابی کنند

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۲۱

    با این حرف ها چیزی درست نمیشه
    البته نوت۷ قبل از اینکه طلوع کنه غروب کرد خخخخ
    پس رقبات بین سونی و ایفون هست
    بهتر صبور باشی هفته های آتی همه چیز مشخص میشه که کدوم بهتر موفق تر بوده

    پاسخ

  6. فاز این ترول ها سوزش بسیار شدید از گوشی جدید سونی هست.. به خدا اونایی که بالا چرت و پرت گفتن و با پرروئی ادعا داشتن گوشی سونی داشتند و دارند و یا طرفدار سونی هستند همشون طرفدار برند چرت و عقب مانده سامسونگ و کمپانی کلاهبردار اپل بودند و از قدرت سونی سوختن

    پاسخ

    ArdalanBarati گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۰۱

    این حرفات نشان دهنده سن کم شماس دوسته گلم!

    پاسخ

  7. به نظرم مشکل سونی فیلم برداری دوربین هاش نیست که اینقدر روی این مساله مانور میده. فیلم برداری هاش از اول هم خوب بوده.
    مشکلش عکسهایی بود که باهاش میگرفتی یا پیکسل پیکسل میشد یا تا دستت میلرزید تار میشد. حتی توی اکسپریا X هم این مساله از بین نرفته چون خودم دارمش. تا حالا مقایسه ی جدی ای بین عکس ها ازش منتشر نشده و همه ی مانور روی فیلمبرداری بوده.

    راستش رو بخواین من حتی یک دونه blind camera test هم ندیدم که توش سونی بین گوشی ها اول بشه… شما جایی دیدین خدایی؟ نمیدونم وقتی بهترین لنزها رو داره، برای چی باید گوشی های اپل و ال جی با همین لنز ها عکسهای بهتری بگیرن نسبت به خودش :((

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۲۳

    اخه تو تا حالا کجا دیدی دوربین سونی را که این چرت و پرت ها را میگی آنقدر بی اطلاع هستید که تا حالا نفهمیدید همیشه بهترین دوربین گوشی ها متعلق به سونی هست
    در این ویدیو هم از هر لحاظ ایکس زد سونی بهتر بود دوربین اس۷ سامسونگ بهتره با اکسپربا زدوان و زد۲ مقایسه بشه نه با پرچمداران سونی

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۲:۳۷

    rad007 از گفته های شما من به این نتیجه رسیدم گوشی دست شما z2 یا z1 هست
    یعنی شما دوربین z1 سر تر از دوربین s7 میدونی ؟؟؟؟
    دوربین s7 سونی میسازه چند سر گردن بالاتر از دوربین z1 هست
    هدف شما از این نوع نظرات ترول گونه اصلا متوجه نمیشم
    اگه مطلب مفیدی دارید با دوستان درمیان بزارید دوستان هم استفاده کنند همه ما خوشحال میشیم
    نه حرف های بزنیم که هیچ ارزش نداره و باعث دلخوری بشه
    اگه برای حرفاتون منبع معتبر دارید بزارید همه اینجا بدونیم

    پاسخ

  8. والا xz بهتر بود
    نمیدونم بر چه اساسی میگین s7 خوانا تره، اون جعبه ادامس که کاملا نوشته هایی که سونی گرفته بود کاملا شفاف بود
    طرف وقتی از خودش فیلم میگرفت کاملا زرد افتاده بود توی دوربین s7 ولی سونی نرمال انداخته بودش
    چوب هاهم سامی کاملا زرد گرفته بود
    لرزشگیر هم ک سونی ب معنی واقعی کلمه اپتیکال رو له کرد!
    سرعت فوکوس هردو عالی بودن

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۲۶

    دوست عزیز لرزشگیر اپتیکال کجا بود این دروغها را امثال سامسونگ و الجی میده به خورد کسانی که هیچی از گوشی نمیفهمند از در عقب اپتیکال هست سامسونگ
    واقعا در برابر لرزشگیر سونی هیچ هست لرزشگیر سامسونگ و الجی و اپل
    گوشی های سامسونگ مفتشان هم گران هست دقیقا مثل گوشی های الجی
    اپل هم چیزی مثل اینها

