تمدید شد: فروش ویژه آخر سال فروشگاه تکنولایف با تخفیفات استثنایی

15
۷,۷۳۴

750

معمولا خرید کردن در آخر سال، دلچسب است و لذتش جدای از شوق آمدن بهار، تخفیفات هیجان انگیزش نیز است. تکنولایف هم به عنوان آخرین حراجش در سال 94، تخفیفاتی عالی برای خریداران در نظر گرفته است. علاوه بر اینکه سود فروش محصولات را بسیار کم کرده است بلکه در برخی موارد، قیمت های عجیبی را برای برخی محصولات در نظر گرفته است. شرح دلیل انتخاب این قیمت ها، کمی پیچیده است و می بایست بسیار از قوانین بازاریابی و فروش و میانگین گیری و حتی حسابداری و انبار داری را توضیح دهیم!

فقط این نکته را می گوییم که کلیه ی محصولات اصل، نو و آکبند هستند و تکنولایف نیز همیشه به خریداران عزیزش، یک هفته مهلت تست و ضمانت برگشت وجه ارائه می کند تا با خیال راحت، یک هفته مهلت داشته باشند که از اصالت و صحت کالاها اطمینان حاصل نمایند.

حال با توجه به همکاری های سایت تخصصی اکسپریا و فروشگاه تکنولایف، بیش از این شما هواداران اکسپریان و دوستان قدیمی تکنولایف را منتظر نمی گذاریم و از شما دعوت کنیم تا با کلیک بر روی لینک زیر به حراج شگفت انگیز تکنولایف وارد شده و محصولات و قیمت های آنها را مشاهده فرمایید:

مشاهده ی محصولات عرضه شده در آخرین حراج تکنولایف در سال 94

به دلیل استقبال کم نظیر شما از طرح فروش ویژه تکنولایف، تمامی تخفیفات درج شده برای محصولات مورد نظر، تا ساعت 23:59 روز جمعه 21 اسفند تمدید شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

15 دیدگاه ها

  1. دوستان رنگ کروم به نظر شما حس اهنی بودن به شما دست نمیده،؟؟؟؟؟ خیلی زیباست، به خصوص پشت گوشی،اما لبه های گوشی حس بدی بهم میده، نظرتون چیه، انگار جنس بدنه اش با رنگ مشکی اش خیلی فرق داره، مشکی اش انگار پلاستیکیه،؟؟؟ مرسی
    .SONY

    پاسخ

  2. سلام من دیشب زد۵ رو آپدیت کردم
    مشکل گرم شدن گوشیم ۹۰% کم شده (باورنکردنیه) بدون استامینا هم گوشیم باتری بیشتر نگه میداره نسبت به قبل. اثر انگشت هم بهتر شده کاملاً. در کل من کاملا راضیم چون تغییرات ظاهری هم اصلا برام مهم نبوده و همین مشکل گرم شدن و باتری که حل شده و گوشی هم سریعتر شده برام ایده آله.
    ممنون سونی
    ضمناً با کامپنینون آپدیت کردم

    پاسخ

  3. سلام، میخاستم باهاتون مشورت کنم،لطفا نظراتتون و بگید، میخام واسه عید z5 بگیرم، رنگ کروم دوستداشتم اما میگن که شفافیت گوشی واسه اینه که از آلومینیم استفاده شده، و جنسش با رنگهای دیگه مثل سبز و طلایی فرق داره، مثلا مثل گوشی نوت. ۵ که پشتش از اهن خالصه،میترسم اونجوری باشه،و الان میخام رنگ سبزشو بگیرم،دوستان کمک کنید

    پاسخ

    Saeed گفته:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۱۲

    فقط مشکی

    پاسخ

  4. سلام به اقای هادی معراجی و دوستان.ببخشید من یه سوال دارم جواب بدید ممنون میشم.ایا تو اندروید ۶ که نسخه دو برنامه دوربین وجود داره میشه تو حالت اتوماتیک از همه قدرت دوربین یعنی همون۲۰٫۷ مگاپیکسل استفاده کرد؟

    پاسخ

  5. سونی اندروید ۶ رو رو زد۳ آزمایش کرده بود باید اول برای زد۳ میومد؟

    پاسخ

    Xperia z3 گفته:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۱۴

    آره واقعا ، سونی از ما به عنوان موش آزمایشگاهی استفاده کرد. دیگه کم کم دارم عصبانی میشم.( بدن قوی ، عصاب ضعیف)

    پاسخ

    Milad_Sh گفته:
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۴۸

    همونطوری که پارسال اول Z3 (گوشی جدیدتر) آپدیت شد به اندروید ۵ بعدش Z2 آپدیت شد
    پس الانم اول گوشی جدیدتر آپدیت میشه بعد قدیمی تر.
    علاوه بر این یه چیزی هست به اسم سرور که الان این سرور ها شلوغن.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here