تماشا کنید: گالری تصاویر رسمی اعضایِ جدید خانواده X سونی.

16
۱۲,۵۱۰

همانطور که در جریان هستید، سونی ساعاتی پیش از گوشی هایِ جدید خانواده X پرده برداشت، که تا به این لحظه با بازخوردهایِ بسیار مثبتی از سویِ کاربران و منتقدین مواجه شده است. همانطور که پیش از مراسم نیز به تأیید رسیده بود، سونی 4 گوشی جدید از خانواده X را برایِ سال 2017 در نظر گرفته است، که به جرأت بهترین محصولات سونی تا به امروز هستند.

اکسپریا XA1 و اکسپریا XA1 Ultra به عنوان میانرده هایِ جدید سونی، یکی با محوریت ثبت تصاویر سلفی و دیگری میانرده ای خوش قیمت با مشخصات خوب در دسترس کاربران قرار گرفته اند. از طرفی اکسپریا XZs و اکسپریا XZ Premium آمده اند تا دوباره قدرت سونی در بازار گوشی هایِ هوشمند را به رُخ رقبایِ خود بکشند و اعتبار سابق خود را در بازار آشفته گوشی هایِ هوشمند بازیابد.

اکسپریا XA1 نسبت به نسل قبل خود با بروزرسانی هایِ نسبتاً مناسبی همراه شده است و با ارتقایِ دوربین اصلی و میزان رم بهمراه حافظه داخلی و صد البته چیپست به کار رفته، یک میانرده ارزشمند و قدرتمند میباشد. از طرفی، اکسپریا XA1 Ultra نیز ارتقاهایِ بسیار خوبی را نسبت به نسل قبل خود تجربه کرده است. دوربین اصلی دستگاه از 21 به 23 مگاپیکسل ارتقا یافته است و میزان رم دستگاه نیز به 4 گیگابایت افزایش یافته است. از طرفی، حافظه داخلی با ارتقایِ بسیار خوبی به 64 گیگ همچون برادر کوچک تر خود ارتقا یافته است.

اما اصل کاری هایِ مراسم امروز دو گوشی دیگر سونی هستند. اکسپریا XZs که نسخه ارتقا یافتۀ اکسپریا XZ میباشد، از برخی جهات نسبت به نسخه قبلی خود ارتقاهایی را تجربه کرده است. سونی برایِ نسخه ارتقا یافته گوشی اکسپریا XZ به جایِ 3 گیگ از 4 گیگابایت حافظه رم بهره گرفته است و این دستگاه مجهز به سنسور جدید سونی با قابلیت ضبط تصاویر آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه است.

گوشی دیگر اما که با کش و قوس هایِ فراوان خلاصه پایش به مراسم امروز رسید، گل سرسبد محصولات امروز سونی بود. اکسپریا XZ Premium که اولین و تنها گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش 4K HDR میباشد، از قویترین چیپست موجود در دنیا، اسنپدراگون 835، حافظه رم ارتقا یافتۀ 4 گیگابایتی و بدنه ای بسیار جذاب با حالت آینه ای برخوردار میباشد.

امروز سونی طرفداران و علاقه مندان به گوشی هایِ اکسپریا را یکبار دیگر با محصولات خارق العاده خود هیجان زده کرد و اَکنون وقت آن رسیده است که با تصاویر رسمی این محصولات خارق العاده، به استقبال از محصولات جدید سونی برویم. اگر شما نیز مثل ما برایِ دیدن این تصاویر هیجان زده هستید، با ما همراه باشید…

تصاویر رسمی گوشی XA1

تصاویر رسمی گوشی XA1 Ultra

تصاویر رسمی گوشی اکسپریا XZs

تصاویر رسمی گوشی اکسپریا XZ Premium

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

16 دیدگاه ها

  1. بین اینا فقط xa1 قشنگ هستش بقیه اصلا با محصول جدید سامسونگ و ال جی حرفی برای گفتن در ظاهر شکل ندارند
    این همه حاشیه بالا و پایین در گوشی سال ۲۰۱۷ !!!

    پاسخ

    EhsanKF گفته:
    ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۵:۳۵

    جوک قشنگی گفتی برادر ظاهر XZ PREMIUM میارزه به هر چی گوشی تا حالا الجی و سامسونگ زده شما برو پشت الجی جی ۶ رو نگاه کن بیا پشت اینو نگاه کن دوربین دوگانه الجی انگار چشم وزغ چه بخواین چه نخواین سونی پوز همه شرکتا رو زد حتی S8 هم اگه بیاد حرفی در برابر XZ PREMIUM نخواهد داشت

    پاسخ

    aliwwe گفته:
    ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۱۴

    خخخخ
    رندر های s8 رو اصلا دیدی؟
    من خودم سونی دارم c5 .ولی اینا در حد ۲۰۱۷ در ظاهر نیستن

    پاسخ

    AEXZ گفته:
    ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۱۵

    ببین
    میام میزنمتاااا

    پاسخ

    aliwwe گفته:
    ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۵۴

    بیا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here