    پاسخ

  9. با اینکه سونی تو این XZ تاکید زیادی روی دوربین دارد اما تا به اینجای کار هیچ برتری خاصی نتونسته ثبت و در این مقایسه اگر نخواهیم بگیم S7 برتر بوده هر دو برابرند
    سونی بارها و بارها فقط یک چیز تونسته اثبات کنه در بخش نرم افزاری دوربین ضعف داره و گر نه اگر در این بخش پیشرفت میکرد با همین دوربین XPERIA Z5 هم میتوان بسیاری از رقبا را کنار زد

    پاسخ

    agent 47 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۵۴

    پس برای خودتون هم که شده چشم پزشک برید،لزرشگیر کدوم بهتر بود؟!رنگ های کدوم واقعی تر بودن؟
    قبول دارم که توی فوکس s7 بهتر بود.ولی خود کسی که بررسی کرده بود هم گفت( اگه یکم انگلیسی بلد باشین!) ،گفت که این نسخه اولیه گوشی هست و قاعدتا نسخه اصلی بهتره.

    پاسخ

    XXXXXX گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۳۶

    خاطر جم باشید شما نیاز مبرم دارید به چشم پزشک . .
    درسته این پست پیرامون فوکوس و لرزشگیر اما من مبحثم بیشتر با عکاسی هست در این تکه فیلم فوکوس که هیچ رنگ هم XZ یکی دو جا بهتر بود . .
    در ضمن بنده عاشق سونیم اما متعصب نه. یکی دو ماهی هم نیست که Z5 خریدم و همانطور در بالا ذکر کردم نقدم پیرامون فیلم گرفتن سونی نیست چون فیلم گرفتن سونی برام اثبات شده است
    این داستان نسخه اولیه و نسخه ثانویه از سونی آیفون و سامسونگ بگیر تا برندهای دیگر تا بوده همین بوده و خواهد بود چیزی که میخواد خوب باشه از همان اول، خواهد یود . .
    حالا جنابعالی میخوای تعصب کورکورانه خرج بدی، بده راحت هم بده!!

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۲۸

    اره راست میگه احتیاج به چشم پزشک داری
    ضمنا اینو مطمین باش با دوربین زدوان دوربین آن گوشی های پوشالی که تو و دوستانت سنگش را به سینه میزنید ما له کردیم
    نام سونی هزار شرف داره به سامسونگ و الجی و اپل

    پاسخ

    XXXXXX گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۳۰

    “مصداق بارز ترول یک برند بودن”
    بله اگر به نام سونی باشد من بیشتر از تو و امثال تو که فقط میخوان صفت ترول بودنشان نسبت به یک برند را به رخ بکشند و عقلشون کشش یک بحث فنی مفید قد نمیده. . . از پلی استیشن و پخش کننده موسیقی گرفته تا همراه فعلیم Z5 و قبلیم همه سونی بوده و با سونی بزرگ شدم . .
    خوش باشید در دنیای ترولی

    پاسخ

    کاکو سعید گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۵۱

    یه z1 داریااااا خودت جر دادی
    حالمون بد کردی

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۲۰

    این راد این سایت به گند کشیده

    پاسخ

  10. سایت فون ارنا همیشه طرفداری سامسونگ و اپل رو میکنه .
    و همیشه نتیجه نقد هارو به نفع این دو تا سوق میدهد/
    کاملا مشخصه تنظیمات دوربین سونی دستکاری شدست

    پاسخ

  11. بعضی ها با دیدن این فیلم بایدن تو افق محو بشن چون که سنسور گوشی که داره با ایکس زد مقایسه میشه چند نسل قدیمی تره و با اینکه قدیمیه مساوی یا حتی بهتره.
    شفافیت و وضوح برتری با اس ۷ بود.
    فوکوس هم همینطور دقت کرده باشین درسته لرزش نداره و لی یه جور محو شدگی داره سونی.

    پاسخ

    Palang گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۳۸

    تو اون قسمت که یارو دوربین رو جلو صورتش گرفته و جعبه آدامس رو جا به جا میکنه میشه محو شدگی رو دید.

