تماشا کنید : ویدیویی از بررسی اجمالی دو محصول جدید سونی، اکسپریا M5 و اکسپریا C5 Ultra

11
۱۰,۷۲۸

Untitled
یکی از جذاب ترین بخش های مربوط به گوشی، ویدیوهای منتشر شده از آن هاست، مخصوصا اگر مربوط به محصولی باشد که همین امروز معرفی شده باشند! پس از انتشار خبرهای متعدد، از مشخصات گرفته تا عکس های غیر مطبوعاتی مربوط به دو اسمارتفون جذاب سونی یعنی اکسپریا M5 و اکسپریا C5 Ultra حالا نوبت به انتشار ویدیویی از این دو گوشی میرسد که به صورت اجمالی به بررسی آن پرداخته شده است.

شما در این ویدیو میتوانید نحوه در دست گرفتن(خوش دست بودن یا نبودن)، عملکرد صفحه نمایش در زوایای مختلف و کارکرد و سرعت عمل گوشی در منو و تنظیمات را مشاهده کنید. همچنین میتوانید شکل و طراحی گوشی را از تمامی زوایا به صورت کاملا واضح مشاهده نمایید. اگر علاقه مند به دیدن این ویدیوی 12 دقیقه ای هستید از طریق لینک زیر و مراجعه به ویدیو سنتر سایت تخصصی اکسپریا میتوانید آن را به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود نمایید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. وقتی T2 ULTRA اومد حسابی عاشقش شدم ولی دیگه هیچ گوشی من رو جذب خودش نکرد تا اینکه این شاهکار سونی یعنی m5 اطلاعاتش مشخص شد و منتظرم بیاد تا بگیرمش ، ولی وقتی C5 رو دیدم یه خورده حاشیه m5 تو ذوقم زد الان موندم منتظر وایسم گوشی بعدی سونی با مشخصات m5 و یا حتی بهتر بیاد و یا این که m5 بگیرم

    پاسخ

    Ali G گفته:
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۳:۴۳

    M5 awlie hamino begir

    پاسخ

  2. یه سوال داشتم میخواستم بدونم که میشه بلندگوی گوشی ها رو با هم عوض کرد مثلاً برای z1 compact اسپیکر z3 compact رو گذاشت؟

    پاسخ

    babak.m گفته:
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۲:۰۴

    من تعمییر کار هستم
    نه داداش نمیشه اندازش نیست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here