تمامی جزئیات درز کرده از Sirius در یک نگاه !

12
۶,۵۹۱

9139

ساعاتی دیگر کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون رسما آغاز به کار خواهد کرد و سونی در مراسم اختصاصی خود در این نمایشگاه محصولات جدید خود را به نمایش خواهد گذاشت. Sirius نام محصولی جدید از خانواده اکسپریا است که از مدت ها قبل اخبار و شایعاتی در مورد آن به گوش میرسید. مطمئنا مراسم فردای سونی نیز با محوریت این مدل که لقب پرچمدار را یدک خواهد کشید برگزار میشود.

تا امروز جزئیات زیادی از این مدل به بیرون درز کرده است. سونی وعده داده که در مراسم فردا ما را شگفت زده خواهد کرد، به صورت اجمالی قصد داریم به این پرچمدار که قرار است ما را شگفت زده کند نگاهی بیاندازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات :
کد : D6503
صفحه نمایش: ۵٫۲ اینچی 1080 با پنل IPS و فناوری Triluminos
دوربین عکاسی: 20.7 مگاپیکسل عکاسی اصلی و 2 مگاپیکسل ثانویه
دوربین فیلم برداری: قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4k و ضبط ویدئو با توان 60 فریم در ثانیه در حالت کیفیت 1080
پردازنده : اسنپدراگون ۸۰۰ مدل MSM8974AB با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز ۴ هسته ای
پردازنده گرافیکی: نسل جدید Adreno 330 ( حدود ۳۰ درصد قوی تر از مدل به کار رفته در اکسپریا Z1)
رم: 3 گیگابایت
حافظه داخلی : 16 گیگابایت
ضد آب و گرد و غبار با استاندارد IP58
سیستم عامل: اندروید 4.4.2

مشخصات بالا تمامی مواردی بود که تا به این لحظه از این مدل درز کرده است.

تصاویر:






ویدئوها:
ویدئو اول
ویدئو دوم

رابط کاربری:

















تنها 12 ساعت تا آغاز کنفرانس مطبوعاتی سونی و معرفی این محصول باقی مانده است. آخرین نظرات خود پیش از معرفی این محصول را با ما در میان بگذارید. ساعت 11 صبح فردا را نیز فراموش نکنید!!!

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

12 دیدگاه ها

  1. خوب تبریک میگم 10 ساعت دیگه کنفرانس شروع میشه 2 ساعت اول مراسم و حرف میزنن و سونی اولین سرکت هست که محصولاتش رو معرفی میکنه.خوب اگه ساعت 8/30 شروع شه سونی از 10/30شروع به حرف زدن میکنه و sirius رو ساعت 11 معرفی میکنه و نیم ساعت در بارش حرف میزنه و در ساعت 11/30 میره G رو معرفی میکنه و بعد تبلت جدیدش رو….
    اطلاعات رو حال کنین.:D

    پاسخ

  2. از نظر من به عنوان یه پرچمدار و رقابت با اس 5 مشخصاتش به صورت زیر می بود!
     
    کد : D6503صفحه نمایش: ۵٫۲ اینچی ۱۰۸۰ با پنل IPS و فناوری Triluminosدوربین عکاسی: ۲۰٫۷ مگاپیکسل عکاسی اصلی و ۲ مگاپیکسل ثانویهدوربین فیلم برداری: قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت ۴k و ضبط ویدئو با توان ۶۰ فریم در ثانیه در حالت کیفیت ۱۰۸۰پردازنده : اسنپدراگون ۸۰۰ مدل MSM8974AB با فرکانس 2.5 گیگاهرتز ۴ هسته ایپردازنده گرافیکی: نسل جدید Adreno 330 ( حدود ۳۰ درصد قوی تر از مدل به کار رفته در اکسپریا Z1)رم: ۳ گیگابایتحافظه داخلی : 32 گیگابایتضد آب و گرد و غبار با استاندارد IP58سیستم عامل: اندروید ۴٫۴٫۲

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here