    پاسخ

    hamedevil4 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۵۶

    خودت تو افق محو شو اول بعد برو چشم پزشکی تست چشمی بده
    نوشته رو تابلو بخون کدام میبینی
    http://uupload.ir/files/qf4s_%D8%B9%D9%87%D8%BA%D8%B9%D9%87%D8%BA%D8%B9.jpg

    یارو بیماری زردی داره تو سامسونگ نوشته ادامس کدوم خاناتره
    http://uupload.ir/files/kmoe_%D8%A7%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%AA%D9%84%D8%A7%D8%AA.jpg

    پاسخ

    Palang گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۲۸

    اولا اون زدری رو با تنظیمات وایت بالانس میشه حل کرد همه ماشالا اینجا یه پا عکاسن!
    دوما اگر یارو زردی داره پس تو سونی شبح دیده که پوست طرف عینه گچ شده
    سوما خودت برو چشم پزشکی که نمیتونی تشخیص بدی کدوما خاااانا تره!

    nimam4dual گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۵۹

    چطور اونموقع ترولای سامسونگ زد۵ رو اس ۷ مقایسه میکردن محو نمیشدن؟!
    با اینکه زد۵ تو یه سری قسمتا مخصوصا عکاسی بهتر بود تو فیلم برداری hd بهتر بود،تفاوت xz و اس ۷ شیش ماه هم نمیشه، بعدشم اگه انگلیسی بلد باشی طرف یه پشت داره از دوربین سونی تعریف میکنه اونوخ شما میگی سامسونگ فلانو بهمان!!!!…

    پاسخ

    Palang گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۳۰

    تو برو تست دوربین رو ببین که بین اس ۷ و آیفون و اکسپریا ایکسه و وانپلاسه ببین یه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تو زوم چطوری یه دوربین ۱۶ و ۲۳ مگاپیکسلی رو له میکنه‌.

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۴۰

    عزیزم تو انگاز یه چیزی رو متوجه نشدی درسته ایکس دوربینش ۲۳ هستش ولی پرچمدار که نیست یه میان ردس، میان رده رو با میان رده مقایسه کن، در ثانی کلی مقایسه دیدم

    Ehsank100 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۳

    بله عزیز قبول دارم زوم آیفون واقعا از حق نگذریم عالیه من طرفدار سونی ام ولی طرف حق هم میگیرم اما دقت کن آیفون توی شب اصلا در برابر سونی چیزی نیس آیفون توی روز دوربینش خوبه ولی در شب اصلا در صورتی که سونی در شب از همه بهتره و در روز برابر با بقیه سامسونگ رو همه میدونن مشکل دقت رنگ داره شما الان یه دوربین دیجیتال بهت بدن به نظرت مثله سونی عکس میگیره یا سامسونگ البته فقط در زمینه رنگ که کاملا مشخصه مثله سونی تنها خوبیه دوربین های سامسونگ جزعیات بالا هست که ثبت میکنه ولی سونی دقت رنگ، لرزشگیر،رنج دینامیک بهتری داره و تنها بدیش نویز داخل شبه که اونم کم کم داره رفع میشه موفق باشید

    hamedevil4 گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۲:۰۱

    پلنگه خخخ
    دوربین ۱۲ هست آنقدر بیرونه دوربین اگه ۲۳ بود دیگه چی میشه سامسونگ در حد سونی نیست تازه دوربینش مال سونی هست توجه کن سونی چشمت که مشکل داره چیت سالمه اخه
    خدایی معلوم که سامسونگی هستی خخخخ فشار نیار به خودت مثل نوت ۷ میترکی ها

    rad007 گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۱

    در مقابل سامسونگ اشغال ههههههه.. اونایی که باید شرمنده باشند و تو افق محو بشوند و اصلا هم به هیج سایتی به خاطر شرمساری پا ندارند تو و دوستانت هستید که با مشخص شدن اشغال بودن گوشی های سامسونگ بازهم از رو نمیرید و اومدید اس۷ شکل قورباغه را با سرور برندهای دنیا سونی مقایسه میکنید

    پاسخ

  12. ببینید دوستان سامسونگ هم صفحه نمایشش هم دوربینش یه کلک داره :
    یکم رنگ نارجی بهشون اضافه کرده تا خوبتر دیده بشن!!! ملت دنبال چیز های قشنگن دیگه حالیشون نیست این غیر واقعیه!

    همونطور که هم توی هدفون و سایر جاها مشخصه – من به پوست طرف کاری ندارم ولی وقتی توی دستش اون جعبه بنفش رنگ رو نشون میده به رنگ دستش نگاه کنید!

    سونی دقتشم بیشتره این فیلم های که میبینید برای تست جزیات نیست چون همشون رو کونورت کردن حجمشون رو پایین آوردن نمیشه دقیق راجب جزیات حرف زد

    این تست لرزشگیره که سونی تو این قسمت معجره کرده ولی یه نکته خوب هم سامسونگ داره اونم اینه چون دیافراگمش بزرگه نور بیشتری جذب میکنه و درخشانتره

    البته یه انتقاد عجیبی هم از سونی دارم!!!!! چرا دوربین هاش نصبت به نور های مهتابی ( لامپ کم مصرف و ..) حساسه ؟ و موقع فیلم برداری و عکس گرفتن پر پر میزنه!!! اینو من توی فیلم هم مشاهده کردم رو بنر های فروشگاهی کاملا واضحه

    اما در کل سونی توی رنگ ها هیچ وقت اغراق نکرده و نمیکنه چون طرفدار حقیقته نمیخواد با کلک زدن به مردم مشتری جذب کنه من چندین مقایسه گوشی ها همراه دوربین های مطرح جهان رو دیدم که رنگ عکس گوشی های سونی شبیه دوربین های بزرگ بود واقعی تر ولی در عوض سامسونگ هم اغراق تر

    پاسخ

  13. من نمیدونم اینایی ک میگن s7 بهتره دقیقا بهتریشو تو چی میبینن
    فقط دوتا صحنه رو بهتون میگم ببینید
    اول هدفون سبزه که سامسونگ کاملا زرد نشون میده
    دومم که اون ماشین(قطار) قرمزه که بازم سامسونگ نارنجی نشون میداد
    حالا بگذریم که لرزشگیر سامی چیزی نبود
    یکی بیاد منو متقاعد کنه چه برتری داشت دقیقا…

    پاسخ

    mehdie1989 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۱۲

    بعد از هدفون قرمزه، میره روو آرم سونی، یهو میاد پایین که روو سبزه زوم کنه، خیلی جالبه، جزییات برگ هارو s7 خیلی زیبا نشون میده، اون نقطه های روی برگ سمت راستی. ببین، s7 واقعا بهتر نشون میده. قبول کنیم که دوربین s7 هم توو عکس و هم فیلم ، هم نویزش پایین تره و هم جزییات بیشتریو داره نمایش میده، خدایی بدون تعصب نظر بدید. البته شکی نیس که لرزشگیر س.نی بهتره، اما همین لرزشگیر دیجیتال باعث یه مقدار از دست رفتن جزییات شده

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۳۳

    زیبا نیس اغراق امیزه عزیز،ترجیح میدم رنگای واقعی رو ببینم تا اینکه اغراق امیز،شاید شما دوس داشته باشی اینجوری،ولی نظر همه اینطور نیست

    پاسخ

    10:35 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۲۰

    بحث رنگ بندیه دوست عزیز
    اگه قرار باشه جزییاتو دید باید فیلم دست نخورده هر دو رو ببینیم تا متوجه بشیم جزییات کدوم بهتره
    بازم فنای سونی اشتباه میکنن باشه ولی باز که dxo اومد اونجا بیا باهم گپ میزنیم در موردش.

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۳

    همه حرفهات غلط بود توی همه چیز سونی بهتر بود چون تو طرفدار سامسونگ هستی فکر می کنی دوربین پر ایراد اس۷ که همه چیز را سبز نشون میده بهتره
    سامسونگ مفتش هم گرانه شما ها کی میخواهید حرفه ای بشید و دست از خریدن کالاهای بی کیفیت سامسونگ بکشید

    پاسخ

  14. تو دوربین سامسونگ مرده زرد پوسته

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۴

    اره چون رنگ های سامسونگ همیشه اشغال و نادرست هست تو همه جا صفحه نمایش و دوربین سامسونگ برای گول زدن افراد مبتدی کارساز هست همانها که دو سه نفرشان هم اینجا هستند و میکن دوربین به درد نخور سامسونگ بهتره البته از در عقب!!!!

    پاسخ

  15. دوستان یه سوال نسخه پریمیوم ایکس زد میاد امسال یعنی پرچمدار بعدیه؟ خبری هست؟ تو اینستاگرام یه عکس دیدم xz premium گفتم از شما بپرسم

    پاسخ

  16. دوربین سامسونگ بهتر خوش رنگ تر و زیبا تر بود سونی نا امید کننده شده تو این گوشی جدیدش

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۲

    عجب! 😐

    پاسخ

    hamedevil4 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۸

    سونی خوب نیست چرا میاد اینجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چون پرچمدار نداره سامسونگ
    پرچمداراش در حال جمع شدن هستن مگه از این بدتر میشه چقدر گوشی اشغالی داره بدون تست میدن دست شما میخری خخخخخخخخخخخ

    پاسخ

    javad.p گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۴۰

    سخن بزرگان برگرفته از سری کتابهای خفاشها ماکارونی میخورند.

    پاسخ

  17. ایول به سونی، گوشی شرکت بوووووووق فقط رنگارو پر رنگ تر و به دور از واقعیت نشون میده،لرزشگیر ویدیو هم سونی عالی عمل کرده بود….
    یه مطلبی خوندم در xz شما هم بدونین بد نیس:
    اکسپریا ایکس زد برخلاف دیگر گوشی‌ها، به مرور سرعت و بازده‌ی آن کاهش نمی‌یابد

    بسیار خب، اجازه دهید دو مثال دیگر برایتان بزنم. اولی مربوط به بازده می‌شود که داستان مشابه باتری دارد. گوشی‌های هوشمند پس از مدتی استفاده و نصب بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، کند می‌شوند و سرعت اولیه خود را از دست می‌دهند. اگر اپلیکیشن‌ها به درستی بسته نشوند در پس زمینه به فعالیت خود ادامه می‌دهند بدون آنکه نیازی به آن‌ها داشته باشید. این کار نه تنها باعث کاهش بازده گوشی می‌شود، بلکه باتری را نیز مصرف می‌کند. اکسپریا ایکس زد، اپلیکیشن‌های اجرا شده را آنالیز می‌کند و متوجه می‌شود چه اپلیکیشن‌های را بیشتر استفاده می‌کنید و کدام اپلیکیشن‌ها استفاده نمی‌شوند. سپس بطور مداوم به بهینه‌سازی حافظه‌ی رم و خالی کردن کش‌های غیر ضرروی می‌پردازد.

     اما اپلیکیشن‌های زیادی با این کارایی در گوگل پلی وجود دارند و کاربران می‌توانند همین کار را از طریق آن‌ها انجام دهند.

    بله اپلیکیشن‌های زیادی با این هدف ساخته شده‌اند اما این قابلیت بصورت طبیعی و بدون نیاز به نصب اپلیکیشنی در اکسپریا ایکس زد گنجانده شده است و از طرفی کاربر قرار نیست، اپلیکیشنی را اجرا کند یا دکمه‌ای را لمس کند تا فرآیند بهینه‌سازی اپلیکیشن‌ها، حافظه یا کش انجام شود و همه‌ی این امور بصورت خودکار انجام می‌شوند. از طرفی اپلیکیشن‌های مشابه هیچ‌کدام رفتار کاربر را آنالیز نمی‌کنند و متوجه‌ی اپلیکیشن‌های پراستفاده کاربر نمی‌شوند و تفاوتی بین اپلیکیشن‌های پراستفاده یا آن‌هایی که هیچ وقت استفاده نمی‌شوند قائل نیستند

    پاسخ

    babak.mita گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۴:۵۷

    داداش رومیت همش دروغ چاپ نیمنه من قبلا مشتری سایتش بودم الان اصلا نمیرم فقط دوستان بهم میگن ببین میبینم ولی بازم بدیه بی مورد میگه معلوم نیست منظورشون چیه سونی جمع بشه یا بهتر بشه یا اینا مشکل دارن باهاش تکلیف خودشون معلوم نیست سر چی دشمنی دارن هه

    پاسخ

  18. سونی نا امیدم کردی از دوربین اخه s7 باس بهتر باشه ازت؟!
    یکم از ایفون یاد بگیر تغییر رو تو نسل بعد

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۵۵

    عزیزم کجا بهتر بود؟!!!!!!!!!!!!
    فقط رنگارو غلیظ کرده بود این قابلیت تو تنظیمات دوربین اکسپریا هم هست اگه رنگ غلیظ دوس داری 😐

    پاسخ

    Deusventi گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۲۶

    کجای تنطیماتش ؟

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۵۲

    نرم افزار های اختصاصی دوربین اسمش Creative effect،هم vivid داره هم تنظیمات روشنایی و کنترانست

    Sony forever گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۵۶

    تو تو چ برتری دیدی دقیقا؟

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۳۸

    کاملا معلوم است که سونی بدجوری شما را سوزانده و سوزش پیدا کردید.. آنقدر سوزش داشته باشید این خوبه
    راستی تو اصلا میدونی سونی مال کدوم کشور دنیا هست!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ که میگی ناامیدت کرد!!!!!
    از اپل یاد بکیره!!!!!؟؟؟؟؟ تنها جوابی که میتونم بهت بدم این است که خداوند به داد شما ها برسه که اینطور خیلی راحت میشه شما ها را به بازی گرفت کمپانی های دزدی مثل اپل و سامسونگ

    پاسخ

  19. من دوربین خوب حرفه ای بخام میرم دوربین عکاسی میخرم ، یعنی چی این کارا

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۵۶

    دوربین حرفه ای رو همیشه نمیشه تو جیبت داشته باشی 😐 😐

    پاسخ

    ArdalanBarati گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۰۹

    بله ی کیف میخری میندازی گردنت همه جا همراته.. مث من

    پاسخ

    hamedevil4 گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۵

    نوکیا ۱۱۰۰ بگیر ضد ضربه هم هست تازه منفجر هم نمیشه

    پاسخ

  20. Focus گوشی عالی هست، اما رنگ های اس هفت خیلی بهتر بود.و خیلی جا ها بهتر نور را دریافت می کرد.من خیلی بیشتر از این انتظار داشتم.سونی متاسفانه همیشه اصرار بر یک چیز داره که خیلی مواقع درست نیست.یعنی من خودم دوست ندارم و انتظار ندارم.سونی در گوشی به بلوغ خوبی رسیده اما ریزه کاری ها را رعایت نمی کنه، به همین جهت حتی خودم که سالها از طرفداران سونی بودم و هستم، دیگه دوست ندارم گوشی سونی بگیرم.من از کا ۳۰۰ سونی اریکسون داشتم.تا بعد پی ۹۹۰ گرفتم و ایکس یک و آرک و اس و زد.همیشه پول زیادی دادیم اما همیشه سر خورده بودیم.سر زد اول ال س دی سوخت، که عوض کردم، بعد باتری از بین رفت که دیگه کنار گذاشتم.الآن از یک برند چینی خیلی راضی تر هستم تا از زد.با این که این گوشی چهار صد و پنجاه بیشتر ارزش نداشت.(انر چهار سی) حداقلبه فرض سوخت دلم بابت پول داده نمی سوزه بعد هم ۱۸ ماه گارانتی داره که خیلی خوبه.حالا اگر این بسوزه، راحت میرم با بافی مانده پول یک زد یکی دیگه می گیرم، حد اقل کمتر ضرر کردم.الان من اندروید شش هم نصب کردم، در حالی که زد با این که خیلی آپ گرفت، ولی دیگه کم آورد و یک گوشی چهار صد هزار آپ شش گرفته که خیلی خوبه

    پاسخ

    nimam4dual گفته:
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۱

    رنگای اغراق شده اره! ملت فقط رنگای اغراق شده رو دوس دارن، من به شخصه ترجیح میدم رنگا واقع گرایانه باشه تا اغراق شده

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۴۲

    اخه تو تا حالا گوشی خوب سوتی دستت گرفتی یا فقط k300 سوتی اریکسون را دیدی.. راستی پرمیوم را ببینی میشناسی
    نه تو را خدا بیا گوشی سونی بخر چون تو نخری سونی ورشکست میشه!!!!!!!!!
    خدا شاهده حیفه شماها سونی بخرید سونی مال حرفه ای ها هست نه مال پلاستیک دوستا وکسانی که هیچی از گوشی نمیفهمند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here